Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, בחרתי לשאול את השאלה בפורום הזה מכיוון שהשאלה נובעת מכיוון השיפורים למנוע אטמוספרי.

 

למיטב הבנתי, במנועים אטמוספריים ניתן להעלות את יחס הדחיסה ולקבל יותר כוח, ובכדי להעלות את יחס הדחיסה

צריך לשחק עם שני המשתנים: אוויר ודלק, ולהגדיל את כמויותיהם בנפח תא השריפה.

 

במנוע הזרקה לגבי המשתנה דלק: ישנה אפשרות להגדיל את המזרקים, להחליף משאבת דלק ולהגביר את לחץ ההזרקה.

שאלתי מתייחסת למשתנה השני - אוויר, אילו אופציות קיימות על מנת להגדיל את כמות האוויר הנכנסת אל תוך הצילינדרים?

 

האם עושים זאת באמצעות קאמשפטים חמים עם יותר מעלות? אשר משאירים את שסתומי היניקה פתוחים ליותר זמן ובכך

נכנס יותר אוויר אל תא השריפה? האם זה נעשה באמצעות שורט סייד רדיוס פורטינג, כמו גם פורטינג לסעפת יניקה ופליטה?

מן הסתם גם צריך ניהול שיפקח על הכמויות הגדלות...נכון?

 

 

 

תודה רבה לעונים!

:-):-):-)

There is no replacement for displacement, אבל עדיין מעדיף לגדוש :-D

פורסם

עשית סלט מהכול.

אם מדובר באטמוספרי אז לעלות קומפרסיה זאת אומרת לגלח מהראש מנוע עם אטם יותר דק.

אם אתה מגדיל את הדלק אז אתה חייב להגדיל את האוויר .

המנוע צורך X אוויר בטורים מסוימים אתה חייב משהוא שיתחוף יותר אוויר(טורבו\צרגיר) אם אתה מכניס יותר דלק.

 

לגבי פורטינג זה שהאוויר יזרום יותר חלק למנוע כלומר לגלח זוויות בראש יש 3 שלבים של פורטינג.

רז...

פורסם

 

בכדי להעלות את יחס הדחיסה צריך לשחק עם שני המשתנים: אוויר ודלק, ולהגדיל את כמויותיהם בנפח תא השריפה.

 

שינוי יחס דחיסה לא מתבצע ע'י שינוי הזרקה/מערכת יניקה אלא ע'י שינוי פיזי במכלולי הצילינדר כמו גילוח ראש, בוכנות, קראנק וטלטלים.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...