Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, היו לי 2 בעיות ברכב

1.הטורים קפצו כל הזמן במיוחד כשהגיר ב D ואני בעצירה מלאה

2.בבוקר כשהאוטו קר כל הזמן צריך להשאיר את הרגל על הגז אחרת האוטו נכבה ורק אחרי רבע שעה הוא מתייצב

 

הייתי אצל שני חשמלאי רכב ובוצעו הדברים הבאים:

הראשון:

1. הוחלף חיישן טמפ' (200 ש"ח)

2. החולף חיישן מצערת (רק החיישן הוחלף -נלקח ממצערת של רכב אחר 350 ש"ח)

התקלה נמשכה - ן

3. החלפתי מייצב טורים חדש BOUSH ש"ח 700

 

יש לציין שלפני שבוע הקויל הלך -- החלפתי לקויל תחלפי חברת BS ש"ח 350

המצב כרגע:

בבוקר האוטו עדיין נכבה עד שאחרי רבע שעה הוא מתייצב על טורים 9 , הקפיצות פחתו

הופיעה תקלה חדשה : במהלך נסיעה האוטו מדי פעם קופץ, מקרטע איכשהו בולם את עצמו זה עובר כשאני נותן פול גז

החשמלאי השני אומר שיש שאסור היה להחליף רק את החיישן של המצערת , היה צריך את כל המצערת

ואומר שיש להחליף את חוטי ההצתה ואת המצתים - יש לציין שהחלפתי אותם לפני כ 7 חודשים

החוטים עלו לי 120 ש"ח לא זוכר איזה חברה , ו 4 מצתים תוצרת צרפת

השאלות שלי :

1.האם זה היה נכון להחליף רק את החיישן , האם באוטו זה אפשר לבצע ניקוי מצערת?

2.איזה חוטי הצתה לקנות , BERU לא מוצא , יש תחליף אמרקאי שהחשמלא ממליץ עליו שעולה 250 ש"ח +-

3.אני לא כל כך מרוצה מהקויל שהותקן, בקויל הישן האוטו היה מתניע מהפעם הראשונה. מה עדיף BERU חדש או משומש מקורי

תודה

×
×
  • תוכן חדש...