Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, מסתבר שזה אייפון 3G.

 

חברה - כל מי שנמצא במעמד רכישת אייפון יד שנייה, תבדקו היטב שזה 3GS ולא 3G.

 

כדי להבדיל ביניהם - הופכים אותו, ומסתכלים מאחורה. מה שכתוב ליד המילה MODEL, מסמל את הדגם:

 

A1303 = 3GS

 

A1241 = 3G

Stay Dirty

פורסם

לא בדקתי כשרכשתי אז לא התענינתי

 

אני מודה לאסף שהשקיע-ללא ספק השקיע.

 

התחבר למחשב שלי בteamviewer

 

למעלה משעה!

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
למה דווקא 4.2.1? תשדרג אותו עד הסוף ל 4.3.2. תוריד את הקושחה הפרוצה הזאת, שלא משדרגת את המודם:

 

http://www.multiupload.com/YQPOM3NTIX

 

אני אגיע הביתה ואסביר לך מה לעשות איתה בדיוק.

 

הספר שלי היה עם 312. חשבתי אני לוקח לו את זה 5 דקות מתקין והולך.

המחשב שלו היה מעודכן לשנת 2000 שנמאס לי לעדכן לו את המחשב לקחתי את האייפון הביתה ועדכנתי במחשב שלי ב 5 דקות.

הבעיה שהטלפון היה מסלקום ואחרי ההתקנה לא היה מוכן להתחבר לסלקום אז עשיתי unlock שהצליח בלי 615

 

יש הסבר למה לא היה מוכן להתחבר לסלקום? הוא טוען שהוא מקורי מסלקום

אייל

×
×
  • תוכן חדש...