Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי אותך פיש

מה הסכנות שצריך לקחת בהתקנת קיט כזה?

יש אפשרות לעשות את זה "מוסתר ומראה מקורי" כמה שיותר?

שאם בוחן תנועה יפתח לי מכסה מנוע לא יראה זאת?

 

אשמח גם עם חברים שיש להם הונדה עם קיט יענו על שאלותיי אפילו בפרטי

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

הסכנות העיקריות הן גדישה גבוהה מידי שהמנוע לא יצליח לספוג, נזק לגיר ולמכלולי העברת הכח.

כמו כן יותר ממומלץ לעשות יישור קו רציני לכל המכניקה של הרכב, לעבור טוב טוב על מערכת הקירור ולשפר ברקסים (לפחות להחליף לרפידות טובות יותר מהמקוריות) וצמיגים כמה שיותר דביקים גם מקדימה וגם מאחור.

 

קשה להסתיר בסיוויק אבל הכל אפשרי, מה שיקבע זה עומק הכיס שלך.

אתה יכול לייצר כיסוי פלסטיק למנוע כמו ברכבים החדשים תמורת כמה שקלים (הרבה שקלים) ואז זה ייראה מקורי לגמרי.

 

אם אתה מפחד מבוחני תנועה הכי טוב זה להוריד כל מה שצושך את העין חיצונית כגון להרכיב ג'אנטים רגילים מברזל 15 ללא טאסות, מנורות רגילות, להוריד כל מדבקת "פוזה" שיש על הרכב, ספויילרים ושאר שטויות שלא תורמות לכלום.

פורסם

"VTI זהו שם של גרסאות ספורטיביות משנות ה90 של הונדה.

בסיוויק VTI המדוברת מגיע גיר קצר יותר, מנוע שמפיק 160 כ"ס מנפח 1.6 ללא "הנשמה מלאכותית" ושווק בדגם ההאצ'בק"

 

 

 

זה ייצור גם בדגם ההקופה ולא רק בהצבק!

 

ואני עכשיו קונה 10מכוניות כאלה עם טורבו של מנוע vti!

 

סתם רק שיהיה לי עוד חלקים לרכב שלי.:wink:

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

הונדה 95 היקר, שים לב שרשמתי שווק ולא יוצר בררסת ההאצ'בק.

למיטב ידיעתי לא קיימת סיוויק קופה VTI מקורית בארצנו, אשמח לשמוע שאני טועה.

 

ואל תיתרגש מכל השטויות שנירשמו פה כגון "סיוויק VTI טורבו" וכדומה, שים לב שתיקנתי ואני מקווה שהמסר הופנם.

אגב, אם אתה מוצא סיוויק טורבו VTI מקורית אני מוכן לקנות אותה עד סכום של כ 100K וחוזר לנסוע בהונדה :-P

פורסם

פיש אני יתקן אותך קיים גרסאות של vti קופה, זה מגיע עם מנוע d16z5 וגיר s20, כוחות סוס 165

 

ויש את גרסת הקופה האוטומת והידני, שהם באו מנוע d16z9 שזה בא עם ויטק, כיום יש מלא גרסות של מנוע של השנים הללו,

 

מנועי zc למיניהים, עם ויטק ובלי ויטק , וגם ויטק רגיל : d16y8 .

 

ותמיד אפשר להוסיף לאלה טורבו יד 2 בכמה אלפים נחמדים.

 

הקופה יוצר אך ורק בין השנים של94-95 ומאז יש להם קופה עם צורה חדשה יותר הפנסים המתארכים.

 

ההצבק בא בין השנים 92-94 וההבצק באה גם בדגמים החזקים שלה שזה הvti וגם בדגמים הפשוטים שלה הdx ושהוא בא בלי סאן רוף ובלי חלונות חשמל והכי חשוב עם מנוע 1500 עגלה, אחריו יש הdxi שהוא כבר יותר מאובזר עם כל מה שאין לdx והוא בא עם מנוע 1600.

 

פיש אם אתה קונה ב100k רוצה לקנות את שלי? :wink:

 

(אני בכיף זקוק לאיזה אוודי)8-)

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם
הונדה 95 היקר, שים לב שרשמתי שווק ולא יוצר בררסת ההאצ'בק.

למיטב ידיעתי לא קיימת סיוויק קופה VTI מקורית בארצנו, אשמח לשמוע שאני טועה.

 

ואל תיתרגש מכל השטויות שנירשמו פה כגון "סיוויק VTI טורבו" וכדומה, שים לב שתיקנתי ואני מקווה שהמסר הופנם.

אגב, אם אתה מוצא סיוויק טורבו VTI מקורית אני מוכן לקנות אותה עד סכום של כ 100K וחוזר לנסוע בהונדה :-P

 

תגיד, עם כל מה שרשמת בהודעה לא יכולת פשוט לקרוא שוב את ההודעות שלי ולהבין מה אני רשמתי?

אני רשמתי שאין הונדה VTI מגודשת מקורית.

כמו כן רשמתי שלא היה ייבוא סדיר של הונדה סיוויק קופה VTI.

 

מה הקשר האם ייובאה גרסת האצ'בק עם מנוע 1.5 DX לנושא המדובר הת'רד? :?

אגב, מההודעה שלך קשה להבין האם אתה מתבלבל בין גרסת הESI ולבין הVTI...

 

במידה ואתה לא מתבלבל וזו רק טעות כתיב כאשר אתה מדבר על הDXI כנראה שהיתכוונת בכלל לESI :arrow:

וזה שרמזת שיש לך הונדה גודשת הבנתי כבר בהודעה הקודמת ובכוונה לא היתייחסתי עקב דאגה "לבטיחות" שלך בפורום פתוח אבל אם כבר ציינת את זה בפה מלא אז כן, אני אשמח לקנות את ההונדה 95 VTI קופה+טורבו המקורית שלך.

רק תציג לפני מסמך המאשר שהיא מקורית.

 

די לבלבל את השכל, אין VTI טורבו מקורית, אין VTI קופה מקורית בארץ.

אין שום הונדה טורבו חוקית בארץ.

 

גם אין אף אחד שהצליח לקבל אישור מהטכניון להרכבת טורבו בהונדה סיוויק ואני יודע כי אני ניסיתי ואין שום סיכוי בעולם.

פורסם

סיוויק טורבו ב10 וחצי אלף נשמע מלוכלך ממש

 

הונדה טורבו איכותית לא יורדת מ40 אלף

ואני אומר לך כאחד שיש לו הונדה טורבו VTI

×
×
  • תוכן חדש...