Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

לפני כמה ימים נדלקה נורת "בדוק מנוע".

קפצתי למוסך שם התחברו עם סורק שהראה שיש בעייה מסויימת עם איזה חלק.

המכונאי הצביע על החלק המסומן בתמונה.

מה שמו? מה תפקידו? וכמה הוא יכול לעלות?

 

בינתיים הם איפסו את התקלה במחשב, אני אסע יום-יומיים נראה אם היא תחזור....

 

נ.ב. לאחרונה (כמה חודשים אחרונים) נראה לי שהרכב חלש ולא סוחב כל כך. עד כה חשבתי שזה בגלל גיל, אבל אולי זה קשור איכשהוא.

 

תודה.

g16a_16v_beleno_eng_95_02_eng_1.jpg

פורסם

מודה לך.

אם החלק הזה אינו תקין, מה התופעות שאני אמור לראות בפעולת המנוע?

טורים קופצים? זיהום יותר גבוה? איבוד כוח?

תודה

פורסם

איילצבי- האם אתה בטוח שמה שאתה אומר?

EGR לפי מיטב ידיעתי משמש לצימצום גזי NOX, הוא בעצם מחזיר אותם למנוע לשריפה חוזרת.

 

זה יגרום לרכב לעשן במידה והוא תקול(תפוס במצב פתוח/סגור וכדו').

לרוב ניקוי מספיק אני לא שמעתי על שיפוץ של החלק.

(אולי זה שונה בבלנו).

 

אני הכנתי מדריך מצולם איך לנקות את הEGR, אני מקווה שאני אספיק בימים הקרובים להעלות אותו ואם תרצה תנקה לפי הצורך.

קובי

פורסם
איילצבי- האם אתה בטוח שמה שאתה אומר?

EGR לפי מיטב ידיעתי משמש לצימצום גזי NOX, הוא בעצם מחזיר אותם למנוע לשריפה חוזרת.

 

זה יגרום לרכב לעשן במידה והוא תקול(תפוס במצב פתוח/סגור וכדו').

לרוב ניקוי מספיק אני לא שמעתי על שיפוץ של החלק.

(אולי זה שונה בבלנו).

 

אני הכנתי מדריך מצולם איך לנקות את הEGR, אני מקווה שאני אספיק בימים הקרובים להעלות אותו ואם תרצה תנקה לפי הצורך.

 

 

אני, כמו שאר חברי הפורום (אני מניח) מאוד אשמח לראות את המדריך המצולם המדובר.

 

תודה

פורסם

אני מקווה להספיק בימים הקרובים להעלות לאתר.

אבל שים לב שמדובר בEGR של VW טרנספורטר TDI.

זה לא אותו הדבר כמו אצלך אבל העיקרון דומה.

קובי

פורסם
ברוב המכוניות החלק הזה הוא מנוע צעדים שאם הוא תקול , הטורים משחקים בסרק .

 

אייל צבי, אתה מתבלבל קלות -

הרכיב הוא אכן מנוע צעדים (לצורך העניין, זה מעין שסתום שיש לו כמה רמות פתיחה, להלן - צעדים), אך הוא שייך למערכת ה-EGR, שזו כאמור מערכת לשריפה חוזרת של גזי פליטה.

למערכת ה-EGR אין (כמעט) השפעה על סל"ד הסרק של המנוע.

 

אתה מתבלבל עם מנוע צעדים נוסף שנמצא בבית המצערת - הוא אכן אחראי על סל"ד הסרק של המנוע (ע"י מעקף של פרפר המצערת).

×
×
  • תוכן חדש...