Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני אתחיל מזה שאומר שאני תלמיד תיכון בכיתה יב', בן 18. יש לנו במשפחה טויוטה קורולה 07 אוטו'.

אני מתלבט האם לרכוש איזו 106 חמודה וקטנה עד שאתגייס לצבא (אולי אני גם אצליח להחזיק אותה בצבא, תלוי לאן אני אתגייס).

הגיר האוטו' הרג אותי, בא לי קצת אקשן בנסיעות :evil:

 

מצאתי 106XR, ידנית, שנתון 99 - נראת שמורה ומטופלת, הבחור מבקש עליה 7K.

כח זה לא הצד החזק של הרכב (יתרון - ימנע ממני לעשות שטויות), הרכב נראה במצב טוב מבחוץ.

 

מצד אחד, חבל לי להפסיד כסף. מצד שני, בא לי קצת אקשן.

בנוסף, הביטוח על הרכב של ההורים נגמר בסוף יוני - אנחנו משלמים 10K על ביטוח כרגע!!

 

לרדת מזה או להתפנק כי החיים רק פעם אחת...:lol:

 

השאלה שלי היא - מה אתם הייתם עושים במצב שלי?

Peugeot 206XS

פורסם

תחשב עלות אחזקת רכב (רישיון, ביטוח, טיפולים, דלק), תראה אם יש לך כסף לזה. אם כן, קנה אופניים. יותר כלכלי, לא פחות אקשן...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
רד מזה, האקשן הזה יעלה לך המון.

 

אשמח אם תנמק יותר.

אתה מדבר מניסיון? אם כן, אשמח לשמוע הוצאות והפסדים צפויים.

 

תחשב עלות אחזקת רכב (רישיון, ביטוח, טיפולים, דלק), תראה אם יש לך כסף לזה. אם כן, קנה אופניים. יותר כלכלי, לא פחות אקשן...

 

בדיוק מכרתי את האופנים שלי...העצלנות הורידה אותי מזה :lol:

אני עושה כ-3K בחודש טוב, להחזיק רכב לא תיהיה לי בעיה, עד הצבא - השאלה אם שווה להחזיק רכב לטווח קצר?

 

נ.ב.

איזה חברות ביטוח זולות קיימות בשוק? שאני אוכל לברר מחירים

אנחנו מבוטחים כרגע בביטוח ישיר ומשלמים על ביטוח 10K (נהג חדש וזוג ההורים בני 50+) - לא נשמע לכם טיפה יקר?

Peugeot 206XS

פורסם

אחי זה סתם לקנות עכשיו רכב.

אני בגיל שלך וקניתי עכשיו איביזה שנת 06, אבל אני גם ממשיך ללמוד הנדסאי שזה אומר שהרכב ישמש אותי עוד שנתיים!

אתה הולך לקנות רכב שבמקרה הטוב ישמש אותך לשלושה חודשים חבל לך על הזמן בחיפוש רכב ועל הזמן בחיפוש קונה וכמובן הכסף שתפסיד על ביטוחים ישור קו בדיקה לפני הקניה.

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
פורסם

במצב שלך עדיף לך לקנות רכב ישן משנת 91-92 ואחרי 3 חודשים לשלוח אותו לגריטה.

 

לגבי ביטוח...תעשה רק צד ג'.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

עם כמה שעולה לכם הביטוח לקורולה כבר יעלה אותו דבר להחזיק עוד איזה גרוטאה זולה עם ביטוח צד ג' בלבד - במידה וזה לשנה שלמה ולא רק עד הגיוס.

 

אם תחזור הביתה מהצבא פעם בשבוע במקרה הטוב, מה אתה צריך אוטו? חבל על הכסף

אלא אם כן נוראאא משעמם לך עכשיו ואין לך בעיה לשרוף סכום כסף רציני למדיי שיוכל לעזור לך בצבא (לצאת מתי שרק אפשר עם חברים במקום שיהיה אוטו ישן בחניה :wink:)

 

אם אתה מתכנן יומיות אז אוטו יכול להיות מעולה.

