Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש שמן 40 רצוי ליקוויד מולי או באיכות דומה, הבעייה שלא כל אחד מחזיק שמן כזה.

האם מישהו מכיר ויודע הכין ניתן להשיג?

 

אגב בעדיפות שניה גם שמן 20/50 שהוא נפוץ יותר אשמח לשמוע מקומות ומחירים-בבקשה

רק שמנים איכותיים-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

איכות השמן נקבעת לפי עמידתו בתקנים שונים ולא לפי היצרן. אותו יצרן יכול לייצר שמנים שונים למטרות שונות, ולא כולם יתאימו למה שאתה צריך. מדובר על דירוג API (שתי אותיות, הראשונה S למנועי בנזין), ולא דרגת הצמיגות (40W במקרה שלך).

 

בספרות הטכנית של היצרן בד"כ רשומות ההמלצותיו. הייתי הולך לפי זה.

 

נמרוד

פורסם

אני מחפש שמן ל-BMW היצרן ממליץ על שמן 40W חד דרגתי מינרלי.

עכשיו צריך רק למצוא חברה שמייצרת אותו מבית טוב.

 

יש בשוק שמנים מארצות שונות כגון תורכיה, סין, דרום אמריקה, אירופה, וארה"ב וישראל.

אני מעדיף כאלה שבקרת האיכות שלהם טובה יותר כמו באירופה או ארצות הברית. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

ואיפה אתה מוצא סונול 40W (חד דרגתי?)

40W היחיד שמצאתי הוא של אמריקן-איגל (שכמו שנאמר עליו - הוא לא אמריקן ולא איגל...).

אשמח לשמוע על מקור טוב לשמן טוב, רצוי באיזור המרכז.

עודד

פורסם

רן ליעקוב ביטלפרט יש את השמן הזה והוא נימצא ליד ירושלים פנה אליו.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
אני מוצא ביצחק שדה/שונצינו בת"א.

 

תוכל להיות יותר ספציפי? בחנויות שמשני צידי הפינה הנ"ל מצאתי רק "אמריקן איגל".

עודד

פורסם

לעניות דעתי אין הבדל משמעותי אם הוא חד דרגתי או לא, אבל למיטב זכרוני לליקווי מולי יש 40 וגם 5/40. לגל אור יש מבחר שמנים גדול של ליקווי מולי, אני מניח שתמצא שם מה שאתה צריך

פורסם
תוכל להיות יותר ספציפי? בחנויות שמשני צידי הפינה הנ"ל מצאתי רק "אמריקן איגל".

 

ברחוב שונצינו קצת לתוך הרחוב מצד ימין. חנות קטנה.

משכנתא זה קל

פורסם

אין להשיג בי-ם, לא בירוחם ולא באזור התעשייה, יש יבואן שמנים

באזור המושב עמינדב, שהבטיח לחזור אלי עם תשובה ושכח....

 

גם באוטודיפו לא מצאתי...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

×
×
  • תוכן חדש...