Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, רציתי לשתף אתכם עם חווית החג שלי.

כידוע, היום חג שבועות - חג המים, והילדים המפגרים בשכונה שלי החליטו לרדת למטה ולחסום את הכביש.

כל רכב שעובר זוכר למטר בקבוקים/אבנים/מים ושלל קללות וצעקות.

התקשרתי למשטרה פעמיים, הם באו, עשו להם "נו נו נו" והלכו, והמפגרים האלה חזרו להטריד את כולם.

מילא אני, אבל יש לי אמא מבוגרת שקשה לה עם כל הצעקות האלה במשך כל היום.

פאקינג הרסו לנו את כל החג המ***נים הקטנים האלה! מזל שהאוטו שלי בחנייה בצד השני.

 

יש לי עכשיו חשק גדול לצחצח את חרב הקאטאנה שלי ששוכבת לה בארון :evil:

SEAT Ibiza 2001 Stella, Automatic. :cry: נמכרה בצער רב :cry:

Toyota Yaris Hybrid 2014 Active, Automatic. :-Dהבייבי החדשה :-D

 

אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה.

פורסם

איזה קטע מוזר. הייתי בטוח שזה משהו נקודתי, אבל הייתי היום אצל ידידה שלי בהרצליה וגם אצלה ברחוב ילדים עמדו וזרקו שקיות מים על מכוניות. הייתי צריך לעשות עיקוף כשיצאתי משם כדי לא להתקל בהם (בדיוק אתמול השקעתי שעה וחצי בפלסטלינה+וקס לאוטו...). כנראה שזה סוג של מנהג בשבועות...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

דווקא חשבתי שלאחרונה הילדים של היום לא יודעים את מנהגי המים (המגונים) בחג השבועות.

 

היו "תלונות" ברדיו של הורים שגדלו עם החסכון במים, ולכן היום המנהגים האלו פחות נפוצים.

 

אני אשמח אם גם ל"ג בעומר יילך בכיוון הזה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

ילדים זה בעיה, שבור להם את הידיים ויכניסו אותך לכלא. :?

לא תעשה כלום, תרגיש נקניק.:oops:

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

כמראה שיש יתרונות לערים של עבריינים.

 

באשקלון מספיק שאתה עושה לילדים לא עם האצבע והם לא זורקים עליך כלום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני לא חושב שהבעיה היא בעיר ו/או בסוג האוכלוסיה שלה.

אני גר בירושלים, פה יש לנו הכל, דוסים, ערבים, ערסים, וכל מה שרק לא תרצו.

הבעיה היא לא במוצא/עדה של הילדים, אלא בחינוך הרקוב הזה, שאם אין להם מה לעשות בבית אז הם יוצאים החוצה לחפש אקשן ועניינים, בשביל להעביר את הזמן. והחינוך הזה קיים אצל כל אחת מהקבוצות שהזכרתי לעיל בצורה כזאת או אחרת.

הבעיה השנייה היא שהמשטרה בפרט והמדינה בכלל במקום לטפל בילדים האלה היום, מעדיפים לחכות ליום שבו הם כבר יהיו עבריינים, במקום לטפל בהורים הפושעים שלהם שמזניחים אותם ככה בחוץ (בעזרת קנסות או בעזרת האגודה לשלום הילד), או להכניס אותם למוסד לעבריינים צעירים לזמן מה ולחנך אותם ע"י עבודה כלשהי בדומה למה שעושים בארה"ב.

 

מילא המטומטמים האלה שבאמת במזל לא נדרסו היום ע"י איזה נהג עצבני, אבל הם גם מסכנים את הנהגים עצמם בכביש כשהם קופצים ככה, ומשחיתים את הרכב עצמו!

SEAT Ibiza 2001 Stella, Automatic. :cry: נמכרה בצער רב :cry:

Toyota Yaris Hybrid 2014 Active, Automatic. :-Dהבייבי החדשה :-D

 

אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה.

פורסם

על איזה חינוך רקוב אתה מדבר?

הילדים שמתוארים כאן והילדים שמשחקים בכדורגל ליד רכבים, הם הילדים שלנו אנחנו חינכנו אותם ככה!!!

 

טוב לא ילדים שלי (לי אין ילדים), אך לרבים כאן מהפורום יש ילדים, איך הם מחונכים?

אהה כן, בטח ילדים מחונכים שקמים באוטובוס בפני שיבה וילדים שמקדימים שלום כאשר רואים את השכנים וילדים שלא שותים אלכוהול בקיצור ילידים נפלאים.

פורסם
אני גר בירושלים

אה, נו, אז תגיד!

