Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשקניתי את ה-205 היה ברור שהאוטו צריך קוויקשיפט.

מודה. התרגלתי למהלך הקצרצר של המוט של ה-106.

ה-106 פונקה ב-QuickShift של חברת http://www.griff-eng.co.uk

אבל בזמנו הם לא הציעו את אותו פתרון ל-205 מונעת-TU.

לאחרונה, הם הוסיפו את המוצר הזה לשורת מוצריהם ובמקרה יצא לי להיכנס

לאתר לאחר שמישהו המליץ עליהם.

לאחר תחלופת מיילים קלילה של סגירת עניינים לפני הזמנה (הלקוח תמיד צודק)

יצאה ההזמנה והחלק הגיע ארצה יומיים בלבד לאחר שעזב את וויילס, GB.

סופסוף משלמים 6BP על משלוח ובאמת מקבלים תמורה למחיר. :wink:

 

ביום שישי, לאחר לימודים למבחן שיתקיים מחר, ירדתי לאוטו להתקין.

ב-106 לא היה מצב להתקין בלי ליפט (צפיפות תא המנוע שמחייבת גישה מלמטה) אבל

ב-205 הסיפור שונה.

אין ממש מה לספר וגם בגלל זה אין ממש תמונות של תהליך ההתקנה :lol: .

הבול-ג'וינט של השטנגה נשלף ממקומו עם מפתח 13, חובר מאריך לשטנגה שמבצע אפקט

של מנוף על השטנגות וכך בפעולה קצרה יותר של המוט עצמו, ההילוך נכנס. 4 ברגים, מעט

גריז על הבול-ג'וינט ו-C'est tout.

 

אגב, הקוויקשיפט של ה-205 משום מה זול יותר מזה של ה-106 והוא טוב יותר. למה?

ישנם שלושה מצבי כיוונון לאורכו של מהלך הידית, דבר שאין ב-QS של ה-106.

שימו לב לשלושת החורים דרכם ניתן להכניס את הבול-ג'וינט של ה-QS.

כרגע החור הקיצוני ביותר הוא בשימוש, קרי המהלך הקצר יותר.

 

היום הסתיים בנסיעת מבחן מהנה ובחברה שלא הבינה מאיפה הגיעו כל השריטות ליד שמאל

(לג'יפה השחורה על הידיים היא כבר התרגלה).

 

דניאל

instructions.jpg

onthecar.jpg

kit.jpg

MCS 2008

פורסם

תתחדש

 

האמת שלפעמים הדברים הקטנים האלו הם אלו

 

שעושים לעצלנים את היום :lol:

 

לא צריך הרבה לבחוש :twisted:

 

ועכשיו ברצינות

 

אני ב106 מאוד מרוצה ממהלך הידית גם ללא הQS

 

כנראה בגלל שנסעתי שנתיים על קנגו והיילקס :p

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
אני ב106 מאוד מרוצה ממהלך הידית גם ללא הQS

Long and wobbly...

Sheer FUN :roll:

 

מה זה shift gear?

:shock:

quickshift - מנגנון לקיצור מהלכה של ידית ההילוכים.

ניתן למימוש בידית ההילוכים עצמה או במוטות / שטנגות, כמו במקרה זה.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
אני מחפש קוויק שיפט לאלפא 33 איפה אני יכול להשיג וכמה יעלה?

אני לא בטוח שיש פתרון כזה לאלפא. אולי לחובבי אלפא הפתרונים, בפורום iaroc.

מצד שני, יש QS שמותקן בידית ההילוכים עצמה, מתוצרת B&M למשל, שאם אני

לא טועה ורטהיים היו מייבאים אותם לארץ בעבר.

MCS 2008

פורסם

שאלתי היא:

האם יש QS לפיאט אונו?! (אני חושב שהתשובה תיהי שלילית אך בכל זאת אשאל)

Fiat Uno 1.4 i.e.S. I

Named: "Bella" I

Year: 1995 I

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
אני לא בטוח שיש פתרון כזה לאלפא. אולי לחובבי אלפא הפתרונים, בפורום iaroc.

מצד שני, יש QS שמותקן בידית ההילוכים עצמה, מתוצרת B&M למשל, שאם אני

לא טועה ורטהיים היו מייבאים אותם לארץ בעבר.

צודק ורטהיים היו מייבאים אותם ועכשיו כבר לא.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

איפה אני יכול להתקין QS להונדה סיביק (אם יש בכלל)... באיזור חיפה והצפון

כמה זה אמור לעלות?

 

תודה..

.Honda- more then a dream

פורסם
שאלתי היא:

האם יש QS לפיאט אונו?! (אני חושב שהתשובה תיהי שלילית אך בכל זאת אשאל)

באונו אתה צריך להגיד תודה על כך שההילוכים נכנסים ,בטח לא לדבר על QS
פורסם

בין כמה נעים המחירים של הקויק שיפט?

ובתחלס מה זה עושה?

מה הכוונה מקצר את התזוזה של הידית?

אני ישמח לקבל תשובה מפורטת. או קישור.

תודה יום טוב.

ROVER=~~

פורסם
הייתי אומר שיש לך קצת הרבה קורוזיה שם...

אני ממליץ לך לנקות את זה :smile:

אתה נוסע עם שניים או שלושה צילינדרים (כמה ספרת היום בבוקר?:drinking: )

ואתה ממליץ לי לנקות את תא המנוע? :lol::roflmao:

לך, לך תפיח חיים ב-XT TURBO.

MCS 2008

פורסם
אתה נוסע עם שניים או שלושה צילינדרים (כמה ספרת היום בבוקר?:drinking: )

ואתה ממליץ לי לנקות את תא המנוע? :lol::roflmao:

לך, לך תפיח חיים ב-XT TURBO.

אני אולי נוסע עם 3, אבל תראה את תא המנוע שלי, אין לי חלודה או קורוזיה.

ושוב זה לא קשור. דיברנו על המקרה שלך. אני רק ממליץ לך, כדי לא לתת מצב שהקורוזיה תאכל את המתכת, או שהחלודה לא תאכל אותה.

ואגב, האקסטי חיה ונושמת. ובניגוד לאנשים אחרים, אני לא מדביק כנף עם דבק. ככה היא לא תעוף לי באמצע נסיעה בכביש המהיר

×
×
  • תוכן חדש...