Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קח, למשל, את ארה"ב.

נראה אותך פותח פה על שוטר שם.

שם לא מאיימים לעצור אותך. שם עוצרים אותך קודם ושואלים שאלות אח"כ.

אזיקים שם הם לבטחון השוטר והסביבה ושוטר יכול לאזוק "סתם כי מתחשק לו" וכאן רק אם האדם עצור.

לא צריך לפחד להתקל בשוטר עם הרכב שלך אלא אם יש לך סיבה טובה לחשוש.

רכב לא מורידים סתם. אולי מה שנראה לך תמים/לגיטימי/מותר (מחק את המיותר) אינו עולה בקנה מידה אחד עם החוק ואתה רואה בזה מיטרד. השוטר רואה בזה את עבודתו.

מה שלא מקל עליו הוא התנהגות הנהג ובגלל זה הגישה האנטית.

אלימות שוטרים? אני, אישית, לא נתקלתי בה, אבל אני יכול להבין שוטר שתופס נהג כדי להרגיע אותו אחרי שקילל ואיים והבטיח לבוא חשבון איתו ועם כל משפחתו.

יש לנו בעיה תרבותית בישראל והכל מתחיל מזה ומשליך על כל התחומים.

הישראלים חושבים שמותר להם הכל ומי יכול עליהם?

 

ארצות הברית היא אף פעם לא דוגמא ,

וגם אם כן כל הנאמר על ידך בנוגע לארה"ב הוא פסול ואסור להתבצע .

לא צריך לפחד להתקל בשוטר ? , אתה טועה בגדול , מניסיון ואני חוזר ואומר מניסיון

חלק מהשוטרים יעשו הכל על מנת למרר לך את החיים ולמצוא תקלות אלו או אחרות ברכבך

במיוחד אם יש לך רכב ספורטיבי - לדוגמא בפשיטות שנערכו במפגשים מסויימים

בהם הורדו מהכביש מכוניות אף על פי שהיו חוקיות לחלוטין .

הן הורדו על סעיפים לא קיימים / לא נכונים .

 

רכב לא מורידים סתם?! , שוב טעות , שמתחשק להם הם יורידו ובזה נגמר הסיפור , סתם

שאלה מעניין אותי לדעת איך שוטר תנועה יכול לדעת מה מצב ציריה ולהוריד על דבר כזה

על יבש בלי מכשור? , נו זה קרה ועוד אי אלו דברים שנעשו ועדיין נעשים.

ואני לא מדבר על אכיפת מהירות מיותרת של משטרת התנועה ( לגיטימי מבחינתי - למרות

שאני לא תומך בעניין ) אבל הטפלות מגעילה וחסרת הצדקה - לא!

 

בוא נעזוב לרגע את משטרת התנועה , כל שוטר היום בארץ חושב

שהוא מינימום מלך/ רמבו ובעל כוח פיזי בלתי מוגבל ,

אתה לא נתקלת באלימות שוטרים כי היית שוטר , אולי היית

יכול לעצור רגע בצד ולחשוב אולי במקרה מסויים מופעלת אלימות ? , אולי השוטרים

לא שמים לב? , אני נתקלתי בהמון מקרי אלימות שוטרים ואני עוד לא בתוך המערכת.

 

אני לא סתם זורק לאוויר ניחושים או טענות , אלימות שוטרים קיימת בכל מקום וצריכה

להיעקר מהמקום, כמו שאלימות נגד שוטרים צריכה להיעקר.

שוטר הוא לא אלוהים והוא לא צריך לחשוב כמו אלוהים - הוא לא מגן על כל העולם

בחירוף נפש - זו סה"כ העבודה שלו .

אחרי הכל האנשים שמגיעים לעבודה כזו אלו אנשים שאין להם ברירה אחרת , או כאלו שמחפשים כוח שהיה חסר להם בחייהם

( כמו מקרה מתנדבי המשמר האזרחי - בדרך כלל

נערים או צעירים שהיו דחויים חברתית , או מבוגרים שרוצים קצת אקשן)

 

לירן.

פורסם

לירן כל מילה זהב!!!

עוד מילה לגבי המתנדבים,באמת צעירים שמתעללים בהם או התעללו בעבר והם צריכים להוציא את זה,או זקנים שיושבים על קצבות מיוצוינות או כסף ממקורות שונים ומשעמם להם בבית אז הם יוצאים "להתנדב" ללא שוב הבנת משמעותו של החוק!

×
×
  • תוכן חדש...