Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תוך שנתיים לא יהיה שינוי מהפכני בשום דבר. גם אם מכירות הדיסקים יעצרו לחלוטין עדיין מדובר במדיה הפופולרית בעולם ולרוב האוכלוסייה יש דיסק או שניים בבית. נגני דיסקים ימשיכו להגיע במכוניות חדשות אך פיצ'רים כמו תמיכה באייפון, חיבור AUX ו USB ותמיכה ב MP3 לדעתי יהפכו לסטדנרט.

 

אני בטוח שבקרוב נראה שיפור משמעותי בהספקי ההגברה של המערכות המובנות, מה שעלול להקטין עוד יותר את מוצרי ה HI END ושוק המגברים בכלל. לפיליפס ו ST למשל יש כבר היום צ'יפי הגברה שמבוססים על קלאס D ונותנים הספקים מרשימים מצ'יפ בגודל סטנדרטי. אני לא אתפלא לראות מערכות עם סאבים מובנים שיתחילו להגיע גם ברכבים עממים ולא רק ברכבי יוקרה.

 

אני בטוח שנראה יותר ויותר רכבים עם מסך טאצ' מובנה שיסבך עוד יותר את החלפתו מאחר והוא ישלוט גם על יתר מערכות הרכב.

 

אני בטוח שבשנים הקרובות יעלמו מכשירי ה 1DIN מהעולם. על מכשירי HI END כבר בכלל אין מה לדבר.

 

אני בטוח שבשנים הקרובות יסגרו מס' חברות מוכרות בגלל שהדרישה לציוד הולכת ויורדת.

 

תחזית עגומה למדי אבל זו המציאות. מעניין יהיה להקפיץ את השרשור הזה עוד 5 שנים ולראות מה אכן התרחש :wink:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני מאמין שעוד כמה שנים יהיה סוף העולם וישמעו אותו בסראונד 5.1 עם סאב מפלצתי 50 אלף אינצ'.

 

 

או במילים אחרות, הכל שטויות חביבי יש זמן לדיסקים להעלם.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

מה הטעם בלשמור דינוזאור חי?



 

זו מדיה עם נפח שלא מתאים למה שקורה היום - אולי הDVD וגם זה בקושי.

זו מדיה בגודל מגוחך לעומת מה שאפשר לדחוס היום לתוך חתיכת פלסטיק שנתלית לנו על מחזיק המפתחות שלא לדבר על HD או על HD SSD.

 

וגם זה הולך ונהיה די מגוחך לעומת טכנולוגיות CLOUD שמאפשרות לנו לאחסן את התוכן שלנו במקום נגיש מהאינטרנט ובעצם לנגן אותו ישירות משם... כל מה שצריך זה סמארטפון עם חבילת גלישה טובה...

 

לא צריך אפילו דיסק און קי, לא צריך HDD לא צריך כלום!

 

אז למה לסחוב דיסקייה ששוקלת כמו לבנת חבלה ממוצעת?

 

תיקחו בחשבון אם מוסיפים חטא על פשע שבארץ אין שום הגנה נגדת הורדות בלתי חוקיות - רוב החנויות של TOWER ושל בלוק באסטר שאני מכיר כבר נסגרו - נשארו רק סניפים בודדים ושני הענקים האלה התאחדו בנסיון מגוחך למנוע את הנפילה של המדיה שהם כל כך מתאמצים להשאיר בחיים... ובשביל מה? כבר היה קל יותר אם הם היו עוברים למדיות אחרות או פשוט למכור תוכן דרך האינטרנט וזהו.

 

בארה"ב אי אפשר כמעט להוריד סרטים או מוזיקה מבלי להסתכן בעונשים כבדים אז שם רשתות כמו בסט ביי משגשות במכירת דיסקים וסרטי DVD אבל המחיר בניגוד לכך שפוי לכל הדיעות!

 

 

רכבים עממיים עם מערכות סטריאו זה לא משהו חדש - לפני שנתיים כמעט הייתי בארה"ב לרגל נסיעת עבודה וקיבלתי פונטיאק G5 שזה בתכלס רכב מאוד עממי שם והיתה בו מערכת מוגברת של פיוניר כולל סאב מובנה והיא היתה חביבה ביותר.

 

ברכב של דוד שלי - אינפיניטי - ישנה מערכת של BOSE שנשמעת פשוט פנטסטית...

ברכב של בן דוד שלי - לקסוס 450 ישנה מערכת נוספת של BOSE שגם כן נשמעת טוב לא פחות.

ברכב של חבר לעבודה (הכל בארה"ב) אאודי A6 נפח 4.2 כמובן - קוואטרו - יש מערכת מובנית של בנג אנד אולפסון שפשוט נשמעת חבל"ז

 

נכון - אלו הם רכבי יוקרה - אבל היוקרה של היום הם העממי של מחר -> הטכנולוגיה הזו רק הולכת ונהיית זולה יותר.

 

בקצב שנעלמות לנו כאן חנויות של DVD ומוזיקה - כנראה שהמדיה הזו הולכת להעלם לחלוטין - ונראה שזה בהחלט יכול להיות כבר בשנים הקרובות.

 

מישהו היה בתחנה מרכזית לאחרונה? אני בספק אם יש יותר מחנות או שתיים של דיסקים צרובים - מזמן לא הייתי שם. מעניין.

 

 

אפרופו - לגבי העתיד

 

אני מאמין שבעתיד של העשור הקרוב בחלק גדול מהמכוניות בכלל לא יהיה HU - יהיה חיבור שיעבור תקינה לסמארטפונים באשר הם (כולם יצטרכו כנראה לתמוך בזה) וכל מה שיהיה צריך לעשות בכניסה לרכב זה להניח את הסמארטפון בעגינה שלו וכל השאר יתחבר למסך של הרכב.

