Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי מצא רכב קדילק אדומה שנת 92 אכשיו האם כדאי לו לקחת אותה לתיקון אני המלצתי לו שחבל על הכסף כי זה רכב ב8 זה לא הולך להיות רכב חדש או משהו וחבל ליזרוק 500 שקל על בדיקה העיניין זה שהוא נידלק מאוד על הרכב שיש לו נפח מנוע של 2000 מה בכללי כדאי לעשות ולגבי הדלק זה רציני מבחינת השקעה להוציא על רכב של 2000 נפח מנוע.???

פורסם

זה רציני, אבל יותר רציני לראות איזה קדילק יש בנפח 2000 סמ"ק (רמז, אין - זה לא קדילק או שזה לא 2000 סמ"ק)

 

לגופו של עניין, לדעתי אין מה לבדוק אוטו של 8 אלף, אם נוסע ונראה שמיש - קח וסע.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

היום ביציא מתל אביב לכיוון צומת חולון ראיתי אחת יפיפיה...

אלדורדו...אדומה...עם הגג מקופל...אולי הוא קנה אותה..

 

זה שהמכסה מנוע שלה מגיע ליותר מחצי האורך של

המכונית שלי לא אומר שום דבר...נכון?

פורסם

ואללה תודה על העצה אבל הקטע הזה שאין לרכב טסט איך שאני הבנתי אתם חושבים שזה סיכון ליקנות בלי טסט משום מה חבר שלי יצטרך להוציא עוד על תיקונים מכדי שתעבור מה הסיכור שתעבור ותאמת לא ניראה לי שזה קדילק אולי פונטיאק מה כזה אני לא זוכר יש לזה מסמל משולש ארוך כזה איך שאני זוכר..

פורסם

קדילק עם מנוע 2000 מזכיר לי את התרגום בערוץ אגו.

יש שם תוכנית שמראים את תערוכת פרנקפורט שהציגו את ה 9 DB ואת הפנדה.

לפי התרגום לפנדה יש 3 מנועים:

מנוע 3 ליטר.

מנוע 2 ליטר

ומנוע ליטר

 

מה שבאמת אמרו זה 1.3 , 1.2 , 1.0

אייל

פורסם
קדילק עם מנוע 2000 מזכיר לי את התרגום בערוץ אגו.

יש שם תוכנית שמראים את תערוכת פרנקפורט שהציגו את ה 9 DB ואת הפנדה.

לפי התרגום לפנדה יש 3 מנועים:

מנוע 3 ליטר.

מנוע 2 ליטר

ומנוע ליטר

 

מה שבאמת אמרו זה 1.3 , 1.2 , 1.0

 

אהבתי :lol:

פורסם

אני אישית חושב שלא כדי להשקיע כסף ב רכב שווה 8 אלף כי אתה לא יודע איפה הוא צריך שיפוץ חוצמזה זה מתחיל מ 500 ש"ח בדיקה ואח"כ מתחיל כל הטיפולים והטסט שהוא צריך לעבור והסוף ליפני שעברה שנה אתה הוצאת יותר על טיפולים\תיקונים\בדיקות\שיפוצים יותר מהרכב עצמו

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
יש לזה סמל משולש ארוך כזה איך שאני זוכר..

כוס?

סמל של פות?

אה! נו, זה סאנבירד!

 

זה סמל שמשמעותו היא שהולכים לזיין אותך במוסך.

פורסם

אחי תפסיק עים הירידות!!

 

לי יש סאנבירד וזה אותו טוב.

 

שמתי פו תמונות שלו וכול האנשים פה שמבינים עיניין כתבו לי "גבר אחלה אותו חחחח אחי" אז תפסיק עים הירידות המפגרות שאים לא תפסיק אותם אני יבוא ואני יעשה לך משהו רע!

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
לי זה נשמע כמו פונטיאק

(וסנבירד זה אוטו נחמד ביותר!)

Pontiac.gif

 

כזה???

די! אל תשים תמונות של פות בפורום. זה לא מוסרי וזה מחרמן אותי.

×
×
  • תוכן חדש...