זאת שורש הבעיה (אני ירושלמי, והחומר האנושי מוכר לי היטב...)

 

רוני, אני תוהה האם לקרוא לחור הזה בהשכלה "ילדות עשוקה" :wink: -

אצלנו בשכונה "חג המים" היה מאוד-מאוד פופולרי, חילונים וחובשי כיפה כאחד.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
על איזה חינוך רקוב אתה מדבר?

הילדים שמתוארים כאן והילדים שמשחקים בכדורגל ליד רכבים, הם הילדים שלנו אנחנו חינכנו אותם ככה!!!

 

טוב לא ילדים שלי (לי אין ילדים), אך לרבים כאן מהפורום יש ילדים, איך הם מחונכים?

אהה כן, בטח ילדים מחונכים שקמים באוטובוס בפני שיבה וילדים שמקדימים שלום כאשר רואים את השכנים וילדים שלא שותים אלכוהול בקיצור ילידים נפלאים.

 

וזה בדיוק הבעיה, שבמקום לעשות משהו מועיל לסביבה או לפחות לעצמם (יש מתנ"ס, יש חוגים, יש מגרש כדורגל חדש),

ההורים שלהם בחרו לתת להם לעשות נזק!

כאחד שגדל בשכונת מצוקה אני יכול לומר בפה מלא שלא כל ההורים מחנכים את הילדים שלהם בצורה הזאת.

יש הרבה הורים נורמליים, פשוט יש יותר מידי מטומטמים שלא יודעים לגדל ילדים.

 

העניין הוא שמילא הילדים המטומטמים וההורים שלהם, אבל למה המדינה לא עושה עם זה כלום?

ילדים כאלה זה הפושעים של המחר ואפילו עיוור חירש ופיסח יכול לדעת את זה.

ילדים בלי מסגרת חינוכית, בלי כבוד מינימלי למבוגרים - זה הכל מתחיל מהבית!

 

אני גדלתי בין כאלה ילדים ובמזל לא יצאתי אחד מהם, מזלי הגדול שההורים שלי העסיקו אותי קצת יותר בשביל

שאני לא אוכל לצאת החוצה ולשבור לשכן את השמשה של האוטו. בושה!

SEAT Ibiza 2001 Stella, Automatic. :cry: נמכרה בצער רב :cry:

Toyota Yaris Hybrid 2014 Active, Automatic. :-Dהבייבי החדשה :-D

 

אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה.

פורסם

הבעיה היא לא נקודתית, זה קורה בכל עיר.

אמנם זה קורה במקומות מסויימים

 

sronis - אני מנחש שאתה מתכוון לנווה ישראל?

כל שנה עומדים שם ילדים קטנים וזורקים ביצים ושקיות מים. כמובן שכמה מטרים מהם יושבים אחיהם הגדולים\הורים שלהם\דודים שלהם שרק מחכים לראות את הראשון שיגיד לילדים שלהם משהו.

 

חוויה של חבר שעבר שם פעם וקיבל מטח ביצים לתוך האוטו (נסע עם חלון פתוח) - אחרי שהוא קיבל ערימה של קללות,איומים וכו' על זה שהוא העז להעיר להם, הוא צלצל 100 שם המוקדן הנחמד אמר לו "מה אתה רוצה שאני יעשה? זה שבועות וזה מה שהם עושים"

פורסם
כנראה שזה סוג של מנהג בשבועות...

כנראה ?

יש שני מנהגים שערסים מקפידים בהם, בלי קשר לקיום מצוות יהדות / מסורת, או סתם הרגל.

1. להפוך מכוניות ביום כיפור. (כולל פגיעה באמבולנסים).

2. להתיז מים בשבועות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שכחת לציין זריקת אבנים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא יודע איך, אבל אצלנו בקריית גת לא זכיתי למטר של מים, הילדים רבים רק ביניהם עם ביצים ומים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ליאור - אתה צודק - גם אני הייתי ילד ובחיים לא דמיינתי אפילו בדמיון הפרוע ביותר שתיהיה לי את החוצפה לפגוע ברכוש של אחר , לעמוד באמצע הכביש ולזרוק ביצים / מים.

 

אני לא יכול שלא להסכים עם צ'סי.

זה פשוט נורא החינוך (או החוסר שלו).

הדבר הראשון שאתה רואה בהרבה מקומות אחרים זה את הנימוס והכבוד שחסר בדורות הנוכחיים.

 

אכן הפושטקים הקטנים האלו של היום זה הערסים והבהמות במקרה הטוב והגנבים , אנסים ורוצחים של מחר במקרה הרע.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...