 

אני אישית קניתי אוטו בגיל 17.5 כי חשבתי שאני יהיה ביומיות, בסוף אני בן 20.5 ועדיין לומד ואחרכך אני יהיה ביומיות. מאז אותו אוטו החלפתי עוד 2 מכוניות... :lol: וגם לא נסעתי כזה הרבה, הכל שאלה של רצון, זה אף פעם לא משתלם.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

בגיל 18 הייתה לי אסקורט 81 לומר לכם שהצלחתי תחזק אותה בתור חייל בצורה נורמאלית? לא הצלחתי,

המזל שלי ששירתתי בשטחים ובשנים שלי הכל כמעט היה מותר (היה אסור אך בפיקוד העלימו עין) וקרה לא

אחת ששחטנו אסקורט אחרת בשטחים כדי להוציא אטם ראש/גיר/אגזוז, אך זה בתקופה שלי, שליטר בנזין עלה 2.80

וליטר סולר עלה 0.70, כיום עם מחירי הביטוח/טסט/תיקונים (אני עוד השגתי חלקים חינם) יהיה לך כמעט בלתי

אפשרי לתחזק רכב בתור חייל - אלא אם כן תהיה חייל "שבוע-שבוע" (טבח) ובשבוע שאתה בבית פשוט תעבוד בכל עבודה

שנופלת לך ליד אפילו אם זה דרך כוח-אדם, מה שכן אתה תהיה עבד של הרכב, אני ממליץ לך - חכה לשיחרור,

עבוד במועדפת, קבל מענק, וקנה רכב נורמאלי שגם תוכל להנות ממנו,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

אני אפרט:

 

אתה נהג חדש, חובה וצד ג' לרכב שאתה רוצה יעלו בסביבות ה4500 אלף+-, דלק כמו שאתה יודע בין היקרים בעולם, ותאמין לי שאתה תנסע יותר ממה שאתה מתכנן, פה חבר אומר לך בוא ניסע לשם יש בנות ובוא יש שם יש מסיבה, וככה נשרף לך המון דלק.

 

אני אישית תיכננתי לפני קניית הרכב נסועה של כ500 ק"מ בחודש, בית ספר-חזור ובימי שישי בילויים, בסוף יצא לי כ2000 ק"מ בחודש בגלל כל הסיבובים האלה, ובמחירי הדלק של היום זה שחיטה.

 

איפה טסט? בסביבות ה1200 שקל+-, ומה נראה לך שסתם ניגשים לטסט? הכנה לטסט זה עוד השקעה, טיפול 10 אלף כ500 שקל ואפילו יותר, רביעיית צמיגים הכי פשוטה שיש 800 שקל, בשביל משהו נורמלי+ תצטרך לבזבז לפחות 1200 שקל, ותשים לב דיברתי על דברים שבשיגרה רק, זה לא תמיד ככה, פה "הלך" מצבר, שם צריך החלפת קלאץ', כל דבר זה כסף, אתה לא קונה רכב חדש מהחברה שיש לך שקט, אתה קונה רכב בן 12+-, הוא נסע לא מעט ק"מ וחי מספיק זמן בשביל שיהיה לו בלאי של השנים, ומה נראה לך זה מסתיים פה? איפה לשלם על חנייה כשצריך? ומה עם דוחות? ומה נראה לך לא תרצה מערכת באוטו? פה מערכת שם רמקול, פה איזה אור לבן שם איזה שטיח חדש, פה פחית ריח, ואתה זורק כסף בלי לשים לב.

 

ומה אתה חושב שאתה תקנה ב7k ותמכור באותו מחיר? לך תדע איזה תקלות יצוצו לרכב וכמה ביקוש יהיה לו, בקיצור לא משתלם תשאר עם הרכב של ההורים ו"תסבול" קצת.

×
×
  • תוכן חדש...