Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנסה להכניס אותם בראוטר נראה אם זה יעבוד

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מקסימים תאפס את הראוטר, תגדיר אותו מחדש (באחת ההודעות הקודמות שלי יש קישור לקובץ PDF שבין היתר מסביר איך עושים את זה).



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

למה לי לאפס את הראוטר ?

מלבד הקושחה החדשה שטענתי לו, לא נגעתי בכלום , רק ביטלתי dhcp ושמתי ססמא לאלחוט

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

טוב. התקלה שלך היא עדיין איפשהו בראוטר או בהגדרות שלו, אבל תעשה מה שאתה רוצה.



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הDHCP לא אשם ולא צריך לכבות אותו.

הבעיה שלך שאתה מנסה לגרום למודם לתפקד כראוטר וראוטר כשרת DHCP וHUB עבור המודם בשילוב AP אלחוטי.

בפועל הראוטר שלך מחלק כתובות DHCP שמצביעות על שרת GATEWAY(ראוטר) שלא מריץ אינטרנט.

 

אם יש לראוטר אפשרות לעבוד כWIRELESS AP אז אתה יכול לכוון את הראוטר לעבוד במצב HUB ואז המחשבים יקבלו את ההגדרות של המודם.

או שאתה יכול להגדיר את הראוטר לחלק את האינטרנט שהמודם מספק ואז המחשבים יקבלו את ההגדרות מהראוטר ולא תהיה להם גישה למודם.

בשני המקרים אין צורך בחסימת DHCP לא במודם ולא בראוטר.

אודי A4

דימה.

פורסם

הבעיה הראשונה שעולה כאשר אני מפעיל את ה dhcp בראוטר היא שחלק מהקליינטים מקבלים איפי מהראוטר וחלק מקבלים מהמתאם תקשורת וזה לא טוב לי

 

סך הכל אני רוצה שהכתובות יגיעו אך ורק מהראוטר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

זה קורא בגלל שיש לך 2 שרתי DHCP ברשת אחת, תעביר את המודם לכניסת הWAN/INTERNET, הכניסות האלו נועדו במיוחד בשביל להפריד בין רשת פנימית לחיצונית.

אודי A4

דימה.

פורסם

בידיוק, וכמו שאמרתי: שאני מחבר את המתאם/מודם ל wan אז אין לי אינטרנט ואז העלו פה רעיון שאני יזין את השרתי dns להגדרות בראוטר

 

טרם ניסיתי זאת

אעדכן בהקדם

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם אתה רוצה לקבל כתובות מהראוטר הכנס לעמוד ההגדרות שלו לפי מה שאמרו לך בפוסטים הקודמים.

לך ללשונית dhcp או משהו בסגנון ומלא טווח כתובות IP בשורות start ip וגם ב end IP אחרי ששרת ה dhcp שלך במצב enabled בנתב. מלא לדוגמה XXX.XXX.XXX.100 עד XXX.XXX.XXX.110.

וודא שה wireless שלך נמצא במצב שבו רשום שם רשת ב SSID, ושססמת האלחוט רשומה בכוכביות שם (שלא יפרצו לך לרשת). באותה הזדמנות בדוק שזה ב wpa2.

כנס לaddress reservation ומלא שם את כתובות ה MAC של כל מחשב ומחשב שאתה מעוניין לחבר אותו לרשת הביתית. אם אינך יודע איך למצוא כתובת MAC מכל מחשב הכנס ל"התחל"-הפעלה-רשום CMD, הקש אנטר ולאחר מכן בשורה שנפתחה רשום getmac.

שורת המספרים והאותיות הארוכה שקיבלת (XX-XX-XX-XX-XX-XX) היא בעצם כתובת ה MAC-כל מחשב בעולם יש לו כתובת MAC ייחודית משלו. כנ"ל אצלך-זוהי כתובת ייחודית לכל כרטיס רשת אצלך בבית. רשום את כתובות ה MAC הללו על נייר, והזן אותן ב address reservation בעמוד של הראוטר, יחד עם כתובת IP ספציפית וייחודית שאתה רוצה לתת לכל מחשב. זה יבטיח לך שברשת הפנימית המחשבים הללו יקבלו תמיד את אותה כתובת IP.

פורסם

תודה אבל כניראה שלא הבנת את דברי

הקליינטים משתנים, כל פעם יש לי נייד אחר בעבודה וגם אורחים מזדמנים

ואני לא מתכוון לשמור כל קליינט חדש על הראוטר

וגם כל קליינט שיצטרף לא מובטח לו באופן הזה לקבל כתובת מהראוטר אלא הוא יכול לקבל גם מהמתאם שיחות

 

הגדרות wifi, dhcp, mac, leash, static אני יודע

בראטר הזה מעבר ל qos יש עוד אפליקציות שאני לא מכיר שאולי שם אפשר לחסום ack או ברודקאסט מסויים שמגיע מהמתאם שיחות כך שלא יחלק כתובות לרשת שאני יוצר עם הראוטר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...