Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה,החלטתי שאני רוצה להביא רכב פרטי(משלי,בנפרד להורים) בקיץ...

אני חושב ללכת בכיוון פיג'ו/יונדאיי עד 7 אלף שקל,יש לכם המלצות לרכב,אפילו אם זה לא פיג'ו/יונדאיי,התקציב הוא עד 7 אלף שקל.

בנוסף לזה אני אצטרך לעשות עליו ביטוח חובה+צד ג'....מישהו יודע כמה זה אמור לעלות למישהו בן 18 נהג חדש כל העסק הזה של הביטוח?

(הקטע של הביטוח אני משלם בנפרד ללא קשר לתקציב שלי לרכב)

*חשוב שהרכב יהיה חסכוני בדלק ואמין בלי הרבה בעיות של כל שבועיים מוסך....

*חשוב להזכיר שזה יהיה הרכב הראשון שלי.

פורסם

ההמלצה שלי - לוותר על התענוג ולהסתפק ברכב המשפחה ותחבורה ציבורית

רק ביטוח יעלה סביב 6,000 ש"ח לשנה (אולי תמצא ביטוח זול, בכמה מאות ש"ח פחות), עוד 1,200 ש"ח לרישוי וזה לפני שמילאת מיכל דלק או החלפת מצבר שתש כוחו.

מכונית בת 15 לעולם תהיה בסיכון גבוה לתקלות תדירות.

בקיצור - אם אין לך 2,000 ש"ח לחודש לצורך אחזקת הרכב וזמן פנוי לבילוי במוסך וותר על רכישת רכב.

נצל את הכסף לשיעורי לשון, לפי ההודעה שלך אתה זקוק לשיפור הבגרות בתחום זה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הבעיה ברכבים במחיר הזה היא שכנראה אתה תשלם אח"כ הרבה למוסך עם אוטו כזה.

אני מקווה שתצליח למצוא משהו אמין וטוב,

למרות שרק הביטוח יגיע לסביבות ה6000+, ותעשה גם חשבון של דלק ותחזוקים ואולי תמצא שלא משתלם לך לרכוש רכב עדיין.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

איך הגעתם ל 6 אלף ?

ביטוח חובה + צד ג' עלה לי 4.5 אלף ש"ח (נהג צעיר + חדש בגיל 17, זאת אומרת אין קומבינציה יותר יקרה).

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D

פורסם

סויפט, פונטו, אונו, ג'אסטי, לאנוס, אקסנט, 205...אין המלצה על רכב ספציפי.

בתקציב כזה תחפש רכב במצב הכי שמור.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...