Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב על רכב(דייהטסו סיריון) שביצע טיפולים עד 30K במוסך מורשה יבואן ולאחר מכן עבר לעשות טיפולים בשדות ים,

אהבתי את הניסוח של בעל הרכב - "את כל הטיפולים עשיתי במוסך מורשה, עד לפני כחצי שנה שפשוט עברתי למוסך מורשה קרוב יותר"

התקשרתי למוסך מורשה יבואן של אותה חברה ושם נאמר לי כי הרכב ביצע את הטיפולים במוסכים רק עד 30K, לאחר מכן אין רישומים,

התקשרתי לשדות ים ולשאלה האם הם מוסך מורשה ניתנה התשובה "אנחנו מוסך מורשה של כל החברות"

טיפול 45K וטיפול 60K בוצעו בשדות ים,

שהם מוסך מורשה

פשוט לא מורשה יבואן,

עדיין לא ראיתי קבלות ומה בדיוק בוצע בטיפולים הללו,

מה דעתכם?

בעלים שמתחמן? מוסך אמין? האם בכלל שווה לנסוע לבדוק את האוטו?

 

תודה רבה!

פורסם

ישנם גם מוסכים שאינם מורשי יבואן, ומקצועיים לא פחות ממוסכי יבואן (על מוסך רון שמעת ?), ואין זה אומר שצריך לפסול את הרכב על דבר כזה. לגיטימי שבמוסכים מורשים, המחירים יותר זולים (ממורשי יבואן) - וזה מתאים להרבה בעלי רכבים.

השאלה היא - מה רמת המוסך, ורמת העבודה, אילו חלקים הורכבו מקוריים / תחליפיים (לפחות באיכות טובה).

בקש את הניירת (הסטוריית טיפולים) ועל פיה תקבל יותר מידע.

alfa 156 2.5.

פורסם

זאת בדיוק השאלה שלי,

מה דעתכם על המוסך - האם מישהו וממליץ או להיפך?

ואיך לפי הקבלות מהמוסך אני אדע באיזה חלפים השתמשו - כלומר האם רשום שם חליפם מקוריים\לא מקוריים\מפירוק\חדשים?

ואני ממש לא פוסל רכבים שלא טופלו במוסך מורשה יבואן

פשוט אני מצפה שיגידלו לי את זה ושאני לא אגלה את זה בדרכים עקיפות כמו הפעם..

בכל פעם אני שואל "באיזה מוסך הרכב טופל והאם זה מוסך מורשה יבואן?"

ופה אני מרגישה קצת לא נעים כי הבעלים אמר שכן.

פורסם

סליחה על ההקפצה,

אבל האם בכל זאת מישהו מכיר את המוסך ויכול לתת עליו דעה מבוססת?

שוב תודה ענקית על העזרה!

 

נ.ב.

על מוסך רון לא שמעתי,

לצערי אין לי נסיון במוסכנים, ומפה נובעת השאלה..

פורסם

סורי על ההפגזה,

לא רציתי לפתוח נושא חדש,

קיבלתי את היסטורית הטיפולים של הרכב:

 

sirionhistory.jpg

 

אך אני לא בטוח איך לפענח אותה,

ובאיזה חלקים השתמש המוסך, מקוריים\לא מקוריים

 

הרצתי קצת חיפוש בגוגל, מצאתי רק את סוג המצת שניתן להשתמש בו בשביל דייהטסו.

 

שוב אציין כי טיפולים קודמים (30K ו-15K) בוצעו במוסך מורשה יבואן

אשמח לעזרה לגבי הפיענוח.

פורסם

סביר להניח שבמוסך רגיל משתמשים בחלקים סיניים זולים.

 

אני אישית בכלל לא הייתי פוזל לכיוון של רכב שלא טופל במוסך מורשה בחלקים מקוריים בלבד - כי אתה רוצה לקנות דייהטסו ולא צ'ינג צ'ונג.

