Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם לי במקומך היה מאוד נוח להסתכל ימינה רק שלא יתפס לך הצוואר

לגבי השפיות של הנשיא אברבנל נשיא שמעת על המקום אם כן אז יופי קבעתי לך תור לאשפוז

 

פסיק, נקודה, אדון סימן קריאה וגברת סימן שאלה כולם חברייך - השתמש בהם. כמו כן,

זכרו בבקשה שאדון סימן קריאה ביישן במקצת, ולכן רצוי להמנע משימוש מוגזם!!!!!!!!!!!!!!

כמו כן, "חחחחחחחחח" זאת לא מילה. הודעה שמכילה "חחחחחחח גדול אחי" לא מוסיפה

כלום לפורום. אנא המנעו משימוש.

Need I say more?

:roll:

"when u don't know where ur going, any road will take u there"

פורסם

תודה על ההזכרה :p

אני מניח שזה רק הפעם כי בדרך כלל אני מנסה כמה שיותר לכתוב עם סימנים או שלא?

אתם תגידו.

פורסם
גם לי במקומך היה מאוד נוח להסתכל ימינה רק שלא יתפס לך הצוואר

לגבי השפיות של הנשיא אברבנל נשיא שמעת על המקום אם כן אז יופי קבעתי לך תור לאשפוז

 

למה אתה חושב שחסר E ?

פורסם
גם לי במקומך היה מאוד נוח להסתכל ימינה רק שלא יתפס לך הצוואר

לגבי השפיות של הנשיא אברבנל נשיא שמעת על המקום אם כן אז יופי קבעתי לך תור לאשפוז

 

למה אתה חושב שחסר E ?

הוא צודק, השוק יבש, קו אמסטרדם-TLV בסכנה.

הבן אדם יודע מה הוא אומר, תקשיב לו.

הגיע הזמן לעבור לדבק היפוקסי! :wink:

"when u don't know where ur going, any road will take u there"

×
×
  • תוכן חדש...