Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד עכשיו היתה לי התלבטות לגבי רכב שבעה מקומות עקב לידה בקרוב של תאומים.

 

אבל אחרי התלבטות החלטנו שבשנה הראשונה לא ניסע באופן מאסיבי כל המשפחה...לכן חשבנו שאולי שתי מכוניות יתנו פתרון טוב יותר...מכונית אחת כרגע - פוקוס סטיישן בליסינג ועל השניה אני שואל

 

שכן שלי , פנסיונר, ששומר על הרכב בצורה מדהימה...מוכר כרגע מיצובישי סופר לנסר GLXI שנת 1995, אוטומטית

135,000 ק"מ, ללא תאונות, היא בבעלותו מאז שהיא נסעה 25,000 ק"מ, ללא תקלות מיוחדות

הוחלף גיר לא מזמן , ומצבר לפני חצי שנה

מחיר : 7 אלף (בעברית: שבעת אלפים) ש"ח

 

המטרה של האוטו הנוסף , להביא את הילדים מהגן ונסיעות קצרות בתוך העיר ואולי לסוע לעבודה לפעמים...

 

אשמח לשמוע דעתכם, והאם יש דברים שאני צריך לבדוק בצורה מדוקדקת וכל דבר שיכול לעזור לי בהחלטה

פורסם
תכלס אני אומר לך על זה, אם היא במצד טוב גם אוטו לא יקר גם נווח ולא אוכל הרבה דלק

 

אם זה היה אוטו שהייתי רואה בלוח מכירות לא הייתי ניגש אבל רק בגלל שאני פשוט מכיר את האיש ויודע עד כמה הוא פדנט ושומר גרם לי בכלל להתעניין...

 

נראה אוטו שמור מאוד , וגם נסע לא הרבה יחסית ....

 

אשמח לשמוע עוד הערות/הארות תודה

פורסם

על הרכב עצמו אני מאוד ממליץ. יחס עלות- תועלת גבוה מאוד, מה שכן, ביחס לרכבים אחרים, הוא "שותה" לא מעט דלק. מה זה אומר? בערך 1:7-8 נסיעה עירונית, ו- 1:10 בנסיעה בינעירונית.

 

ברמה האישית, מאוד נכון לבחור ב-2 רכבים כדי שתוכל לקחת את הילדים לגן, והעומס מתחלק בין שניכם. מה שכן, קח בחשבון שלתחזק שני רכבים, כמעט ולא משנה איך תסתכל על זה- עולה יותר!

 

מעבר לזה, רכב 7 מקומות (מאזדה 5?) יכול להיות מאוד נוח ומרווח לכל המשפוח'ה.

 

אכן דילמה.

 

אם זה משנה, לצורך העניין, עם 2 "נינגו'ת" (שיהיו בריאים), אנחנו בחרנו באופצית שני הרכבים (אבל עדיין לא קל לתחזוקה מבחינה כלכלית).

פורסם

להחזיק רכב 7 מקומות (בוודאי בליסינג) יהיה הרבה יותר יקר מלהחזיק עוד רכב כמו הסופר לאנסר המדוברת.

 

מנסיון - הדגמים של מיצובישי מזדקנים בכבוד גם אם עברו התעללות ובוודאי אם שמרו עליהם בקפידה.

 

לדעתי - לך על זה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
על הרכב עצמו אני מאוד ממליץ. יחס עלות- תועלת גבוה מאוד, מה שכן, ביחס לרכבים אחרים, הוא "שותה" לא מעט דלק. מה זה אומר? בערך 1:7-8 נסיעה עירונית, ו- 1:10 בנסיעה בינעירונית.

 

ברמה האישית, מאוד נכון לבחור ב-2 רכבים כדי שתוכל לקחת את הילדים לגן, והעומס מתחלק בין שניכם. מה שכן, קח בחשבון שלתחזק שני רכבים, כמעט ולא משנה איך תסתכל על זה- עולה יותר!

 

מעבר לזה, רכב 7 מקומות (מאזדה 5?) יכול להיות מאוד נוח ומרווח לכל המשפוח'ה.

 

אכן דילמה.

 

אם זה משנה, לצורך העניין, עם 2 "נינגו'ת" (שיהיו בריאים), אנחנו בחרנו באופצית שני הרכבים (אבל עדיין לא קל לתחזוקה מבחינה כלכלית).

 

בקשר לצריכת הדלק, לא ממש מהותי לגבינו מאחר והרכב הזה מיועד לנסיעות קצרות והוא יהיה רכב משני...

 

אצלנו המקרה קצת שונה משלך מאחר והתאומים מצטרפים ,ב"ה, לשלושה אחים גדולים יותר... משמע אנחנו נצטרך אוטו 7 מקומות אמיתי (לא מזדה 5) עם תא מטען נורמאלי (מה שפוסל הרבה מה-7 מקומות). אחרי בירורים רבים לגבי רכב כזה הגענו למספר אופציות קטן שהן : מיצובישי גרנדיס או פורד גלאקסי - שהן יקרות + צורכות דלק ובהנחה שרב הזמן האוטו יקח אותי לעבודה אין הצדקה להוצאה שכזו...

 

לכן, לנו אישית, משתלם לפחות בהתחלה להשאר עם הפורד סטיישן + המיצובישי ולאחר מכן אולי לשקול רכב 7 מקומות קטן יותר במקום הסטיישן

 

להחזיק רכב 7 מקומות (בוודאי בליסינג) יהיה הרבה יותר יקר מלהחזיק עוד רכב כמו הסופר לאנסר המדוברת.

 

מנסיון - הדגמים של מיצובישי מזדקנים בכבוד גם אם עברו התעללות ובוודאי אם שמרו עליהם בקפידה.

 

לדעתי - לך על זה.

 

אכן חיזקת את דעתי, האוטו נקנה ביום שישי בבוקר!

 

תודה לכולם

פורסם
לדעתי תשים לגיר קולר חיצוני ,למה הרבה פעמים קראתי ושמעתי על אנשים שהלך להם גיר בגלל התחממות יתר.

 

"קולר חיצוני"?! :shock: מה זה???

עד היום במשך עשר שנים נהגתי רק במכוניות ליסינג... אין לי מושג ורבע בנושאים האלה...

אבל... מאוד מעניין אותי הנושא ויש לי קצת חוש טכני, אז אשמח מאוד אם תפרט או שמשהו אחר יפרט

 

תודה

פורסם

אני מעריך שיש לרכב כבר כזה קולר. זה רדיאטור נוסף לגיר כדי שלא יתחמם למוות (פעם מחלה נפוצה בגירים האלה)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
קולר חיצוני ,זה קירור חיצוני לגיר כדי שלא יתחמם.

 

אני מעריך שיש לרכב כבר כזה קולר. זה רדיאטור נוסף לגיר כדי שלא יתחמם למוות (פעם מחלה נפוצה בגירים האלה)

 

האאאאאאאא, COOLER ואני חשבתי שקוראים את זה כמו KOLAR :roflmao:....(עכשיו נפל לי האסימון)

 

איך אני יכול לראות אם יש קולר חיצוני? איך זה נראה?

פורסם

כמו רדיאטור רק קטן יותר

בדר"כ כולו כסוף

יוצאות ממנו 2 צינוריות קשיחות לכיוון הגיר

(יחסית בתחתית הרכב)

×
×
  • תוכן חדש...