 

אני לא אתפלא עם חברות הסלולר כבר עובדות על תקינה שכזו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זוכרים את הדיבורים על מעבר ל 42V ברכב? אם אי פעם השינוי הזה יקרה (הבנתי שאין סיכוי אבל אפשר לחלום), אני מאמין שהשינוי שאיתמר מדבר עליו יהיה בלתי נמנע. ברגע שלא יהיה צורך בממירי מתח חזקים ויקרים, הקושי היחידי להגיע להספקים יפים ב HU יהיה פינוי חום, ובמעבר ל CLASS D יעיל הקושי הזה יוסר.

אני לא מכיר את שוק הזה, האם יש היום HU דאבל דין שמוציאים הספקים יפים?

תקנו אותי אם אני תועה

פורסם

לא בדיוק

 

אבל פנסוניק פעם הוציאו יחידת דאבל דין עם קדם מגבר שפופרת (נורות) בפנים ועד כמה שאני יודע מדובר בפצצה של HU מבחינת איכות אות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לא בדיוק

 

אבל פנסוניק פעם הוציאו יחידת דאבל דין עם קדם מגבר שפופרת (נורות) בפנים ועד כמה שאני יודע מדובר בפצצה של HU מבחינת איכות אות.

 

אתה מתכוון דיסטורשן מטורף שחלק מהאנשים חושבים שככה נשמע האל. אין שום יתרון להגברת שפופרות מבחינת איכות הצליל, אם כבר להיפך

תקנו אותי אם אני תועה

פורסם

נכון ולא נכון - זה לא דיסטורשן מטורף כמו שזה כפל הרמוניות - הרבה טוענים שזה נותן לצליל נפח חם וזו אחת הסיבות לביקוש הרב למגברי נורות.



 

בפועל - שמעתי כמה מגברי נורות בחיים שלי והסאונד היה כל כך צלול וקר שאין לי מושג למה אומרים את זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אתה מתכוון דיסטורשן מטורף שחלק מהאנשים חושבים שככה נשמע האל. אין שום יתרון להגברת שפופרות מבחינת איכות הצליל, אם כבר להיפך

 

:lol::lol::lol:

אתה צודק ב 100%. האוזן שלנו לא אוהבת שלמות ומה שאנחנו מתרגמים כ"חום" הוא למעשה עיוות.

אדי מעניין מה שאתה אומר על מגברי מנורות שיצא לך לשמוע, אולי לרמקולים גם יש חלק בזה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לכל המערכת יש חלק בזה אבל הסאונד היה לחלוטין ההפך מחם.



 

הייתי בסין שלושה שבועות ונכנסתי לכמה חנויות של ציוד של אודיופילים בבייג'ינג לא רחוק מהאכסניה ששהינו בה - וכן, אני יודע מה אתם חושבים, סין והכל אבל הציוד היה מטורף והסאונד היה שונה לגמרי.

 

היה לי מגבר ישן מאוד של סוני שהוא היה מגבר שפופרת (לא ידעתי מה היה לי בידיים) לא האמנתי איך הוא הרים זוג רמקולים עם וופרים 10 אינטש על הספק של 20 וואט לערוץ... הסאונד היה מאוד נעים אבל גם מאוד נקי.

 

בוא נאמר שאם היתה לי אפשרות שפויה להגברה של באטלר - לא הייתי אומר לא.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

נכון ולא נכון - זה לא דיסטורשן מטורף כמו שזה כפל הרמוניות - הרבה טוענים שזה נותן לצליל נפח חם וזו אחת הסיבות לביקוש הרב למגברי נורות.



 

בפועל - שמעתי כמה מגברי נורות בחיים שלי והסאונד היה כל כך צלול וקר שאין לי מושג למה אומרים את זה.

 

נכון אבל נראה לי שאפשר להכליל את ההרמוניות כסוג של דיסטורשן (המגבר משנה את הצליל שהוא מגביר).

ואם אנשים כ"כ אוהבים את זה אז לדעתי אפשר להוסיף כפתור "טמפרטורת\נפח צליל" לצד הבאס והטרבל שייתן את האפקט הזה:-D מגבר צריך להיות שקוף

תקנו אותי אם אני תועה

פורסם

לדעתי מה שיחליף את הHU ברכב זה פטיפון :lol:. זה יהיה הדבר הבא.

ועכשיו ברצינות, בדיוק לפני כמה ימים נתקלתי פה בפורום בשירשור מ 2006 או 2005, של מישהו שחיפש דרך לשדרג את המערכת ב MAZDA3 שאז רק יצאה. החלפת הHU שם הייתה בעיה, היום כשיש הרבה רכבים שמגיעים עם מערכות מובנות ההחלפה כבר לא כל כך בעייתי וקיימים מתאמים לכל דבר. בנוסף, פה תקנו אותי אם אני טועה אבל עד שהתחילו למכור מערכות מובנות גם שוק המנחתים היה פחות מפותח ממה שהוא היום, בכלל היו קיימים?

מה שאני בא לומר, זה שלדעתי מה שכן יחזיק את הדברים האלה בחיים זה היצרנים עצמם. הם הרי יחפשו דרך להציע תחלופה לכל דבר שיצרני הרכב ייתנו בשביל להישאר בחיים, ואנחנו רק נהנה מזה.

מה שכן יכול לדעתי להוות בעיה זה המעבר למכוניות חשמליות ( לא יודע עד כמה זה באמת רחוק), שכן אני לא יודע כמה מערכת החשמל בהם תאפשר כל מני התקנות.

פורסם

אני כבר הייתי חוטף לך אותו מזמן אבל אין לי מה לעשות עם הערוץ החמישי במגבר הזה

:-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...