Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם סבי החליט שהוא רוצה רכב מרווח ונמאס לו מרכבים קטנים.

על הפרק עומדות כרגע ה סובארו b4 מאזדה 6 הונדה אקורד (אגב כול אלו במנוע 2000) וסיוויק 1800.

 

אשמח אם תמליצו לי איזה רכב לקחת.

רובן בין השנים 2007-2008.

מה שהוא מחפש ברכב:

שיהיה נוח ומרווח, צריכת דלק הגיונית אשמח לדעת כמה עושה כול רכב בממוצע בעירוני ובבינעירוני,אמינות,ועלות חלפים.

 

סכ''ה לא דרישות מוגזמות והחיפוש לא ממש הועיל.

 

אגב רוב הזמן יהיו 4 נפשות ברכב ולכן חשוב שיהיה מרווח.

 

תודה לכול העוזרים.

פורסם

רשמו חיפוש מאזדה 6 , הונדה , B4 - כתבנו הרבה על הרכבים הללו .

 

התשובה הנכונה , להכנס לרכבים הללו לנסוע בהם , לבדוק מרווח וכייף .

מה שמתאים לאחד , לא תמיד נוח לאחר ..

 

קבל מבחנים שנערכו לרכבים דומים

http://motocar.ifeel.co.il/test/1055.aspx

 

http://www.auto.co.il/כתבה-24351,652-השוואתי-סובארו-B4-ומאזדה6-מורש.aspx

 

1. http://www.carsforum.co.il/vb/showth...1&highlight=B4

2. http://www.carsforum.co.il/vb/showth...9&highlight=B4

3. http://www.carsforum.co.il/vb/showth...2&highlight=B4

4. http://www.carsforum.co.il/vb/showth...7&highlight=B4

5. http://www.carsforum.co.il/vb/showth...1&highlight=B4

6 . http://www.carsforum.co.il/vb/showth...3&highlight=B4

7 . http://www.carsforum.co.il/vb/showth...9&highlight=B4

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ה-b4 טוחנת דלק בגלל ההנעה הכפולה

גם על המאזדה6 לא ממש שמעתי שהיא חסכונית במיוחד

ההונדה אקורד יקרה מדי ולא שווה את המחיר המונפץ לדעתי (למרות שהרכב עצמו שווה מאוד)

הייתי ממליץ על סיויק דגם מאובזר, רכב מעולה ודי מרווח

בסופו של יום צריך ללכת ולראות את הרכבים פיזית ורק אז להחליט כמובן

בהצלחה

פורסם

אנחנו "סבאים שהשתגעו" לפני שנתיים ולא מצטערים,גם במחירי הדלק של היום, על קניית המליבו .

שנינו יחד נוהגים מעל 70 שנה והאינסטינקטים לא נשארים כשהיו. אוטו גדול הוא רעיון נכון לסבאים שמופתעים מג'חש בהונדה עם כנף ואגזוז ולדור הביניים שיותר רגוע לתת הנכדים לסבתא במליבו מאשר בדה שבו וחבריו.

פורסם

אני רואה שהרבה סבים אוהבים מכוניות גדולות וזה דבר נורמאלי בחיים.

 

לדעתי האופצייה הכי טובה בישבילו היא הסיוויק היום והיא תספיק במקום ולדעתי,צריכת הדלק שלה תהיה הכי שפויה.:roll:

בכל מקרה אלך איתו לראות את ה6 היות והסובארו מטחנת דלק לא ניראלי שהוא יסכים לעיניין.

פורסם
ה-b4 טוחנת דלק בגלל ההנעה הכפולה

גם על המאזדה6 לא ממש שמעתי שהיא חסכונית במיוחד

ההונדה אקורד יקרה מדי ולא שווה את המחיר המונפץ לדעתי (למרות שהרכב עצמו שווה מאוד)

הייתי ממליץ על סיויק דגם מאובזר, רכב מעולה ודי מרווח

בסופו של יום צריך ללכת ולראות את הרכבים פיזית ורק אז להחליט כמובן

בהצלחה

 

ל B4 שלל עזרים מיוחדים התורמים לתצרוכת דלק נמוכה.

הדגם החדש כולל תיבת הילוכים מתקדמת מסוג רציף CVT שתורם בצורה ניכרת לחיסכון בדלק, מנועי הבוקסר של ה B4 עומדים בתקן זיהום אוויר EURO5 ודרת מס הירוק של גרסאות ה 2.0 עומד על 11. קבוצה זו נמוכה באופן יחסי כאשר משווים את הרכב הזה למתחרות הישירות.

