Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיפשתי קודם כל כאן בחיפוש אבל האפשרויות והתשובות מאד מבלבלות ולא חד משמעיות.

 

אני מחפש רפד לפיאט 127 שלי.

אני רוצה לרפד את הכסאות הקדמים והמושב האחורי.

אני רוצה לשים ריפוד שלא גורם להזעה (בניגוד לריפוד המקורי של ה 127 שהוא סקאי).

אני מחפש משהו שדומה לריפוד המקורי (אולי שילוב של בד וסקאי או משהו בסגנון) .

אשמח לקבל המלצה לרפד רכב הוגן במחיר הוגן (אני לא מתכוון להשקיע אלפי שקלים בריפוד .. בוא נגיד גג 2500 ש"ח .. וכן רבים פה ירימו גבה אבל אני ממש לא חושב שיש איזה סיבה בעולם לשלם אלפי שקלים על ריפוד. מי שרוצה ומוכן לשלם אלפי שקלים שיהיה לו בכיף כמובן )

 

מישהו יכול להמליץ על איש מקצוע הוגן וישר בתחום (רצוי לא באזור ת"א-הרצליה, שכן הרפדים באזורים אלה דורשים מחירים מנותקים מהמציאות.. כנראה בגלל השכירות הגבוהה שהם משלמים או לחלופין רצון להתעשר בקלות ).

 

 

 

תודה

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
חיפשתי קודם כל כאן בחיפוש אבל האפשרויות והתשובות מאד מבלבלות ולא חד משמעיות.

 

אני מחפש רפד לפיאט 127 שלי.

אני רוצה לרפד את הכסאות הקדמים והמושב האחורי.

אני רוצה לשים ריפוד שלא גורם להזעה (בניגוד לריפוד המקורי של ה 127 שהוא סקאי).

אני מחפש משהו שדומה לריפוד המקורי (אולי שילוב של בד וסקאי או משהו בסגנון) .

אשמח לקבל המלצה לרפד רכב הוגן במחיר הוגן (אני לא מתכוון להשקיע אלפי שקלים בריפוד .. בוא נגיד גג 2500 ש"ח .. וכן רבים פה ירימו גבה אבל אני ממש לא חושב שיש איזה סיבה בעולם לשלם אלפי שקלים על ריפוד. מי שרוצה ומוכן לשלם אלפי שקלים שיהיה לו בכיף כמובן )

 

מישהו יכול להמליץ על איש מקצוע הוגן וישר בתחום (רצוי לא באזור ת"א-הרצליה, שכן הרפדים באזורים אלה דורשים מחירים מנותקים מהמציאות.. כנראה בגלל השכירות הגבוהה שהם משלמים או לחלופין רצון להתעשר בקלות ).

 

 

 

תודה

הכל תלוי במידת ההתפשרות שלך

עבודה טובה עולה כסף

ממליץ לך לפנות לגבי מפ"ת

אני לא יודע מה זה מחיר סביר

אני יכול להגיד לך שאני מאוד מרוצה מהעבודה שהוא עשה לי.

לפחות שווה לך לקחת הצעת מחיר

הוא יושב במוסך של מתניה

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

מושב מזור מרפדיית דאבוש יכולה לעזור רחוב המייסדים 14 עשו לי עבודה לפני כמה שנים תריץ חיפוש בגוגל לעוד פרטים .

 

 

 

חיפשתי קודם כל כאן בחיפוש אבל האפשרויות והתשובות מאד מבלבלות ולא חד משמעיות.

 

אני מחפש רפד לפיאט 127 שלי.

אני רוצה לרפד את הכסאות הקדמים והמושב האחורי.

אני רוצה לשים ריפוד שלא גורם להזעה (בניגוד לריפוד המקורי של ה 127 שהוא סקאי).

אני מחפש משהו שדומה לריפוד המקורי (אולי שילוב של בד וסקאי או משהו בסגנון) .

אשמח לקבל המלצה לרפד רכב הוגן במחיר הוגן (אני לא מתכוון להשקיע אלפי שקלים בריפוד .. בוא נגיד גג 2500 ש"ח .. וכן רבים פה ירימו גבה אבל אני ממש לא חושב שיש איזה סיבה בעולם לשלם אלפי שקלים על ריפוד. מי שרוצה ומוכן לשלם אלפי שקלים שיהיה לו בכיף כמובן )

 

מישהו יכול להמליץ על איש מקצוע הוגן וישר בתחום (רצוי לא באזור ת"א-הרצליה, שכן הרפדים באזורים אלה דורשים מחירים מנותקים מהמציאות.. כנראה בגלל השכירות הגבוהה שהם משלמים או לחלופין רצון להתעשר בקלות ).

 

 

 

תודה

הרכב נמכר ועכשיו יש חלקים למכירה

פורסם

אם אין לך תקציב גדול אולי תמצא כיסויי ריפוד אלו לא עולים ביוקר והיו מקובלים בשנות השבעים ברכב חדש לגמרי כי "חבל על הריפוד המקורי".:lol:

שלמה דן גדרון

פורסם
מושב מזור מרפדיית דאבוש יכולה לעזור רחוב המייסדים 14 עשו לי עבודה לפני כמה שנים תריץ חיפוש בגוגל לעוד פרטים .

 

אומנם לא ריפדתי את המושבים אבל הוא עשה לי עבודה מעולה על הריפוד של הגג , ממליץ.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...