Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם.

לצערי, ולשמחתי, אני מוכר את הרכב שלי.

המכונית נמכרת עקב קניית דירה.

 

מאזדה 3 החדשה, דגם "ספיריט" המפואר.

הרכב כשנה על הכביש, במצב חדש לחלוטין. ללא שום תאונה ושום תקלה. מחוייב בהתחייבות מלאה בכל מכון בדיקה.

 

לרכב טסט קצת יותר משנה. הרכב נסע כ23K ק"מ.

לרכב המון תוספות כגון: מושבי דמוי עור בהזמנה מיוחדת, נגיעות קרבון בקונסולה, מערכת ברמת אולפן הכוללת מגבר+קומפוננט+סאב, קונסולה מרכזית KENWOOD עם כל הפונקציות האפשריות שיש, BT, GPS, חישוקי כרום מפוארים, כיסוי קאליפרים דמוי ברמבו, חלונות כהים מקצועית, מגיני רוח, מערכת מיגון משוכללת, ועוד..

 

הרכב שמור בצורה חולנית, עובר כל שבועיים וקס, שטיפה פעמיים בשבוע, חונה תמיד עם כיסוי בצל.

הרכב במצב נדיר, מאוד מפואר ומאוד מושקע. פשוט חדשה לחלוטין.

 

התוספות שעלותם עשרות אלפי שקלים מתועדות בקבלות.

הרכב נקנה מהחברה בסכום של 148,000. מערכת המיגון,קונסולת המולטימדיה, ודיבורית הBT, נרכשו ביבואן במעמד הקנייה.

 

הרכב מיועד לרציניים בלבד. המחיר הוא מחיר המחירון.

לפרטים נוספים: 054-2255992.

 

 

 

klmolytnmmwg.jpg

 

 

qlzmqyjwtjwz.jpg

 

 

 

vimnwgnmmmz2.jpg

×
×
  • תוכן חדש...