Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב,

 

לקראת קניה של מצלמה דיגיטלית איכותית עד כמה שניתן בתקציב הנוכחי החלטתי להתייעץ עם זקני השבט שיודעים דבר או שניים על מצלמות.

התקציב 1500-1600

הדרישות שלי מהמצלמה, תמונה טובה עד כמה שניתן בתקציב, יכולת זום (צילום ממרחק של עד 50 מטר), ויכולת לצילום של קטעי וידאו קצרים באיכות טובה.

 

הפיינליסטיות שהגיעו לגמר:

Nikon CoolPIX P100

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=751646

 

Fuji FinePix HS10

http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=752084

 

מי מהן עדיפה?

אולי פיספסתי איזה מצלמה ווינרית בדרך ואיזו בידיוק?

לשניהם סה"כ זום X30 לפוג'י זום אופטי X26 ולניקון לא ידוע, מה זה אומר שהעדשה יכולה להיות דראק והזום X30 הוא על חשבון הדיגיטלי?

 

תודה ושבוע טוב!

פורסם

כמוך גם nicegohm המליץ לי עליה בה"פ.

איך האיכות צילום שלה ממרחק שעליו אני מדבר- עד 50 מטר?

 

דין, גם אני נכנסתי לזאפ ובדקתי מחירים, ראיתי חושך בעיניים מהתגובות שאנשים מפרסמים לחנויות שמוכרות את המצלמה במחיר שציינת.

פורסם

מפחיד. יכולת זום מעולה, הרבה מעבר לדרישות שלי.

אפשר להשתמש במצלמה במקום במשקפת במילואים :-) .

 

מה לגבי תמונות האם המצלמה מסוגלת לצלם באותה איכות כמו הוידאו שצירפת כאן, ושימוש בעזרת אותו הזום?

או שבצילום תמונות היכולות הן פחות ממה שמודגם בסרטונים?

 

אני מבין שהמצלמה מגיעה AS IS ללא אביזרים נלווים פרט לכבל USB ומטען.

 

אילו כרטיסי זכרון צריך לרכוש? מה יתאים לשימוש שלי.

הייתי אומר עד 100 תמונות לאירוע וחצי שעה וידאו במצטבר, כמובן לכל אירוע ניתן להצטייד בלפטופ ולהעזר בו באחסון התמונות.

סוללה ספייר?

פורסם

הזום הוא גם לתמונות וגם לוידיאו

למרות שאף פעם לא מומלץ להגיע לקצה של הזום ולצלם מבחינת איכות התמונה/הסרט

 

היא מגיעה בלי כלום

במידה ואתה לא הולך לעשות מספר תמונות ברצץ/צילום בHD כרטיס של 4 גיגה יספיק לך לסביבות ה600-800 תמונות

והסוללת ליתיום תספיק לסביבות ה 400 תמונות בשימוש רגיל

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

קודם כל, אם אתה לא מתכוון להשתמש בשליטה ידנית, אל תקנה דמויית DSLR. היתרון העיקרי שלהן על הסופר זום הוא ריבוי הכפתורים (וגם קצת יותר זום, שבד"כ מיותר), וזה חשוב רק למי שמשתמש בכיוונונים ידניים לפונקציות השונות ו/או חייב עינית (טוב, גם מסך מפרקי זה נחמד לפעמים). בבסיס, מבחינת איכות תמונה ואיכות אופטית, מדובר במצלמות זהות לאחיותיהן הקטנות.

 

למי שלא מתשמש במגוון פונקציות מתקדמות בשליטה ידנית, אבל רוצה הרבה זום, הייתי ממליץ להסתכל על קבוצת המצלמות הזו (והמצלמות שהחליפו אותן).

 

אחרת, אתה קונה מצלמה גדולה ומסורבלת, ולא נהנה משום יתרון.

 

אם אתה מוכן להקריב זום לטובת איכות תמונה טובה יותר (בייחוד כשיש מעט אור, שזה חשוב יותר מזום, לדעתי), זו המצלמה לקנות. מדובר בדגם קודם, אבל במחיר הזה זו המצלמה העדיפה מבחינת איכות תמונה, בהפרש ניכר. אל תיתן לגודל של סדרת ה-SX להטעות, ה-S90 מצלמה יותר מתקדמת, לחובבים יותר רציניים, והיא תעשה עבודה טובה יותר גם על "פול אוטומט".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם עוברים לקומפקטיות הייתי ממליץ על ה tz10 של פנסוניק

בעלת עדשה של לייקה מי שיעמיד אותה ואת לייקה יגלה שהם דומות אחת לאחת כולל התפריטים

מצלמה שהלכה די טוב בתחום של הקומפקטיות+ למי שחיפש איכות של חצי מקצועית עם הקומפקטיות

 

http://www.cameramia.co.il/ViewProduct.asp?src=zap&ID=2386

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

ה-TZ10 מצלמה טובה, ונמצאת בקישור הראשון שהבאתי, כחלק מהקבוצה.

היא גם מתומחרת מצויין בקאמרה-מיה.

 

אבל...

לא להתבלבל, אין באמת קשר בין העדשה שלה ללייקה.

יש מצלמה של לייקה, שהיא למעשה מצלמה של פאנסוניק, בשינוי אריזה, אבל זו לא ה-TZ10, אלא סדרת ה-LX של פאנסוניק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אילו אביזרים מסופקים יחד עם המצלמה

Canon PowerShot SX30 IS

 

כמובן פרט לאביזרים הכרחיים:

סוללה, מטען, כבל USB?

האם אני מקבל כרטיס זיכרון יחד עם המצלמה?

תיק מצלמה תואם?

פורסם

כבל USB אתה מקבל, וגם סוללה מקורית (אחת), בוודאי (ומטען).

 

כרטיס ו-תיק, קונים בנפרד (או שיש בחנות מבצע).

 

מצלמות סופר זום דורשות פשרה כואבת באיכות העדשה, בוודאי בקצוות (הכי קרוב והכי רחוק). אל תתלהב מזום מרשים, לרב השימושים עדיפה עדשה רחבה יותר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ה-TZ10 מצלמה טובה, ונמצאת בקישור הראשון שהבאתי, כחלק מהקבוצה.

היא גם מתומחרת מצויין בקאמרה-מיה.

 

אבל...

לא להתבלבל, אין באמת קשר בין העדשה שלה ללייקה.

יש מצלמה של לייקה, שהיא למעשה מצלמה של פאנסוניק, בשינוי אריזה, אבל זו לא ה-TZ10, אלא סדרת ה-LX של פאנסוניק.

בתור אחד שעבד בחנות צילום המצלמות הם אותו דבר בדיוק

אפילו התפריטים זהים

ההבדל היחיד הוא בכיסוי החיצוני

 

לגבי ה SX30 היא מגיעה עם סוללת ליתיום אחת

אם אתה קונה תבדוק אותה בחנות שהכול עובד

יצא לי כבר להיתקל במצלמה חדשה מהנילון עם עיגול שחור באמצע המסך

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם
בתור אחד שעבד בחנות צילום המצלמות הם אותו דבר בדיוק

 

אין ללייקה שומדבר שמקביל ל-TZ10. יש להם רק דגמים שמקבילים לסדרת ה-LX, שהן למעשה פנסוניק בעיצוב שונה. אבל אם אתה טוען אחרת, אפשר לארגן איזו התערבות...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...