Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, רציתי לדעת האם קיימת יחידת אופנוענים בצה"ל?

והאם זה היא חלק מהמשטרה הצבאית?

 

וגם פרטים על איך ומה נדרש כדי להגיע לשם, אם מישהו היה שם או יודע מה הולך שם...

 

תודה מראש, אלעד.

פורסם

אכן קיים במשטרה צבאית כזה דבר,אתה נוסע על אופנוע ונותן דוחות לחיילים אולי גם יהיה לך אקדח לייזר למדוד מהירות של רכבים צבאיים,גש ללשכת הגיוס ובקש קד"צ להוציא רישיון על 500 סמ"ק,לאחר מכן תעבור קורס במשטרה צבאית אחרי גיוסך ואחרי זה תקבל אופנוע של משטרה צבאית.

פורסם

תשמע אתה לא רוצה להגיע לשם.

אני ההיתי בחייל ותאמין לי זה לא מה שאתה חושב

רד מזה מהר ושלא תעז להתנדב לחמ"צ תאמין לי אתה תהיה בין הראשונים... :?

coupe turbo 16v

ibiza turbo 20v

פורסם
תשמע אתה לא רוצה להגיע לשם.

אני ההיתי בחייל ותאמין לי זה לא מה שאתה חושב

רד מזה מהר ושלא תעז להתנדב לחמ"צ תאמין לי אתה תהיה בין הראשונים... :?

 

מה כ"כ רע בזה?

SENA לשעבר

פורסם

אבל אני הייתי רוכב והתעסקתי בנושאי תנועה.

החלק הכי כיף שהיה לי בשרות הצבאי - רק אני והאופנוע.

מישהו צריך לעשות סדר ואם אתה רוצה להתנדב רק בשביל האופנועים, אז שכח מזה.

המשמעת בשמיים והתנאים לא קלים.

אתה מבקש להתגייס למשטרה הצבאית באופן כללי ורק בטירונות מתחילים מיונים ליחידות ולמקצועות שונים.

אחת מהיחידות היא היחידה המרכזית לפיקוח תעבורה (ימל"ת) ושם נמצאים רוב האופנוענים. בכל בסיס נמצאים גם אופנועים אך מעט.

קורס רכיבה תוכל לעבור רק אחרי ש'תבלה' קצת בתור שוטר מן המניין ורק אם אתה באמת בסדר. מופרעים לא מוצאים לקורס.

בקיצור, זה לא קל, אבל שווה הכל.

פורסם
אני רק לא מבין למה אנשים רוצים ליהיות שוטרים..פשוט לא מבין וזה לא רק אני..

אנשים לא הולכים להיות שוטרים כדי להתעשר או כדי לעבוד בשעות נוחות.

אנשים הולכים להיות שוטרים בגלל אידיאולוגיה, רצון להשפיע ואפשרות לעשות משהו במקום לבכות ולקלל כל היום.

זה לא מתאים לכל אחד, אבל מי שמאמין שהוא מועיל במה שהוא עושה ומרגיש טוב כשהוא עושה דברים לטובת החברה, יכול למצוא מקום מצויין.

חבל רק שבתי המשפט נוטים להוציא לשוטרים את כל הרוח מהמפרשים.

פורסם
אבל אני הייתי רוכב והתעסקתי בנושאי תנועה.

החלק הכי כיף שהיה לי בשרות הצבאי - רק אני והאופנוע.

מישהו צריך לעשות סדר ואם אתה רוצה להתנדב רק בשביל האופנועים, אז שכח מזה.

המשמעת בשמיים והתנאים לא קלים.

אתה מבקש להתגייס למשטרה הצבאית באופן כללי ורק בטירונות מתחילים מיונים ליחידות ולמקצועות שונים.

אחת מהיחידות היא היחידה המרכזית לפיקוח תעבורה (ימל"ת) ושם נמצאים רוב האופנוענים. בכל בסיס נמצאים גם אופנועים אך מעט.

קורס רכיבה תוכל לעבור רק אחרי ש'תבלה' קצת בתור שוטר מן המניין ורק אם אתה באמת בסדר. מופרעים לא מוצאים לקורס.

בקיצור, זה לא קל, אבל שווה הכל.

 

אכן חיל חרא והמשמעת דיי גבוהה...

alfa romeo-וכדי להגיע לימל"ת אתה צריך לעבור קורס שיטור :evil: ורק אחרי תקופה של זמן בתפקיד יחליטו אם לשלוח אותך לימל"ת...

מה שאני ממליץ לך זה לא להכנס לחייל רק בגלל האופנועים, כי רוב הפעמים הצבא (בעיקר משטרה צבאית) לא מתחשב במה שאתה רוצה ואתה יכול להדפק וישלחו אותך להיות בודק מעברים או מדריך כלואים :loco:

 

אבל אז אם יש לך מספיק כוח רצון (ופיזי) להשקיע ולהגיע למקום טוב תעשה את האימון של כוח 100

ותגיע ללוט"ר (קורס לוחמה בטרור-שרק מספר יחידות בצבא עושות אותו) תעבור אותו(אולי לא...) ואז תאמין לי אתה תחייה כמו מלך!!!

יש בעיה אחת הכומתה הכחולה הורסת את השם של כוח 100.

 

אם יש לך עוד שאלות בה"פ

 

אלעד.

נינג'ה לבנה!

