Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש עזרה בעניין התכת פיוזים במגבר.


nirw
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אז ככה.

מדובר על סאן דאון 1000D.

שמופעל עליו KICKER L 7.

עד אתמול הכל היה תקין רק שאתמול פתאום כבה המגבר ולאחר בדיקה קצרה התגלו שלושת הפיוזים של המגבר מותכים כאילו היו גבינה צהובה.

 

שמתי שלושה פיוזים חדשים הסאב ניגן כחצי שעה ושוב הכל נמס והפסיק לעבוד.

 

לא שמתי עוד סט כדי לא לגרום נזק.

רק לציין שאלו היו 3 פיוזים ירוקים אני לא זוכר כמה אמפר הם אבל זה מה שאמרו לי שהמגבר צריך.

מה יכולה להיות הסיבה לבעיה הזאת בבקשה עזרתכם..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי היה עושה את זה, תוריד את הבאס טיפה

לאחר מאמץ רב המגבר תנסה לגעת במגבר ותראה שהוא רותח

(אני הנמכתי את הסאב מהרדיו דיסק ישירות, מ+6 ל+2, ועכשיו לא נשרף לי שום פיוז)

 

אם זה שוב קורה לך, תוריד את הגיין

 

תחזור לעדכן

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

nirw בוקר טוב התופעה שקרתה לך היא די שכיחה

ברוב המקרים זה מכיוון שהמגבר לא עומד בדרישות שלך (ווליום, התנגדות הפעלה של הסאב, מערכת החיווט, וכנל"ים)

מומלץ לנסות לעבור למגבר חזק יותר או לפחות לבדוק את מערכת החיווט ברכב

במידה ואתה אוהב את המותג המדובר אז אני חושב שיש מונו חזק יותר מאותו מותג בארץ

ואני בהחלט לא מסכים עם הפיתרון של "אודי" כי מי שרוכש L7 או אפילו כל סאב אחר לצורך העיניין רוצה לנצל אותו למקסימום האפשרי ובטח לא להיעצר בגלל שריפת פיוזים של המגבר

בהצלחה

דרור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שדרור אמר, הסבר פשוט לתופעה הוא שכשאתה מנסה לגרום למגבר לדחוף עוד טיפה ועוד טיפה ואתה כבר על 10000% THD ולא מעניין אותך, כי יש לך בהמת משא שבועטת בלי קשר למוזיקה בכלל, אבל בועטת, קורה פשוט שהמגבר מושך כל כך הרבה זרם דרך הפיוזים, שהפיוזים עצמם לא עומדים בזה.

כמות החשמל שזורמת בהם פשוט מחממת אותם, וזה פלסטיק זה לא נועד לעמוד בחום.

אבל, תיזהר כי זה יכול לגרום לאחלה זיקוקים בבגאז' אם אחד מהם יימס וייגע בגוף המגבר, אז יהיה שמח באמת! :twisted:

 

וד"א הירוקים הם 30 אמפר.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...