Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני שמעתי על הקומבינה של "חבר"(במידה והייתי קונה את ה-I10 כנראה שהייתי הולך עליה)

 

זה מה שכתוב באתר של משרד התחבורה:

 

הוספת שותף לרשיון רכב

הוספת בן/בת זוג לרשיון הרכב, מתבצעת במשרד הרישוי ללא תשלום וללא הוספת רישום בעל נוסף ברשיון הרכב.

להוספת בני זוג לרשיון הרכב שהם לא נשואים אך חולקים משק בית משותף, יש להצטייד בתצהיר חתום ע"י עו"ד על היותם בני זוג וחולקים משק בית משותף.

הוספת שותף כמו הורים אחים ילדים, וכו, מתבצע כמו כל העברת בעלות בתשלום ורישום נוסף במספר הבעלים לרכב, בסניפי הדואר בלבד.

 

ביטול שותף לרשיון רכב

לצורך ביטול שותף ברשיון הרכב נדרש מבעלי הרכב לפנות אישית למשרד הרישוי עם תעודות זהוי + רשיון הרכב:

  • למלא טופס (העברת בעלות) לצורך מחיקת שותף
  • לשלם תשלום עבור העברת בעלות בבנק הדואר
  • ביצוע מחיקת שותף במשרד הרישוי (לא באמצעות ייפוי כוח, והיא לא נחשבת כיד נוספת לבעלות הרכב)

עודכן לאחרונה: שני, 14 יוני 2010 09:32

 

לפי מה שאני מבין ממה שכתוב זה שאם כבר יש רישיון רכב ורוצים להוסיף או להסיר מישהו מהרישיון זה הנוהל(כתוב למשל שצריך ללכת לדואר כדי להוסיף\לבטל שותף ברישיון הרכב(זה לא קורה כאשר קונים רכב חדש מהיבואן,או שאני טועה)),אין פה התחייסות למקרה שקונים רכב חדש מהיבואן ורושמים אותו על 2 אנשים מלחתחילה.

אני חייב להיות בטוח מה הנוהל כי הזמנתי רכה חדש ועדיין לא החלטתי על שם מי לרשום אותו.

צריך ללכת למשרד הרישוי...

פורסם
רישום רכב חדש הנקנה דרך יבואן מתבצע אצל היבואן. הלקוח אינו בא במגע עם הרשות.

 

אוקיי,כאשר אני רושם את הרכב החדש אצל היבואן על 2 אנשים זה מוסיף יד לרכב או לא?מה קורה אם לאחר תקופה מסויימת מוסר אחד מהבעלים מרישיון הרכב ונישאר בעל רכב יחידי,מוסיף יד או לא?

פורסם

kompy אתה צודק.

הנה התשובה מהאתר של משרד התחבורה לטובת כולם:

 

 

 

 

האם ניתן לרשום מספר בעלים ברשיון הרכב או להוסיף בעלים?

 

 

ניתן לרשום את הרכב על שם מספר בעלים במעמד הרכישה בלבד. הוספת שם לאחר מכן נחשבת לשינוי בעלות וכרוכה בתשלום אגרה ובהוספת "יד", למעט במקרים הבאים:

  • הוספת שם בן/בת זוג לרישיון אינה מוסיפה "יד" ואינה חייבת בתשלום אגרה. על שני בני הזוג להגיע למשרד הרישוי ולהביא רישיון רכב מקורי ותעודות זהות של שניהם. להוספת בני זוג לרשיון הרכב שהם לא נשואים אך חולקים משק בית משותף, יש להצטייד בתצהיר חתום ע"י עו"ד על היותם בני זוג וחולקים משק בית משותף
  • הסרת שם של אחד הבעלים מרכב רשום בשותפות אינה מוסיפה "יד" אך חייבת בתשלום אגרה. הסרת השם מתבצעת במשרד הרישוי וכל הבעלים הרשומים חייבים להיות נוכחים

עודכן לאחרונה: רביעי, 09 יוני 2010 13:10

 

http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=672:2010-05-03-12-24-03&catid=30:faqsrehev&Itemid=109

פורסם

אני לא מבין למה כולם מסתבכים.

 

במעמד הרכישה (לא חשוב מהיבואן או משומש) - אפשר לרשום על שם כמה בעלים שרוצים. זה לא משנה, זה כמו בעלים יחיד.

 

אחרי הרישום - אם רוצים להוסיף בעלים נוספים זה כמו העברת בעלות רגילה - כלומר נוספת יד.

 

 

ביטול שותף לא מוסיף יד ומתבצע רק במשרד הרישוי.

 

-------------

 

הסיבה שהוספת שותף היא תוספת "יד" היא נורא פשוטה - אם זה היה בלי, אז כולם היו מוסיפים שותף ואז גורעים את עצמם, ואז התקבלה בסך הכל העברת בעלות בין זרים בלי לאבד יד. את זה כמובן לא רוצים לאפשר כי זה מרוקן מתוכן את מושג ה"יד".

 

 

--------------------

 

ולגבי פותח השרשור - רק תוודא היטב שהבעלים ה"ראשי" הוא זה שאין לו רשיון נהיגה. זה עדיף מבחינת דוחות מצלמה :wink:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אחרי הרישום - אם רוצים להוסיף בעלים נוספים זה כמו העברת בעלות רגילה - כלומר נוספת יד

למעט בני זוג.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...