Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בהחלפת הילוכים בסיאט איביזה


El Negro
שימו לב! השרשור הזה בן 4974 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן!

יש לי בעיה שכיחה ברכב שכשאני מעביר מ3 ל4 או יורד מ5 ל4 ההילוך לא נכנס כמו שצריך ואני צריך להיאבק איתו עד שהוא נכנס.

הבעיה היא רק בהילך ה-4.

מה יכולה להיות הבעיה?

תודה.

If u need to shoot shoot don't talk:snipersmi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוב קלאץ' בעייתי ישפיע בכל ההילוכים.

 

לפני דעתי מדובר בסינכרון שחוק או מנגון ידית הילוכים שחוק.

 

בברכה,

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה הפיתרון? להחליף קלאץ'?

אין קשר לקלאץ' (שוב).

הבעיה היא בגיר...מה שאומר לסחוב ככה , רק לנסות לשלב בסל"ד עדין ונמוך יותר ממה שאתה רגיל או שיפוץ גיר.

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

איזה שנה הרכב ?

בכל מקרה האפשרוית הם או תקלה בתיבת ההילוכים או בעיות של כיוון

או חופש במנגנון ברירת ההילוכים .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי אותו מקרה בדיוק וגם רק עם הילוך רביעי,קלאץ חדש פתר לי את הבעיה.

אני בכלל לא הצלחתי להכניס הילוך לרביעי במשיכת הילוך מעל ל 4וחצי אלף טור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

לא סביר שבעיית מצמד תגרום לבעיה בהילוך אחד .

יכול להיות שברביעי אצלך הסינכרון מעט עייף ובשילוב עם מצמד שלא

מפריד כהלכה אולי תרגיש חריקה ,אבל זה הסבר קצת מאולץ ואני לא באמת מאמין בו .

הפרדה לקויה של מצמד תורגש קודם כל בשילוב להילוך אחורי כי ברוב הרכבים וגם בזה שלך

ההילוך האחורי לא מצוייד במנגנון להתאמת מהירויות קרי סינכרון .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

אז יכול להיות שבאמת השילוב בין השניים כפי שתארתי קודם הוא שהבליט את התקלה ,

בכל מקרה אתה מדבר על שילוב במצב מאד קיצוני ופותח השרשור מדבר

על שילוב רגיל למעלה או למטה ולכן האפשרות של בעיה במצמד לא תקפה עבורו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רון לשאלתך הרכב שנת 2005 איביזה FR

וBIG Y קלעת בול הבעיה שיש לי היא בדיוק מה שתיארת, קיימת מן חסימה שמונעת את הכניסה של ההילוך הרביעי, רק כשהטורים יורדים הוא נכנס בעדינות. שלא נדבר על נהיגה אגרסיבית ששם אין מה לדבר בכלל ההילוך מסרב להיכנס 70% מהמקרים.

אבל אני מצטער עוד לא הבנתי מה עליי לעשות להחליף את הקלאץ'? או לטפל נקודתית בגיר?

If u need to shoot shoot don't talk:snipersmi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

צריך לראות את הרכב .

אם אתה מהאזור שלי אתה יכול להגיע אליי לבדיקה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4974 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...