Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם המחיר יהיה שפוי (נדמה לי שבחו"ל המחיר 43,000 אחרי הובלה,אחסנה ורווח של היבואן)+10% מס כמו שיש פה לרכב חשמלי אז הרכב יהיה להיט, בעל רכב יוכל לנסוע ק"מ שנתי ממוצע בתשלום חשמל מגוכח.

 

הישראלי הממוצע לא חושב מה השכלות הושבת הילד הקטן שלו על ערימת סוללות מוטענות, מטר מגנרטור רב עוצמה

פורסם

מה כל כך להיט ברכב הזה?

 

נאמר לצורך הדיון שמחירו לצרכן יהיה 200K ושרכב דומה בגודל עולה 160K ש"ח, יוצא שכדי לחסוך בבנזין שילמת 40K ש"ח עודפים שהם 5700 ליטר דלק שנותנים לנו טווח נסיעה של 57K ק"מ רק כדי להגיע למחיר הוולט.

 

רכב מעניין אבל יקר בהשוואה לחיסכון שהוא מציע.

פורסם

הוא פחות רלוונטי לשוק שהמיסים שלו מכסים את הדלק שהוא יחסוך.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
הישראלי הממוצע לא חושב מה השכלות הושבת הילד הקטן שלו על ערימת סוללות מוטענות, מטר מגנרטור רב עוצמה

הגזמת קצת...

אפשר להקיש את זה גם לגביי רכב רגיל.

הישראלי הממוצע גם מושיב את הילד הקטן שלו על מיכל בנזין גדול נו אז?

 

ניתן רק לברך על הכנסת פרוייקטים שכאלו לשוק הרכב הישראלי.

פורסם

נקווה שהוא יוגדר כרכב חשמלי ולא היברידי והמיסים עליו יהיו נמוכים ומחירו נורמלי (למרות שיש לצפות שגורמים בעלי אינטרס ינסו למשוך אותו לכיוון ההיברידי) אבל אין סיבה לגיטימית כי הוא אינו מונע על כוח הבנזין כלל.

 

נותר רק לשפשף עיניים בתדהמה אל מול המיזם השטותי שנקרא בטר פלייס (תשתיות, מנופים מחליפי סוללות במשקל חצי טון התחייבויות חוזים וקנסות יציאה) כנגד פתרונות פשוטים כגון לשים גנרטור קטנטן שצורך מעט דלק ויופעל בעת הצורך. האנשים שהשקיעו בבטר פלייס לא טיפשים אז אני מניח שיש להם "קבלות" מהממשלה, ואם לא הייתי מציע להם לברוח כל עוד נפשם בם.

פורסם
נותר רק לשפשף עיניים בתדהמה אל מול המיזם השטותי שנקרא בטר פלייס (תשתיות, מנופים מחליפי סוללות במשקל חצי טון התחייבויות חוזים וקנסות יציאה) כנגד פתרונות פשוטים כגון לשים גנרטור קטנטן שצורך מעט דלק ויופעל בעת הצורך. האנשים שהשקיעו בבטר פלייס לא טיפשים אז אני מניח שיש להם "קבלות" מהממשלה, ואם לא הייתי מציע להם לברוח כל עוד נפשם בם.

 

למה לא לפרגן? עד לפני כמה שנים אנשים לא ידעו מה זה רכב חשמלי כאן ביכלל,בחייך תן צ'אנס.

זה מייזם נפלא,נכון יקח לו קצת זמן להשתפשף ולהסתדר אבל בסוף הוא יהיה מצויין.

פורסם

היא נורא יפה לדעתי. גם ליאני לא פרייאר ואם הוא מחמיא לה זה לגמרי בזכות ולא בחסד. עם נתוני נסיעה כאלה היא יכולה להיות רכב עירוני מעולה לא בקטע של סופרסופרמיני, אלא מכונית עם פאסון של מנהלים אבל לנסיעות לא מאוד ארוכות. מקווה רק שהיא לא שקטה כמו החשמלית בירושלים :-P

 

מישהו יודע מתי אפשר ללכת לראות/לעשות סיבוב אם השיווק עצמו יתחיל רק עוד שנה?

פורסם
מה כל כך להיט ברכב הזה?

 

נאמר לצורך הדיון שמחירו לצרכן יהיה 200K ושרכב דומה בגודל עולה 160K ש"ח, יוצא שכדי לחסוך בבנזין שילמת 40K ש"ח עודפים שהם 5700 ליטר דלק שנותנים לנו טווח נסיעה של 57K ק"מ רק כדי להגיע למחיר הוולט.

 

רכב מעניין אבל יקר בהשוואה לחיסכון שהוא מציע.

שוב אותו חישוב קלוקל.

אתה צריך לחשב הבדלים בירידת ערך, ולא הבדל במחיר.

אם ירידת ערך + מימון = 15% לשתי המכוניות, אז כל שנה חשב את ה 15% ממהפרש: במקרה של הפרש 40K שווה ל 6K

במקרה זה אתה צריך לחסוך לפחות 6K בדלק כדי לכסות הפרש בירידת ערך, בשנה הראשונה.

פורסם

לכל אלו שמלינים על התמחור, בהשקה נאמר בפירוש שהרכב בהתחלה מיועד לחובבי טכנולוגיה וגאדג'טים. נותר רק לחכות ולראות את ימוסה החשמל לתחבורה, והאם תתאפשר טעינה מהשקע.

 

(הייתי בהשקה ונהגתי ברכב.)

×
×
  • תוכן חדש...