Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
א. מקווה שהבנת ש BIG3 זה השם של העיקרון עליו מדברים, ולא מוצר...

 

כבר הוסבר פעם במפגש ע"י KICKER שגם אם יהיה לך חיווט מהמצבר למגבר של 0G, אבל אם החיווט בין האלטרנטור למצבר, ומהמצבר למינוס יהיה קטן מזה אז כאילו לא עשית כלום בזה שפרסת חיווט של 0G.

ז"א שהחיווט הנ"ל ("שלושת הגדולים" בתרגום חופשי) בעצם קובע מה עובי החיווט שלך לרכיבי ההגברה.

 

הכל תלוי באיזה הספקים מדובר...

אני דיברתי על מערכות SPL עתירות וואטים ודציבלים,וכאן כל אמפר חשוב במערכת.

כבר נאמר "חוזק השרשרת תלוי בחוליה החלשה" , זה לא חכמה לשים מגברי מונובלוק שיכולים לשגר את אפולו לשמיים מחוברים ל-4 סאבים שבועטים בכל הכח,החיווט ברכב הוא 2 AWG ,קבלים מחוברים בשרשרת-לתפארת מדינת ישראל------ובסופו של דבר המערכת עובדת על מצבר של 55 אמפר\שעה עם חיווט מקורי של החברה בין האלטרנטור למצבר ובין המנוע לשלדה(ברוב המקרים 8AWG ) :roll:

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

×
×
  • תוכן חדש...