Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מודם של הוט שמחובר לרשת ללא חיגן חיצוני

אליו מחובר ראוטר אלחוטי dlink dir655

 

אני רוצה לבטל/לחסום את ה dhcp של המודם של הוט ושהמחשבים יקבלו את הכתובות של הראוטר

כרגע אני נאלץ לבטל את הdhcp  של הראוטר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אתה קצת מתבלבל.

המודם של הוט נותן לך IP יחיד מעצם הגדרתו-הוא מקבל הקצאה משרת ה DHCP של הוט. הראוטר "לוקח" את הכתובת הזו ו"מלביש" /מחלק כתובות IP פנימיות לכל אחד מהמחשבים ועובד כ"שער" החוצה לכל אחד מהמחשבים כאשר פונקציית ה DHCP הפנימית שלו מופעלת.

את ה DHCP שהמודם נותן לך אתה בד"כ לא יכול לבטל-הוא ניתן לך מהוט, ייתכן ותוכל לשנות אותו אם תנתק את המודם לחצי שעה ואז תקבל כתובת מPOOL אחר של כתובות.

במידה ופונקציית ה DHCP של הראוטר שלך מבוטלת.

מה שאני ממליץ לך לעשות-הקצה לכל מחשב אצלך ברשת IP סטטי וקבוע ברשת.

ניתן לבצע זאת בשתי דרכים:

1. כניסה לממשק הראוטר, והצמדת כתובת IP לכל MAC של כרטיס רשת.

2. הגדרת כתובת IP סטטית בכרטיס הרשת של כל מחשב (למתקדמים בלבד, יכול לגרום לך לא להתחבר לאינטרנט).

 

לדוגמה: כתובת ה IP שלך היא 184.43.1.20 ואותה הראוטר מקבל.

כתובת DHCP של המחשב הראשון יכולה להיות 184.43.1.21, השני 184.43.1.22 וכו'.

פורסם

הכתובות שאני מקבל מהמודם של הוט הם

10.100.101.101

102

103

וכולי, כמספר הקליינטים

המודם של הוט נמצא בכתובת 10.100.101.100

 

הקליינטים משתנים ככה שזה לא פרקטי שכל קליינט חדש שארצה לחבר לרשת נצטרך להגדיר לו כתובת

יש לי למעשה רק מחשב נייח קבוע אחד שהוא מחובר אלחוטית,

כל השאר זה לפטופים פלאפונים אורחים חברים עבודה וכו

 

אולי יש איזו דרך לחסום את הפצת הכתובות האלו דרך הראוטר של dlink

כלומר קיים פיצר שמסנן פאקטים שבאות מdhcp שמחובר לרשת

או משהוא דומה?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תחליף ל-DD-WRT. הרבה יותר אופציות.

 

 

ומעבר לכך, אתעלק לך:

ראוטר dlink 2670u של בזק.

מודם thomson של הוט.

מחשב נייח מחובר בכבל רשת. יהיה עוד לפחות נייד אחד או יותר.

רוצה ליצור רשת אלחוטית. איך אני הופך את הדילניק לנתב בלבד (הוא גם מודם במקור) ? מתחבר לאינטרנט ללא חייגן (היו בעיות אז 014 עשו את ביטול החייגן אצל הוט).

 

אשמח לעזרה איך עושים זאת עם הנתב הנ"ל ?

Veni Vidi Vici

פורסם

אתה נראה לי קצת מתבלבל

כתובות IP שמתחילות ב 10 זה כתובות של בזק, כתובת אייפי של ראוטר שמחובר למודם של הוט אמור לתת כתובות שמתחילות ב 192.128.

 

אתה פשוט מחבר את המודם של הוט לכניסת wan בראוטר, מתקשר לספק (אם זה 014 או 013 להגדיר חייגן) ואז כל מחשב שיתחבר לראוטר בין אם זה בכבל או אלחוטית יוכל לגלוש

פורסם

חhttp://www.netcheif.com/HomeNet.htmפש כאן

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

viking

אין DD-WRT לדגם הזה של הראוטר

ובקשר להתעלקות שלך, תחבר את המודם אל הLAN בראוטר ואז תהיה במצב שלי, המודם יחלק לך כתובות...

