Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא הגיוני בכלל.על הד יוניט שלמתי 75$

ואיל לא נראה לי שאדיר אודיו מסבסדים. מה הם אגף הרווחה

או סניף של אונ"רא?

בדוק היטב שלא תופתע מאיזה סכום ADIR.

פורסם

כמה שזה ישמע מופרך, לדעתי הם חשבו שאתה מדבר על מדינת אילנוי)IL) בארה"ב....

 

ןלא משלוח לארץ, כלומר משלוח בינ"ל......

 

נראה לי ככה כי לא מצויין שם שזה לישראל..... תבדוק את זה טוב טוב לפני שאתה מזמין.......

פורסם

אכן כן.

אם תשים לב אין משלוחים מחוץ לארה"ב

וכשאתה בוחר ב STATE את IL, זאת אומרת שבחרת את אילינויס..

 

בכל מקרה,

עלות משלוח שכזו יכולה אף להגיע ל- $100 אז קח את זה בחשבון.

פורסם

שימו לב:

adire כן יעשו משלוח לארץ, אולם יש לצור עימם קשר באי מייל לשם כך,

והעלות היא עלות דיי גבוהה. (לא פחות מ-50$, על כל מוצר שלא יהיה)

והמחיר עולה ככל שהסאב יותר גדול ושוקל יותר מן הסתם.

פורסם
שימו לב:

adire כן יעשו משלוח לארץ, אולם יש לצור עימם קשר באי מייל לשם כך,

והעלות היא עלות דיי גבוהה. (לא פחות מ-50$, על כל מוצר שלא יהיה)

והמחיר עולה ככל שהסאב יותר גדול ושוקל יותר מן הסתם.

 

אם זה ככה אז באמת זה יצא לך יותר יקר מהארץ...

 

ומה זה יש באר שבע גם באילינוי? :lol::wink:

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

ביצעתי בדיקה מיוחדת, עבור "הלייצנים" שביניינו.

 

כך שאני מציג את הטופס שמילאתי, ובו אתם יכולים לראות שבשדה "State/Province"

רשום: "OUTSIDE US" שבפירוש פשוט אומר " מחוץ לארה"ב ", ובשדה הנוסף

"Other State/Province" רשמתי שאני ממדינת ישראל.

ושוב לספקנים שבינינו, אני גם אציין שבשדה "Country" רשמתי "ISRAEL" ולא אלינויי או כל דבר אחר....

 

מצורפת תמונה:

israel.jpg

פורסם
ביצעתי בדיקה מיוחדת, עבור "הלייצנים" שביניינו.

 

כך שאני מציג את הטופס שמילאתי, ובו אתם יכולים לראות שבשדה "State/Province"

רשום: "OUTSIDE US" שבפירוש פשוט אומר " מחוץ לארה"ב ", ובשדה הנוסף

"Other State/Province" רשמתי שאני ממדינת ישראל.

ושוב לספקנים שבינינו, אני גם אציין שבשדה "Country" רשמתי "ISRAEL" ולא אלינויי או כל דבר אחר....

 

מצורפת תמונה:

 

גבר גבר...

הכל טוב ויפיה, אבל לא "צילמת" גם את החלק שמראה את המחיר לאחר השינוי ל israel ו outside usa...

אז אולי ניסית להוכיח שמחיר המשלוח גם לארץ הוא 9$ אבל אותי לא שכנעת עדיין.

פורסם
ביצעתי בדיקה מיוחדת, עבור "הלייצנים" שביניינו.

 

כך שאני מציג את הטופס שמילאתי, ובו אתם יכולים לראות שבשדה "State/Province"

רשום: "OUTSIDE US" שבפירוש פשוט אומר " מחוץ לארה"ב ", ובשדה הנוסף

"Other State/Province" רשמתי שאני ממדינת ישראל.

ושוב לספקנים שבינינו, אני גם אציין שבשדה "Country" רשמתי "ISRAEL" ולא אלינויי או כל דבר אחר....

 

מצורפת תמונה:

 

גבר גבר...

הכל טוב ויפיה, אבל לא "צילמת" גם את החלק שמראה את המחיר לאחר השינוי ל israel ו outside usa...

אז אולי ניסית להוכיח שמחיר המשלוח גם לארץ הוא 9$ אבל אותי לא שכנעת עדיין.

 

gonen בשבילך:

bill.jpg

פורסם
המחיר של השיבה בארץ הוא נמוך כך שלהזמינו מחו"ל זו שטות.

 

איפה מוכרים אותו בארץ?

 

בחנויות ששאלתי על סאב של שיבא הסתכלו עליי ככה :shock: והיו בטוחים שאני מדבר על הבית חולים...

פורסם

מי שמייבא את זה לא קשור בכלל לסטריאו לרכב ולא מוכר אותו לחנויות. הוא בונה רמקולים ביתיים ומשתמש בדרייבר הזה בשביל זה.

 

אני רואה שיש עניין גדול מאוד בקשר לסאב הזה (גם קיבלתי כל מני הודעות פרטיות ששואלות אם מכרתי את הסאבים שלי שנמכרו כבר לפני שנה) אפשר לפנות אל היבואן ולדבר איתו, אולי נוכל לעשות קניה קבוצתית ולקבל מחיר טוב (אני רוצה את הסאב לקולנוע ביתי).

 

אני אנסה לברר איתו.

×
×
  • תוכן חדש...