Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות קומפוננט

ומגבר בשבילו ובשביל סאב 200 וואט RMS נדמה לי

מה הייתם ממליצים לי?

אני ישמח אם תוכלו לקשר אותי לEBAY שאני יוכל לראות בדיוק מה שאתם ממליצים

קשה לי להגיד תווך מחירים שיהיה סביר לא משהו זול כי אני רוצה שיהיה טוב בכל זאת

ולא יקר במיוחד כי אני לא רוטשילד

מה אתם חושבים על המגבר הזה?

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=48598&item=5703947054&rd=1#ebayphotohosting

 

וכמה עולה התקנת קומפוננט בישראל?

RozwareZ מנהיג אגודת "נמאס לי מתדרי רדיו אמריקאים".

פורסם

קודם כול אף אחד לא חייב לך כלום :!::!::!:

 

המגבר חזק מספק 2*150 RMS במצב 4 אום ,הוא יעלה לך בארהב בחנויות באזור ה-290-300 דולר

 

מצ"ב לינק ל-manual

 

 

http://www.kicker.com/images/manuals/04KX%20350-450-550-850_2%20Amps.pdf

 

התקנת קומפוננט ללא קניית המוצר בעסק עצמו תהיה יקרה מעט באיזור ה-200 שח להערכתי

×
×
  • תוכן חדש...