 

לאון

אני לא מתבלבל , אלו כתובות פנימיות, יש לי כתובת חיצונית שמתחילה ב 84.228

בחלק השני של העצה שלך זה נשמע לי כמו פיתרון, אתה אומר שהמודם לא יחייג אלא הראוטר יחייג

ואז למעשה המודם לא יחלק כתובות ?? ואז אוכל להפעיל את ה DHCP בראוטר שיחלק כתובות

012 אמורים לתת לי תמיכה איך להגדיר חייגן בראוטר שלי ?

 

אופיר

ה DHCP בראוטר מכובה כי ישנה התנגשות ועוד שלל בעיות אם יש 2 מקורות DHCP ברשת

אני רוצה שהמודם לא יחלק לי כתובות כדי שאוכל להפעיל את ה DHCP בראוטר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אני רוצה לבטל/לחסום את ה dhcp של המודם של הוט ושהמחשבים יקבלו את הכתובות של הראוטר

כרגע אני נאלץ לבטל את הdhcp של הראוטר

בדוק שהמודם שלך לא מחובר ליציאת LAN בטעות (צריך להיות WAN). במידה וכן, הנתב שלך פועל כסוויץ', והמחשבים אכן מקבלים כתובות מהמודם/מתאם שיחות שיש לך. במצב תקין הנתב אמור לקבל כתובת 10.100.101 מהמתאם שיחות שלך, ולחלק למחשבים כתובות המתחילות ב192.168.0 או מה שתקבע לו (ניתן לשינוי בהגדרות נתב.

הכתובות שאני מקבל מהמודם של הוט הם

10.100.101.101

102

103

וכולי, כמספר הקליינטים

המודם של הוט נמצא בכתובת 10.100.101.100

סתם שתדע, אתה מקבל איפי ממתאם שיחות של נטויז'ן/012

ומעבר לכך, אתעלק לך:

ראוטר dlink 2670u של בזק.

מודם thomson של הוט.

מחשב נייח מחובר בכבל רשת. יהיה עוד לפחות נייד אחד או יותר.

רוצה ליצור רשת אלחוטית. איך אני הופך את הדילניק לנתב בלבד (הוא גם מודם במקור) ? מתחבר לאינטרנט ללא חייגן (היו בעיות אז 014 עשו את ביטול החייגן אצל הוט).

 

אשמח לעזרה איך עושים זאת עם הנתב הנ"ל ?

קונים נתב אחר, ללא מודם מובנה. לנתבי XDSL של בזק יש מודם מובנה ואין יציאת WAN (שדרכה הראוטר יוצא החוצה), ז"א הדרך היחידה שלך לחבר אותו למודם, היא לאחת מיציאות LAN, מה שהופך אותו לסוויץ', משמע אין DHCP, אין NAT (ממיר בין כתובת חיצונית למקומית) מה שגורם לזה שאין לך גלישה בחיבור אלחוטי. לא ידוע לי על קומבינה שיכולה להפוך את אחד הפורטים לWAN.

 

מקווה שעשיתי סדר.

ה DHCP בראוטר מכובה כי ישנה התנגשות ועוד שלל בעיות אם יש 2 מקורות DHCP ברשת

אני רוצה שהמודם לא יחלק לי כתובות כדי שאוכל להפעיל את ה DHCP בראוטר

 

נסה לשנות את כתובת הרשת של הנתב שלך. או שתנסה לאפס אותו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
viking

אין DD-WRT לדגם הזה של הראוטר

ובקשר להתעלקות שלך, תחבר את המודם אל הLAN בראוטר ואז תהיה במצב שלי, המודם יחלק לך כתובות...

צודק, טעיתי בדגם.