ה B4 מצוידת בשלל עזרים נוספים התורמים לתצרוכת דלק נמוכה כמו: בקרת שיוט, מחוון ECO בלוח המחוונים, מחשב נתוני דרך המצביע על תצרוכת הדלק הממוצעת והרגעית ועוזר לנהג החפץ בנהיגה חסכונית, לנסוע בצורה חסכונית.

מבחני הדרכים המחמיאים לדגם החדש ציינו לרוב את השיפור בתצרוכת הדלק של הדגם החדש בהשוואה לדגם הקודם, כאחד המשתנים הבולטים של הדגם החדש.

 

אייל מסובארו

פורסם

אז בלבלתם אותי קשות עכשיו!

לפי טענתו של הנציג,הסובארו חסכונית בדלק.

אשמח לדעת מה צריכת הדלק של הרכב בעיר ובכביש בינעירוני.

אם אגיע לצריכה של 1 ל 10 ק''מ לדעתי זה טוב.

אגב גם ראיתי שיש את הטיוטה אוונסיס אולי היא זאת שתיתן את צריכת הדלק,המרווח והאמינות?

אשמח לחידוד.

פורסם

עם כל הכבוד לנתונים המאוד מרשימים שנציג סובארו העלה בפנינו, מדובר על B4 משנים 2007-2008 שמצויידת בגיר אוטו' 4 הילוכים.

פורסם

אפשר להציף בתשובות ומבחנים , אבל אתה לא ממוקד .

 

מה הן הדרישות העיקריות מהרכב .

 

יופי , עלויות אחזקה , רישוי ביטוח , נהג ספורטיבי.

ישיבה גבוהה , קלות כניסה לרכב, הסעת מספר נוסעים בוגרים מאחור .

 

צריך להכנס לרכב ולנהוג בו , יש ממסרות אוטומטיות רגילות , יש רציפות , יש DSG . לנהוג ולהרגיש מה יותר נעים.

כנ"ל , האם הכניסה לרכב נוחה , הנהג רואה טוב את הדרך , ממדי הרכב .

צריך לגשת לבדוק , אולי בחברות ליסינג יש רכבים כנ"ל למכירה , לגשת רק להתרשם , ואח"כ לקבל החלטות .

 

כלל הרכבים הללו בפלח הנ"ל טובים , ומחירם כמעט זהה , הבחירה היא אישית .

 

ושים לב מ 2007-2008 דגמי הרכבים הללו התחדשו בהדרגה , בתחילה מאזדה 6 ואח"כ סובארו B4 וה אוונסיס .

צריך לשים לב בין דגם ישן לחדש .

 

קבל עוד השוואות .

 

http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/658/710.html

 

2. http://motocar.ifeel.co.il/test/910.aspx

3. http://motocar.ifeel.co.il/test/670.aspx

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

שלום שלומי,

 

שלוש האלטרנטיבות ב- 2000 סמ"ק דומות מאד מבחינת מימדים, צריכת דלק, אמינות, מרחב פנימי ועלות חלפים.

את נתוני צריכת הדלק ניתן לראות באתרי היבואנים, הנתונים משתנים בהתאם לאופי הנהיגה. הונדה

סיוויק מעט קטנה יותר במימדים אך גם היא מכונית טובה ואמינה יחסית. תוסיף עוד אופציה אפשרית – פורד מונדאו. מרווחת מאד, מרגישה "מסיבית" יותר. אין לי המלצה חד משמעית בעד או נגד כל אחת מהאלטרנטיבות – תחפש במקביל, וכשתמצא רכב כזה במצב טוב, תעביר אותו בדיקה עצמאית ותוודא שאתה יודע מה מצבו – ובמידה והמחיר מתאים תסגור.

לא תיפול באף אחת מהאופציות.

 

בהצלחה 8)

גיל מאוויס

 

 

 

שלום לכולם סבי החליט שהוא רוצה רכב מרווח ונמאס לו מרכבים קטנים.

על הפרק עומדות כרגע ה סובארו b4 מאזדה 6 הונדה אקורד (אגב כול אלו במנוע 2000) וסיוויק 1800.

 

אשמח אם תמליצו לי איזה רכב לקחת.

רובן בין השנים 2007-2008.

מה שהוא מחפש ברכב:

שיהיה נוח ומרווח, צריכת דלק הגיונית אשמח לדעת כמה עושה כול רכב בממוצע בעירוני ובבינעירוני,אמינות,ועלות חלפים.

 

סכ''ה לא דרישות מוגזמות והחיפוש לא ממש הועיל.

 

אגב רוב הזמן יהיו 4 נפשות ברכב ולכן חשוב שיהיה מרווח.

 

תודה לכול העוזרים.

×
×
  • תוכן חדש...