Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאוד אוהב את הקליאו ברמת הנהיגה והעוצמה, והשאלה הטכנית שמפריעה לי הינה לגבי הגיר AL4 המורכב ברנו הנ"ל [נקרא גם DPO ??] .(כרגע הרכב ב"ה מצויין)

 

יש לו (לגיר)תחליף "אמין" מדגמי הרנו החדשים יותר?

 

הסבה לגיר ידני אפשרית? (מדגמי ה-1200 סמ"ק או הדיזל הקיימים או אולי מדגמי המגאן הידניים)

 

{שלא נצטרך; לא בא_לי להיתקע עם רכב שדורש שיפוץ גיר כל שנתיים (מסקנה זו נובעת מעלעול קל בדפי הפורום-אולי אני טועה?)}

 

תודה רבה מראש למגיבים וליודעי העניין.

רביד!

פורסם
אני מאוד אוהב את הקליאו ברמת הנהיגה והעוצמה, והשאלה הטכנית שמפריעה לי הינה לגבי הגיר AL4 המורכב ברנו הנ"ל [נקרא גם DPO ??] .(כרגע הרכב ב"ה מצויין)

 

יש לו (לגיר)תחליף "אמין" מדגמי הרנו החדשים יותר?

 

הסבה לגיר ידני אפשרית? (מדגמי ה-1200 סמ"ק או הדיזל הקיימים או אולי מדגמי המגאן הידניים)

 

{שלא נצטרך; לא בא_לי להיתקע עם רכב שדורש שיפוץ גיר כל שנתיים (מסקנה זו נובעת מעלעול קל בדפי הפורום-אולי אני טועה?)}

 

תודה רבה מראש למגיבים וליודעי העניין.

רביד!

שלום

אין לך מה לחשוש מהAL4 . זהו גיר מצוין שאם מתקנים אותו כהלכה עובד שנים ללא בעיות. קורה שחודרים מים לשמן הגיר ( מהקולר או מהנשם) וזה גורם נזק,

אבל זה קורה גם בגירים אחרים, ולעיתים רחוקות.

יום טוב

פורסם

תודה רבה על התגובה ובע"ה שלא נצטרך.

 

למרות שמאוד מעניין אם יש אפשרות הסבה לידני בפוטנציאל. אם משהו שמע או יודע אשמח להיוודע.

פורסם

אני מאמין שאין עבודה שאי אפשר לבצע (אבל עבודה כזו תעלה הרבה, תצטרך בעל מקצוע טוב, ותהייה יקרה יחסית).

יחד עם זאת - תמיד יותר זול לרכוש רכב כזה עם גיר ידני, ובמקרה שלך - קיים רכב כזה (אם לא היתה בנמצא רנו ידנית - מילא...) ואם הרכב שלך תקין - תהנה ממנו (לא צריך להכניס ראש בריא להרפתקה)

alfa 156 2.5.

פורסם

חולגי, קודם כל ,תודה על התשובה.

 

לא התכוונתי להסב לידני ללא סיבה אלא לדעת מה האפשרויות .

עניין אותי לדעת אם יש אפשרות להשתמש בגיר של מגאן או שאולי דווקא באותו רכב מאותו שנתון אך עם מנוע 1200 שבא עם גיר ידני.(כי 1600 ידנית לא מצאתי ולא ידוע לי על קליאו B2 1600 ידנית ,לכן שאלתי).

×
×
  • תוכן חדש...