Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם חבריי פורום יקרים

אני מחפש הונדה סיוויק ( ומנסה למצוא סיויק טורבו)

האם אפשר באופן חוקי לשים בהונדה טורבו?או הונדה עם מנוע מסויים שלא מחליפים את כל המנוע מוסיפים נטו טורבו?

 

לעניין:

איך הבחור מבקש רק 10 וחצי אלף שקל?

שנת 95

יד 4

טסט עד 1-2012

 

תוספות:

טורבו,קסנון,שעון סל''ד נפרד בקורה, סבורט גיר,חצאיות,י ג'נטים חדשים צמגיים חדשים ריימוס, צבע חדש, מנוע V T I

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם
תחפש סיויק VTI ,שבאה עם טורבו.

 

גם אם תחפש, כזו מקורית אתה לא תמצא (לא יוצרה)

אני הייתי בורח ולא ושב אפילו על סיוויק טורבו ב10.5 אלף למכירה אלה אם זו "תורמת איברים".

 

ולשאלתך, אין שום בעיה טכנית לגדוש מנוע סטאנדרטי של סיוויק ולא צריך להחליף מנוע כל עוד לא מדובר ברצון להמון כח.

 

 

אגב, מה זה "סבורט גיר"? הכוונה לקוויק שיפט?

פורסם

כן,

 

אז איך יש מלא מלא הונדות טורבו ?

אם הם הוסיפו למנוע המקורי אז מה הסיכוי שזה מאושר וחוקי?

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם
כן,

 

אז איך יש מלא מלא הונדות טורבו ?

אם הם הוסיפו למנוע המקורי אז מה הסיכוי שזה מאושר וחוקי?

 

אין סיוויק טורבו חוקית שנוסעת על כבישי ארצנו המשובשים.

90% מהן גדשו על מנוע "סטאנדרטי" בכמה שקלים.

 

עם הרבה עבודה קשה אפשר לגדוש היום סיוויק באיזור ה7K במידה ואתה קונה חלק מהרכיבים משומשים.

פורסם

איך אפשר לגדוש על מנוע סטנדרטי?

אשמח לקבל הסבר

וזה נחשב לחוקי?

כל הונדה טורבו שאני רואה אז לפי מה שאני מבין היא רק מוגדשת?

כי חפשתי ביד2 הונדה סיויק טורבו והתוצאות היו שליליות

ואפשר אז לגדוש עם כל אוטו עם מנוע "רגיל"?

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

האפטרמרקט להונדות האלה הוא עצום.אפשר לקנות קיט בולט-און, להרכיב אותו על מנוע סגור ויאללה.

אמנם זה יגדוש נמוך יחסית אבל זה עדיין מפיק תוצאות לא רעות.

חוקי זה לא.

V5

פורסם
איך אפשר לגדוש על מנוע סטנדרטי?

אשמח לקבל הסבר

וזה נחשב לחוקי?

כל הונדה טורבו שאני רואה אז לפי מה שאני מבין היא רק מוגדשת?

כי חפשתי ביד2 הונדה סיויק טורבו והתוצאות היו שליליות

ואפשר אז לגדוש עם כל אוטו עם מנוע "רגיל"?

 

לפי מה שאתה רושם אני מבין שאין לך אפילו ידע מינימאלי הנושא ואני ממליץ לך לא לקנות הונדה טורבו.

על כל רכב אפשר להתקין טורבו, השאלה רק כמה זה יעלה ומה תיהיה התוצאה וכמובן עד כמה המכלולים יוכלו לעמוד בזה.

מה זאת אומרת "כל סיוויק טורבו שאני רואה היא רק מוגדשת"? מה זה רק? סיוויק טורבו היא סיוויק מוגדשת :roll:

אני ארשום לך שוב באותיות מודגשות כדי שתבין:

זה לא חוקי וגם לא יהיה חוקי.

אין סיוויק טורבו מקורית, רק בניה עצמית!

 

 

אז מה מיוחד בVTI ?

 

אם אתה לא יודע אל תרשום סתם שVTI מגיעה עם טורבו כדי לא להטעות אנשים.

VTI זהו שם של גרסאות ספורטיביות משנות ה90 של הונדה.

בסיוויק VTI המדוברת מגיע גיר קצר יותר, מנוע שמפיק 160 כ"ס מנפח 1.6 ללא "הנשמה מלאכותית" ושווק בדגם ההאצ'בק.

פורסם
לא סתם אורגנליות.. כשרות למהדרין! :wink:

 

הוא רשם פה שיש אורגינליות וכשרות.

מישהו פה רשם שאין שום הונדה טורבו מקורית\חוקית

מי צודק?

מי טועה?

בלבלתם אותי לגמריי

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

אם לא הבנת ההודעה שלו הייתה בציניות.

 

אם כל הצער שבדבר אני צודק.

מפה והלאה תיק את זה לאן שאתה רוצה.

 

אין סיוויק טורבו אורגינאלית.

אין סיוויק טורבו חוקית בארץ.

יש אפשרות לבנות בזול יסית טורבו לסיוויק מנוע מקורי אבל זה לא חוקי.

 

תכניס את מה שרשמתי לך בשלוש שורות החרונות לעצמך טוב טוב לראש, זה המצב ואין לך מה לעשות לגבי זה.

×
×
  • תוכן חדש...