Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא ממש מכיר את ההיבריד , אבל מניסיון אני יכל להגיד לך ששמעתי אלייט שהיו מותקנים בגולף , ללא איטום ובניות וכו.

רק מגבר רציני , וזה הסט הטוב ביותר ששמעתי עד עכשיו.

אבל זה רק במידה ויש לך מגבר שיכל להרים אותם , עם אין חבל , זה מה שקרה לי.

פורסם

יש לי מגבר של בוס 800 וואט האם הELATE דורשים משהו לכיוון ה1200-1500 וואט?

האם המגבר של הבוס 800 וואט יספיק להייבריד וייתן סאונד צלול איכותי ולא צורם?

מחירים של התקנה?

התענוג שמוביל אותך

פורסם

אני מתאר לעצמי שהמגבר המדובר הוא ככל הנראה C600 , והמגבר היה לא יריץ אפילו DOTEC OVIATION שלא לדבר על סטים כמו היבריד ו אלייט.

במידה ואתה מחפש סאונד איכותי נקי וכו...

אתה חייב להליף מגבר.

כמובן ששני הסטים ינגנו על המגבר הנ"ל אך לא יפיק מהם את מה שצריך.

פורסם

אתה חייב להבין שהוואטים שכתובים על המגבר שלך הם פיקטיביים לחלוטין.

הספק אמיתי, נקי ולאורך זמן נמדד ב WATT RMS.

האילייט צריך לפחות 120RMS כדי להישמע טוב, רצוי יותר לכיוון של ה150-200.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אם הבוס נשמע לך טוב- פרוש לדוקים :)

סתם, תשאיר את הבוס לאלפיינים ולסאב, תקח מגבר 2 ערוצים חזק ואיכותי לאילייט.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

מה ייתן שילוב טוב יותר הELATE בהנחה שאין איטום ואין תיבות ביחד עם מגבר טוב כמו ה Rockford P400.4

או שעדיף את המגבר הזה עם ההיבריד?

התענוג שמוביל אותך

פורסם

אילייט יותר טוב מהייבריד, אך בשביל להביא את זה לידי ביטוי, אתה צריך לפחות בידוד אם לא תיבות.

אם אין בידוד- אין לך מה לחפש עם האילייט, ההייבריד ייתנו תוצאה טובה יותר, וגם להם הרוקפורד הזה בקושי מספיק.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...