Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא היו לך זוג BTL 18 ביוקון?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

ג'ינו



 

ריבונו של עולם - יש בפורום מכירת רכב שרשיר שאתה מעמיד את הרכב למכירה.

 

אתה עוד מעט חייל וניכר מההודעות שלך שהתקציב שלך הוא מאוד נמוך.

 

ובקרוב התקציב שלך יהפוך לבדיחה מאוד לא מצחיקה שנקראת משכורת של חפ"שניק...

 

אם אתה תמכור את הרכב אתה הולך לעמוד מול קן צרעות שנקרא יישור קו של הרכב הבא שלך שלא לדבר על זה שאולי אתה תיאלץ בכלל לוותר עליו.

 

אתה הולך סחור סחור מסביב למערכת סטריאו כשבכלל רואים שהפנטזיה שלך היא L5 או L7 - תתאפק בסבלנות וכשתהיה לך אפשרות תקנה אחד... או שניים (מציע לך רק אחד - לא צריך יותר מזה)

 

C12 וSPL לא ממש הולכים ביחד.

 

CVR הוא סאב מאוד לא נציל ולא נראה לי שעם היכולות שלך כרגע זה יהיה רעיון טוב להביא יותר מאחד כזה עם בכלל.

 

הייתי אומר לך ללכת על דאבל P2 שבהחלט יתן לך רמת דיוק טובה מאוד מהסאב וגם הספק משעשע לשניים שכאלו - אבי בישלה בזמנו ניצח את קטגוריית הSQL בתחרות EMMA הראשונה שהיתה בארץ עם שניים כאלו (לא שאז עוד היו אנשים שהיה להם ציוד להתחרות בו - אליקו היה עושה ממנו צחוק...)

 

צריך לדעת מתי לעצור - מה שאתה עושה... זה לא בריא.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

די ניהייתי אובססיבי כבר למערכות השתגעתי כבר,באמת שאני מת לL5 אחד. אבל הוא נורא יקר במדינה הזאת ה' ישמור.

 

אני מתגייס ב23/7 אז ככה שיש לכם עוד שנה לסבול אותי (ואני לא מרגיש נטל נכון :) ) .

 

בכל מיקרה אני יראה מה אני עושה בימים הקרובים בקשר לסאב,ואעדכן ובנתיים ארעה אילו תגובות אנשים מציעים לי כפיתרון.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

יש לך קרוב לשנה לחסוך - אז תחסוך



 

אל תבזבז על משהו שאתה לא באמת מעוניין בו כי ככה לעולם לא תגיע למשהו שאתה באמת רוצה.

 

ג'ינו

 

למערכת הראשונה שבה באמת הגעתי לרכיבים שרציתי שיהיו לי - לקח לי שבע שנים להגיע אליה.

 

אחרי שהגעתי לרכיבים האלה הייתי כל כך מסופק שידעתי נחת קרוב לשנתיים על אותם הרכיבים.

 

התקדמתי בחיים והצלחתי להגיע להרבה יותר - עם מה שיש לי עכשיו אני מתכוון להשאר עוד הרבה מאוד זמן - שנים ככל הנראה. וברכב הישן - סתם כי התחשק לי אבל זה היה על בסיס רכיבים שאת רובם היה לי כבר, אבל בשום פנים ואופן אני לא מסכים להגיע למצב שאני מאבד שפיות על התחביב.

 

צעד אחורה, תסדר את הראש, תקבע מטרה ואל תזוז ממנה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש לך קרוב לשנה לחסוך - אז תחסוך



 

אל תבזבז על משהו שאתה לא באמת מעוניין בו כי ככה לעולם לא תגיע למשהו שאתה באמת רוצה.

 

ג'ינו

 

למערכת הראשונה שבה באמת הגעתי לרכיבים שרציתי שיהיו לי - לקח לי שבע שנים להגיע אליה.

 

אחרי שהגעתי לרכיבים האלה הייתי כל כך מסופק שידעתי נחת קרוב לשנתיים על אותם הרכיבים.

 

התקדמתי בחיים והצלחתי להגיע להרבה יותר - עם מה שיש לי עכשיו אני מתכוון להשאר עוד הרבה מאוד זמן - שנים ככל הנראה. וברכב הישן - סתם כי התחשק לי אבל זה היה על בסיס רכיבים שאת רובם היה לי כבר, אבל בשום פנים ואופן אני לא מסכים להגיע למצב שאני מאבד שפיות על התחביב.

 

צעד אחורה, תסדר את הראש, תקבע מטרה ואל תזוז ממנה.

 

 

אדי אתה הראשון שבאמת הצליח לתת לי את ה"כאפה" הזאת ולהסביר לי באמת שלהוריד הילוך,אני מבטיח לכם,שעד שאני לא מביא קיקר L5 אני לא פותח יותר שרשורים על SPL בלי נדר! אני דבק במטרה,כי שאר המערכת שלי מעולה אני מסופק עד השמים למערכת ראשונה של בן 17 וחצי לא כולם זוכים לזה,תודה אדי אחשוב על זה בכובד ראש.

 

לילה טוב לנו...ורגוע

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

ג'ינו



 

תדפיס לך תמונה של הדברים שאתה רוצה לשים ברכב - תשים ליד זה טבלת ייאוש ועד שאתה לא משיג את מה שאתה רואה בתמונה אתה לא מוריד אותה מהקיר.

 

ייווווו פסיכולוגיה בגרוש :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

:-P :-P :-P אם אני ישים תמונה של מה שאני רוצה על הקיר אני יצטרך להיות מליונר..

 

בקשר למונובלוק,יש סיכוי שאני יחליף אותו כן...למרות שהוא חזק. נעשה שיקום בזמן הקרוב..

 

ג'ינו.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

×
×
  • תוכן חדש...