Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חוזר מאיטליה אחרי 3 ימים עם פסאט סטיישן דיזל עם קרוב ל-800 ק"מ ועם 2 מזוודות + 2 תיקים - חרא של רכב !!!

 

מנוע טורבו דיזל רועש מהילוכים נמוכים - גרוע יותר מטרקטור, תא המטען שטוח מידי ולא מאפשר להעמיס את המטען על אף שמדובר בסך הכל על 2 מזוודות ו-2 תיקים.

 

לא נהננו - לא אני כנהג, לא אישתי והילדים כנוסעים. נסעתי בחיים שלי על לא מעט רכבים, גדולים יותר ופחות וזאת הפעם הראשונה שממש שמחתי שהחזרתי את הרכב .

 

לסיכום: פסאט סטיישן דיזל - חרא של רכב !!!

 

אני לא יודע עד כמה ההבדלים בין סקודה אוקטביה מ2008 בערך לפאסאט ההיא אבל אני מעריך שלא יותר מידי (ברעש)

אם אתה לא מחפש צליל טוב (כמו של V8 אמריקאי/אירופאי איזה שאתה מעדיף) ורואה את הרכב כמכונה שמרעישה (אבל לא לרמה לא סבירה) אני חושב שהרעש היה סביר מאוד ואפילו.... די נעים :x

אבל!!! במושב האחורי הרעש מחריש לגמרי באזור 2300-2700 סל"ד. הואזניים ממש מתפוצצות ואתה עוד שניה היית צועק לנהג שיעביר הילוך כדי לא לשמוע או יסע בסל"ד גבוה כל הזמן :lol: אני מניח אבל שהתכוונת לרעש במושב הנהג מההודעה (אלא אם הילדים שלך אמרו לך שבאזור ה2300-2800 סל"S יש רעש מחריש :-P )

פורסם
אבל!!! במושב האחורי הרעש מחריש לגמרי באזור 2300-2700 סל"ד. הואזניים ממש מתפוצצות ואתה עוד שניה היית צועק לנהג שיעביר הילוך כדי לא לשמוע או יסע בסל"ד גבוה כל הזמן :lol: אני מניח אבל שהתכוונת לרעש במושב הנהג מההודעה (אלא אם הילדים שלך אמרו לך שבאזור ה2300-2800 סל"S יש רעש מחריש :-P )

 

האוזניים מתפוצצות? :shock:

אני מקווה שמובן לך שקיבלת רכב עם תקלה כי זה ממש לא המצב התקין בפסאט חדשה (וגם לא בפסאט בת 5 שנים עם 200K ק"מ).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הכל יחסי, כרגיל בחיים. בפאסאט סטיישן דיזל כדוגמת זו אותה שכרתי לאחרונה, יש רעש של הדהוד בטווח סל"ד בינוני וזה מורגש יותר במושב האחורי, לא "מפוצץ אוזניים" אבל די מעצבן. מכל בחינה אחרת אוטו בהחלט נחמד ודי פרקטי.

פורסם

כנראה שאתם שכחתם איך נוהגים בדיזל.

 

אני בכל אופן קיבלתי בגרמניה פאסאט סטיישן 2L TDI ידני, לא היה צורך למשוך את המנוע מעבר ל2.5K בעליות חדות 2.8K סל"ד.

 

אני אישית קיבלתי פאסאט שעברה רק 1000 ק"מ :-), המנוע היה יותר שקט מהבנזין בפיג'ו 406 שלי, שגם אותו לא שומעים תרתי משמע.

 

מנועי דיזל אכן חזקים מאוד, אפשר כבר ב2.2K להעביר הילוך והרכב יסחוב מצויין. (באוטוסטרדה על קרוז-קונטרול 140 קמ"ש והילוך 6 אם זכרוני אינו בוגד בי, הרכב היה משייט כל כך בשקט, שחשבנו שנכבה המנוע.)

 

אני זוכר שבשיעורי נהיגה, באוקטביה 1.9TDI של המורה, שזה רכב עבודה שכל היום נקרע, משכתי הילוכים בכבישים מהירים לכיוון ה2.7K סל"ד, והטורבו נתן משיכה מטורפת, זה היה כיף (אני היום נוהג על בנזין וחסר את זה), אפילו המורה היה שמח שאני נוהג ככה.

ורק אחרי ה2.7K היה רעש של המנוע, אבל לא משהו שמפריע. (ואוקטביה דור 1 זה כמו פאסאט עם מנוע של משאית מבחינת נוחות ורעש ומה לא.)

פורסם

דיברתי כאן על אוקטביה ובאמת רעש פשוט מחריש מאחורה :evil: ומקדימה נעים

ותראה אין פה קטע של "לדעת לנהוג בדיזל". בהתאם ללחיצה שלך על הגז אתה סוחב את ההילוך. אם אתה נותן לחיצה בינונית ומעלה המנוע ימשיך להאיץ חזק אחרי 2.2K אז כמובן אין שום סיבה להעביר הילוך וגם לוותר על חלק מההשפעה של הטורבו על הדרך.

×
×
  • תוכן חדש...