Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי כרגע באוטו מגבר עם רמקולים (טוויטרים וקומפוננט) + סאב.

אני מעוניין להוסיף עוד מגבר ו 2 של 6X9.

 

1. האם יש צורך לקחת כבל מתח חדש מהמצבר + פיוז, או להתלבש על המקורי כולל הפיוז, ז''א לחבר 2 מגברים בטור.

2. האם אפשר לפצל את ה REMOTE? = חיבור בטור, הבנתי של2 מגברים זה זניח יחסית, תגידו לי אם אני טועה.

3. יש לי טוויטר אחד מזמזם, כדאי להחליף אך ורק סט טוויטרים עם הקרוסהוברים שקיימים כרגע? לא יודע בדיוק את הנתונים שלהם.

4. כבל קרקע, איפה הכי כדאי לחבר?

 

תודה,

פורסם

2. כן אפשר, זה סה"כ מתח נמוך ואין עם זה בעיה.

לגבי השאר תחכה למבינים יותר

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

1. תלוי מה העובי של הכבל כרגע וכמה גייג' הוא מהמצבר. ואפשר לפצל אותו בעזרת מפצל ולשים פיוז לכל יציאה בנפרד.

2. אפשרי.

3.לא הבנתי אותך

4. אפשר מתחת לאבזם של החגורה.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

הכבל הוא 8GA מהמצבר למגבר.

אני מעוניין לחבר בין 2 המגברים עוד כבל 8 GA כמובן עם פיוז באמצע.

 

שאלה 3: האם יש בעיה לשים טוויטרים לקרוס הוברים לא מקוריים?

 

תודה,

פורסם

קשה לענות על שאלותיך בצורה אחראית וזאת משום שאי אפשר באמת לדעת מתיאורך איזה ציוד התקנה יש ברכב

ממליץ לגשת למתקין או שתיים ולקבל חוות דעת מקצועית הכוללת נתונים של הרכיבים (כמו עובי כבל ושם החברה היצרנית וסוג הטוויטר ומהות הבעיה) ובמידה ולא תרגיש בטוח מספיק בהסברים ועדיין תרצה להתייעץ אז תעביר את האינפורמציה לפורום, והתשובות שאפשר יהיה לתת לך יהיו הרבה יותר אחראיות מבחינה מקצועית

×
×
  • תוכן חדש...