Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מה אתם חושבים על שידרוג תוכנה לגולף GTI חדשה לחלוטין?

מפחיד?

אחריות? (האם הם בכלל יכולים לשים לב?)

 

מפתה אבל מפחיד אותי

מה דעתכם?

 

אסף

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

אין בעיה בכלל עם שדרוג תוכנה לרכב הזה

 

עשינו לא מעט רכבים כאלו שנכנסו למוסך מורשה לטיפולים

 

אצל אף אחד מהם לא עלו על התוכנה,

 

בכל מקרה במקרה ואתה לא רוצה להיכנס למוסך עם התוכה אתה יכול להגיע להחליף לתוכנה המקורית ואחרי שתצא מהטיפול לחזור לתוכנה הטובה באמת 8)

 

הנה כמה תמונות של מכוניות חדשות

(תראה את הק"מ שלהם)

 

168914_192576504090255_113866335294606_800938_7716707_n.jpg

 

167539_192576577423581_113866335294606_800940_4978511_n.jpg

 

לאלבום המלא

http://www.facebook.com/album.php?fbid=192576424090263&id=113866335294606&aid=56065

פורסם

כמו שאמרו לפני

אין בעיה עם שדרוג תוכנה בכניסה למוסך מורשה במסגרת תקופת האחריות

על ידי לחיצת כפתור {תוך כדי נסיעה}ניתן לחזור לתוכנה המקורית והיכנס למוסך ללא דאגות

לפני שבוע עשינו רכב כמו שלך

 

http://www.facebook.com/album.php?id=102558339791501&aid=38104#!/album.php?id=102558339791501&aid=38104#!/photo.php?fbid=176518722395462&set=a.176518712395463.38104.102558339791501&theater

 

196741_176518919062109_102558339791501_371936_1309489_n.jpg

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם
אתה יכול להרחיב מעט על השינוי בעדכון תוכנה ל- GTI VI?

 

השדרוג תוכנה לרכב נעשה דרך השקע OBD

בצריבה אתה יכול לבחור סוג דלק 95/98 בשביל שהתוכנה תתאים בדיוק לסוג הדלק

 

את כל הנתונים על התוכנה אפשר לראות פה

http://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_20tsi_trans.html

 

אגב בארה"ב ועוד כמה מדינות אתה יכול לקנות את התוכנה דרך החברה, בדיוק כמו שאתה קונה פה מצלמת רוורס חיישני חניה וכל המסביב

 

APR עובדת בשיתוף עם VW OF AMRICA

 

גם הקבוצת MOTORSPORT וגם המכוניות קונספט שלהם

 

 

נתי

פורסם

לא יודע מדוע אף אחד לא דיבר על אופציה להתקין גירסה חינמית לניסיון לשש שעות,לאחר מכן רכב חוזר למצבו הסטנדרטי.

מין טעימה :-D

תעשה ניסיון ידידי

''הדרך הטובה ביותר לקיים הבטחות היא לא להבטיח !!!''

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...