 

יש פה ושם מוסכים ששמם יצא למרחקים בתור מוסכים טובים (מוסך רון) והם משתמשים בחלקים מקוריים או תחליפיים ברמה גבוהה - לא בטוח שזה המצב גם פה.

 

לגבי חלק תחליפי - קח בחשבון שיש נזק לטווח ארוך בחלקי חילוף זולים. מסנן אוויר לדוגמא, מתאים בדיוק לבית הפילטר. את הסיני מייצרים עם כמה מ"מ פחות על מנת לחסוך בחומר וכמובן עם פחות מניפות לסינון. ככה יוצא שכבר 30K למשל הרכב "שלך" סופח אליו זבל בכמויות.

 

אולי אתה תהייה זה שיהנה מהפירות של ההזנחה הזו, אולי מישהו אחר. בכל מקרה אני לא הייתי מתלהב מהרכב אלא אם כן הוא מושלם מבחינה חיצונית וגם עובר בדיקה תקינה במכון.

פורסם

עדיין לא בדקתי את הרכב,

אני שואל את השאלות לפני כל הבדיקות,

כבר יצא לי לא מעט פעמים לנסוע אחר רכבים חסרי תועלת - שיעבודים ושקרים אחרים,

חבל לי על הזמן הזה, אני מעדיף להשקיע אותו ברכבים שיותר משמעותיים,

בשביל זה כל כך התעקשתי לקבל היסטוריית טיפולים ולהעלות אותה לפורום ולברר האם הרכב הזה שווה את הזמן.

 

תודה על התגובה, מאוד מעריך אותה,

אינני מכיר את מוסך רון אבל אני אשמח להכיר אותו..

 

האם יש דרך לדעת מן ההיסטוריית טיפולים\מבדיקה של הרכב האם החלקים מקוריים?

כלומר האם אני יכול לזהות חלקים לא מקוריים כשאני בודק את האוטו?

 

לא הייתי רוצה לקחת רכב כזה לבדיקה במכון כשאני יודע שלא היה שימוש בחלקים מקוריים, חבל על הכסף..

ואני לא בטוח שהמוכר יענה בכנות על השאלה האם כל החלקים מקוריים?

 

והאם בבדיקה בודקים שימושים בחלקים מקוריים\לא מקוריים?

תודה רבה על ההשכלה =)

פורסם

נראה לי קצת היסטרי.

בכל זאת מוסך מסודר. לא החליפו אי אילו חלקים מהותיים.

הכי הרבה הברקסים לא מקורייים...לא נורא בפעם הבאה תחליף למקוריים.

שמן....גם במוסכים מורשים משתמשים בשמן של פז ובכל זאת זו לא איזה GTI כולה סירייון

נראה לי בסדר גמור.

הרכב מטופל, יש תיעוד, זה תואם לק"מ אין סיבה לא לקחת לבדיקה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מצטרף לדעת קודמי - לא רואה שום בעייה מהותית, יש תיעוד, יש טיפולים מסודרים.

אין שום דבר שמראה על הזנחה / חוסר טיפול.

לא הבנתי מדברי פותח השרשור, מהו "רכב משמעותי" ? האם זה רכב שטופל רק במוסכי היבואן ? (שזה ממש לא מדד איכות למצב הרכב, לצערי, שכן יש גם מוסכי יבואן "על הפנים").

alfa 156 2.5.

פורסם

לצערי לא מצאתי את הביטוי "רכב משמעותי" בהודעות הקודמות שלי,

 

המטרה של פתיחת השרשור הייתה סך הכל לברר האם מישהו מכיר את המוסך ויודע אם אפשר לסמוך עליו,

 

ולצערי הרב אין לי נסיון במוסכים\חלקים, זאת הסיבה שהעלתי את התדפיס של הטיפולים ושאלתי אם הוא נראה תקין יחסית..

עכשיו כשאני מבין שהטיפולים יחסית בסדר ולא הוחלף שום דבר משמעותי, אני אתקדם הלאה עם המוכר ואהיה פחות היסטרי

 

שוב תודה ענקית על העזרה שאתם נותנים כל פעם!

×
×
  • תוכן חדש...