לגבי הבעיה שלי, גם יצאתי פארש... לא שמתי לב שאין WAN לראוטר הזה.

Veni Vidi Vici

פורסם

שומו שמיים

לא חשבתי על זה שאולי המתאם הוא מחלק את הכתובות

וכתובת שער ברירת המחדל הינה שלו ולא של הראוטר

נכנסתי אליו בפורט 8080 וראיתי שזה audio codes (המתאם שיחות)

מה המשתמש סיסיא שלו ?

 

אם אני מחבר את המתאם ל WAN בראוטר אז אין לי רשת ביתית ולא גלישה באינטרנט

 

בכל מקרה רציתי לדעת שאם יש שיטה שהוא לא יפיץ לי את הכתובות של הרשת\לחסום את ההפצה דרך הראוטר עם אחת מכל האפליקציות הלא מוכרות לי שיש בו ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
שומו שמיים

לא חשבתי על זה שאולי המתאם הוא מחלק את הכתובות

וכתובת שער ברירת המחדל הינה שלו ולא של הראוטר

נכנסתי אליו בפורט 8080 וראיתי שזה audio codes (המתאם שיחות)

מה המשתמש סיסיא שלו ?

או user ו-user או שרק השם משתמש user

אם אני מחבר את המתאם ל WAN בראוטר אז אין לי רשת ביתית ולא גלישה באינטרנט

כי את הראוטר צריך להגדיר לחיבור. פתח דפדפן, רשום בשורת הכתובת 192.168.0.1 (ככה רוב הדילינקים), יוזר admin, סיסמה כלום, ומשם תלך לinternet setup ובconnection type שים Dynamic IP/DHCP.

http://www.hostedipphone.com/support/manuals/dir655_manual_100.pdf

בכל מקרה רציתי לדעת שאם יש שיטה שהוא לא יפיץ לי את הכתובות של הרשת\לחסום את ההפצה דרך הראוטר עם אחת מכל האפליקציות הלא מוכרות לי שיש בו ?עדיין לא כל כך הבנתי מה אתה רוצה לעשות

בכל מקרה, אתה צריך לחבר כבל מיציאת LAN-PC במתאם לכניסת WAN בנתב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני יודע את הגדרות הראוטר

והחיבור כרגע הוא מודם>מתאם>שמחובר ל LAN בראוטר

אם אני מחבר את המתאם ל WAN אז אין לי אינטרנט (גם אם אני מפעיל את הDHCP בראוטר)

 

מצאתי יוזר למתאם אבל אין ממש הרשאות, יש שם את החייגן וגם הגדרות שניתן לבטל את החיגן ולהגדיר שיקבל כתובת אוטומטית (user@wel-012!)

אבל אז צריך לחבר מודם>ראוטר>מתאם ולהגדיר חיגן בראוטר ואללה יוסטור של הגדרות Qos והפניית פורטים (שעדיין לא ידועים לי) ולקוות שהשיחות יעבדו טוב

לא תהיה לי תמיכה לשיחות אם לא יעבדו טוב (גם ככה יש ניתוקים וזה לא מושלם)

 

בכל אופן מה שאני רוצה לעשות זה להשתמש ב DHCP של הראוטר ולא של המתאם

אני לא יכול להדליק את ה DHCP בראוטר אם הDHCP המתאם מופעל

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אצל חמתי יש מתאם של 012, לא זוכר איך פיזית זה מחובר, אבל הראוטר מקבל כתובת 10.100.101.100 ומחלק כתובות כמו 192.168.2.3

 

אני אבדוק ואעדכן אותך

פורסם

ברגע שאתה מחבר את המודם/מתאם לכניסת הWAN בראוטר אתה צריך להגדיר אותו כ Dynamic ip(DHCP) ולבדוק שאתה מקבל DNS מספק האינטרנט, אם לא אז להכניס אותם ידנית.

אודי A4

דימה.

×
×
  • תוכן חדש...