פורסם
אני רק לא מבין למה אנשים רוצים ליהיות שוטרים..פשוט לא מבין וזה לא רק אני..

אנשים לא הולכים להיות שוטרים כדי להתעשר או כדי לעבוד בשעות נוחות.

אנשים הולכים להיות שוטרים בגלל אידיאולוגיה, רצון להשפיע ואפשרות לעשות משהו במקום לבכות ולקלל כל היום.

זה לא מתאים לכל אחד, אבל מי שמאמין שהוא מועיל במה שהוא עושה ומרגיש טוב כשהוא עושה דברים לטובת החברה, יכול למצוא מקום מצויין.

חבל רק שבתי המשפט נוטים להוציא לשוטרים את כל הרוח מהמפרשים.

זה כל הבעיה,האידיאולוגיה המטופשת הזאת,להשפיע? על מה? על להתערב ?

רוצה לעשות משהו? תאמין לי יש דברים חזקים ומושפעים יותר שאפשר לעשות,אולם בדרך לא חוקית,אבל החוק נועד כדי להפר אותו.

פורסם
אני רק לא מבין למה אנשים רוצים ליהיות שוטרים..פשוט לא מבין וזה לא רק אני..

אנשים לא הולכים להיות שוטרים כדי להתעשר או כדי לעבוד בשעות נוחות.

אנשים הולכים להיות שוטרים בגלל אידיאולוגיה, רצון להשפיע ואפשרות לעשות משהו במקום לבכות ולקלל כל היום.

זה לא מתאים לכל אחד, אבל מי שמאמין שהוא מועיל במה שהוא עושה ומרגיש טוב כשהוא עושה דברים לטובת החברה, יכול למצוא מקום מצויין.

חבל רק שבתי המשפט נוטים להוציא לשוטרים את כל הרוח מהמפרשים.

 

לא חבל ולא כלום, הרוח נושבת חזק מידי במפרשים וצריך מי שיזכיר להם שהם לא אלוהים.

פורסם

יש שוטרים שהם באמת לא בסדר ואני האחרון שאומר אחרת.

אבל ישנם יותר מדי נהגים שחושבים שהחוק ושאר הנהגים אינם ראויים להתייחסות ועושים ככל העולה על רוחם בכבישים.

האכיפה אינה מתבטאת רק בהורדה מהכביש של מוגדשים.

האכיפה היא גם למנוע סיכון חיים של חלק מהמוגדשים ששוכחים, לפעמים, שהם לא לבד.

וחוץ מזה, חסרות עוד דוגמאות לנהג הישראלי האדיב והמנומס?

פורסם
לפחות אני מדבר לע רק על משטרת תנועה אלה על המשטרה בכלל..

בכל מקום לא חסרות דוגמאות לכאן ולכאן.

תראה לי עוד מדינה שמישהו בה פותח ג'ורה על שוטר ולא נעצר או ששוטר מוציא את הנשמה בשביל לעצור פורץ או מישהו אלים ואותו אחד משתחרר לפני סוף המשמרת.

פורסם
לפחות אני מדבר לע רק על משטרת תנועה אלה על המשטרה בכלל..

בכל מקום לא חסרות דוגמאות לכאן ולכאן.

תראה לי עוד מדינה שמישהו בה פותח ג'ורה על שוטר ולא נעצר או ששוטר מוציא את הנשמה בשביל לעצור פורץ או מישהו אלים ואותו אחד משתחרר לפני סוף המשמרת.

 

מצד שני תראה לי מדינה מתוקנת שבה השוטר חושב שהוא אלוהים

ומאיים לעצור אותך על כל מילה שאתה מוציא מהפה .

תראה לי מדינה מתוקנת שבה אתה מפחד להתקל בשוטר עם הרכב שלך

כי אתה יודע שאם באמת משעמם לו הוא יוריד לך את האוטו מהכביש כי "ככה בא לו"

ותאמין לי שאני לא אומר את זה סתם.

 

וכמובן בראש ובראשנה , תראה לי מדינה מתוקנת בה אלימות השוטרים היא כה

קשה כמו במדינת ישראל.

שוטרים אלימים - תת רמה!

פורסם

קח, למשל, את ארה"ב.

נראה אותך פותח פה על שוטר שם.

שם לא מאיימים לעצור אותך. שם עוצרים אותך קודם ושואלים שאלות אח"כ.

אזיקים שם הם לבטחון השוטר והסביבה ושוטר יכול לאזוק "סתם כי מתחשק לו" וכאן רק אם האדם עצור.

לא צריך לפחד להתקל בשוטר עם הרכב שלך אלא אם יש לך סיבה טובה לחשוש.

רכב לא מורידים סתם. אולי מה שנראה לך תמים/לגיטימי/מותר (מחק את המיותר) אינו עולה בקנה מידה אחד עם החוק ואתה רואה בזה מיטרד. השוטר רואה בזה את עבודתו.

מה שלא מקל עליו הוא התנהגות הנהג ובגלל זה הגישה האנטית.

אלימות שוטרים? אני, אישית, לא נתקלתי בה, אבל אני יכול להבין שוטר שתופס נהג כדי להרגיע אותו אחרי שקילל ואיים והבטיח לבוא חשבון איתו ועם כל משפחתו.

יש לנו בעיה תרבותית בישראל והכל מתחיל מזה ומשליך על כל התחומים.

הישראלים חושבים שמותר להם הכל ומי יכול עליהם?

×
×
  • תוכן חדש...