Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

השבוע עשיתי בדיקת קניה לפונטו ספייס 2001 ELX תיבה רציפה, 115000 ק"מ, יד שניה.

מצב חיצוני טוב.

ממצאי הבדיקה העלו שני נושאים שאבקש את דעתכם.

1. בבדיקה רשום שיש רעש במנוע מגל הזיזים ושסתומים.

הרבה אנשים אמרו לי שזה משהו סביר במיוחד באוטו בן 10 שנים ושזה לא אומר כלום על מצב המנוע. ומצד שני, היו אנשים שאמרו שזה עלול להעיד על מנוע בעייתי שידרוש שיפוץ ראש מנוע בעתיד הקרוב.

מה דעתכם?

2.רעידות בגלגלים.

הבוחן אמר שזה כנראה עניין פעוט של כיוון פרונט או אפילו רק לחץ אוויר בצמיגים.

 

המחיר המבוקש על הרכב הוא 17,000 המחירון הוא 16,700 אבל כאשר משתמשים בשיקלול הוא 17,000 בגלל הקילומטראז' הנמוך (עפ"י יד 2).

מה דעתכם? אשמח לתשובה מהירה כי אם הרכב הוא טוב אני לא רוצה לפספס

תודה מראש לכל העוזרים

משה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
שלום לכולם,

השבוע עשיתי בדיקת קניה לפונטו ספייס 2001 ELX תיבה רציפה, 115000 ק"מ, יד שניה.

מצב חיצוני טוב.

ממצאי הבדיקה העלו שני נושאים שאבקש את דעתכם.

1. בבדיקה רשום שיש רעש במנוע מגל הזיזים ושסתומים.

הרבה אנשים אמרו לי שזה משהו סביר במיוחד באוטו בן 10 שנים ושזה לא אומר כלום על מצב המנוע. ומצד שני, היו אנשים שאמרו שזה עלול להעיד על מנוע בעייתי שידרוש שיפוץ ראש מנוע בעתיד הקרוב.

מה דעתכם?

2.רעידות בגלגלים.

הבוחן אמר שזה כנראה עניין פעוט של כיוון פרונט או אפילו רק לחץ אוויר בצמיגים.

 

המחיר המבוקש על הרכב הוא 17,000 המחירון הוא 16,700 אבל כאשר משתמשים בשיקלול הוא 17,000 בגלל הקילומטראז' הנמוך (עפ"י יד 2).

מה דעתכם? אשמח לתשובה מהירה כי אם הרכב הוא טוב אני לא רוצה לפספס

תודה מראש לכל העוזרים

משה.

אז ככה לגבי מספר 1. מה שאמרו לך לא שולל אחד את השני - סביר שבאוטו בן 10 יהיה רעש במנוע מגל הזיזים ושסתומים וסביר גם שאחרי 10 שנים האוטו יצטרך שיפוץ או חיזוק ראש מנוע.

לגבי מספר 2 הבוחן צודק.

נראה שמצאת רכב במצב שמור, נסה להוריד במחיר על שיפוץ או חיזוק ראש מנוע ויש לך רכב טוב.

פורסם

אין לי מושג לגבי מצב האחזקה של פיאט פונטו בישראל ע"י הבעלים שלהם, אבל אם כול הכבוד, לא הייתי משלם 17 אלף על פיאט 2001.

 

אח של חבר שלי קנה לא מזמן פונטו 2003 עם 130 אלף קילומטראג ב-15 אלף שקל , ומחיטוט ביד 2 זה לא ניראה משהו נדיר כול כך.

×
×
  • תוכן חדש...