Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אתמול מיהרתי מאוד בדרכי לכפר סבא דרך כביש 4,

דבר זה לא מקובל אצלי, בדרך כלל אני לא עוברת את ה-100/110 קמ"ש.

לצערי, אני כמעט בטוחה כי צילמה אותי מצלמת מהירות, חרגתי למהירות 130.

האם מישהו יודע מהו גודל הקנס והאם מדובר גם בנקודות?

לפני כחצי שנה נגמר לי הנהג חדש, ומס' הרכב רשום על שמי.

 

 

תודה לעונים, ובבקשה, תנהגו בזהירות, חיים רק פעם אחת.

8)
פורסם

ראשית יש לדעת את מגבלת המהירות באותו קטע דרך.

עד 25 קמ"ש מעל למותר - 250 ש"ח + 0 נק'.

26-40 קמ"ש מעל למותר - 750 ש"ח + 8 נק'.

41 ומעלה - הזמנה לדין + 10 נק'.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

את בטוחה בנוגע לכיוונים? אם היית בדרכך לכפ"ס, היית אמורה לנסוע לצפון. על כל פנים, המצלמות הקבועות שמוצבות בקטע הזה לשני הכיוונים אינן פעילות, כך שאם זאת לא היתה ניידת, את יכולה להיות רגועה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לפני תע"ש מצלמה פעילה וממוקמת טוב...... בירידה :-(

 

אם אכן הכל "תקין" מכתב בדרך אליך.

 

עדין יתכן שקיבלת פלאש אבל לא היה סרט צילום.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

בעשרות אם לא מאות הפעמים שעברתי שם, הוולנטיין מעולם לא פצה פה, מה גם שמעולם לא ראיתי שם הבזק. יתרה מכך, אם באמת המצלמה היתה פעילה, כנראה שכבר היה מחכה לי בדואר מכתב אהבה מהמדינה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בין מורשה לרעננה ( מכיוון דרום לצפון ) לא היתה מצלמה פעילה מעולם.

בין רעננה למורשה ( מכיוון צפון לדרום ) יש מצלמה פעילה בירידה לפני הכניסה לתע"ש. אך איני בטוח שהיא פעילה בימים אלה.

פורסם

ראשית, גם אם אתה חושב שצולמת המתן בסבלנות..

לא תמיד כל תצלום מגיע לכדי ברירת משפט או הזמנה לדין, וגם אם כן, רצוי לבדוק את הדברים

עם עורך דין העוסק בתחום.

מצלמות המהירות מצלמות בד"כ רק כאשר הסטיה מהמהירות המותרת היא ברמה של ברירת

המשפט הגבוהה (8 נקודות וקנס של 750 ש"ח) או הזמנה לדין.

אם תגיע אליך הודעת תשלום קנס או הזמנה לדין רצוי וכדאי לבדוק את החומר בתיק

המשטרתי לרבות התצלום עצמו ותעודת עובד הציבור (עדיף, כאמור, ע"י עו"ד) ולברר

אם יש פגמים וטעויות.

יתרה מזאת מכל מהירות אשר תופיע על גבי התמונה יש להפחית, עפ"י הנחיות המשטרה, 4 קמ"ש (בממל"ז 5 קמ"ש)

וגם את זה צריך לבדוק..

במילים אחרות כשיגיע.. אם יגיע.. הדו"ח או הזימון לדין, מומלץ כי תפנה לקבלת יעוץ.

פורסם

אמש עברתי בקטע הנדון לשם בדיקת הנושא. אם כן, נכון לאמש, כל המצלמות שמוצבות בכביש 4 בקטע שבין מורשה למחלף כפ"ס בשני הכיוונים אינן פעילות, וזה מעבר לכל ספק.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...