Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי את הרקסול-40 של סונול, בתחילת השבוע זה יגיע אלי,

קניתי שני מיכלים של 4 ליטר, במיפלץ הקיבולת היא 2 ליטר,

ככה שיש לי מספיק מרווח נשימה...לנשמה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אני מרשה לעצמי לצטט את אורן, שברשותו כמה BMW שעובדים קשה מאד, התשובה נרשמה לאחר שניצפתה אצלי צריכה מוגברת

של שמן 10/40

 

"

שנית - איזה שמן יש כרגע?

 

אם זה 10-40 אז להחליף מיד. מכיוון שהשמן שהמלצתי לך עליו בזמנו, קרי W40, הוא נדיר בימינו (ואני לא מתיחס לאמריקן איגל כשמן) אז מהיום תשתמש ב 20-50 מינרלי איכותי (לא סינטטי) ואני אפילו מוסיף 300 CC של דבש. הצריכה תרד פלאים וגם יעלמו כל מיני רעשים של חיכוכי מתכת ודפיקות.

 

אם לשמע הדברים מישהו ממליץ לך אחרת תגיד לו שלא יבלבל לך את המוח - העצה הזו היא ממומחים ובאחריות ואני איתה כבר הרבה זמן.

 

והנה גם התשובה לחכמולוג המצוי - המנוע הזה תוכנן לפני 1969 ונישאר בתצורה הזו עד שנת 1997. בשנה שבה המנוע תוכנן לא היה שמן רב דרגתי!!. שילוב של מנוע איטי, מרווחים גדולים בין החלקים, חרירי מעברי שמן גדולים, והעובדה שהוא מקורר אויר בארץ חמה לא מתאימים לשמן דק והם בנויים לשמן סמיך. 10-40 הופך לפיפי בטמפרטורה שבה עובד המנוע הזה בארץ, והוא לא מחזיק לחץ בחרירים הגדולים של המנוע הזה ומן הסתם גם עובר את הרינג שמן ונשרף.

 

דבר נוסף - מנוע שצורך שמן הוא מנוע מעשן - האם הוא מעשן? ואני לא מדבר על התנעת בוקר אחרי עמידה על ג'ק צד - במקרה כזה השמן מחלחל לצלינדר השמאלי ונשרף בהתנעה - מה שאמור להיעלם אחרי מס שניות...

 

אגב מה הקומפרסיה - עם היא מעל ל - 140 לא צריך שום אוברהול - חבל על הכסף, אצלך זה יהיה סיפור יקר כי אין לך ניקסיל.

בקיצור - תנסה לעבור ל 20-50 עם קצת דבש ותבדוק צריכה. אם היא ירדה - סע לשלום אין צורך בשום אוברהול."

 

 

בבדיקה שעשיתי מול עמית מארה"ב שנחשב שם ובצדק כגורו מס' 1 של אופוני BMW קלאסיים, קיבלתי תשובה כמעט זהה!

בקיצור 8 ליטר שמן 40 יעלו לי 120 ש"ח הקיבולת במיכל השמן היא 2 ליטר בלבד.

במידה ויש צורך באוברול גם אם אשים שמן תנינים לא יעזור לי כלום, לכן אבצע ניסוי פשוט, ואם השמן לא יעשה טוב לאופנוע

אז יש לי חיפושית ששותה אותו השמן.....לא הפסדתי כלום.

 

מבטיח לדווח אחרי הבדיקה! -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מדי פעם עולה דרישה לשמן מינרלי חד דרגי שלא מיובא סדיר לארץ.יצרתי קשר עם MORRIS LUBRICANTS באנגליה,יצרן שמנים מזה 140 שנה.יש להם בין היתר מבחר שמנים קלאסים למנוע GOLDEN FILM SAE 40 LOW DETRGANT.מתאים לאופנועים ומכוניות,גם לחפושית ללא מסנן שמן.וגם שמניממסרה.יש גם מפיץ בארץ "צור חלפים" מרח סלמה 103 תל אביב.טל.03-6397239.דברתי איתו והוא יביא מספר אריזות שמן 40 באריזה של 5 ליטר.המחיר יהי כ 100 שח ל 5 ליטר,ואם יהי ביקוש יהיה יבוא סדיר.אני משתמש בשמן של מוריס מזה מספר שנים ומרוצה.מציע למי שמעונין ליצור קשר עם צור על מנת שיביא כמות מספיקה.נראה לי שנפתרה בעית השמן.

שמואל הלפרין

אתר היצרן

www.morrislubricants.co.uk

פורסם
אגב בעדיפות שניה גם שמן 20/50 שהוא נפוץ יותר אשמח לשמוע מקומות ומחירים-בבקשה

רק שמנים איכותיים-רן

רן בעבר הרחוק שלי כאשר ניהלתי תחנות דלק הייתי מזמינה לעיתים שמנים עבור לקוחות אשר להם דרישות מיוחדות, כאשר השמנים הללו לא היו על המדף באופן סדיר, כדאי לנסות להגיע לתחנה, רצוי בהנהלה פרטית ולשאול את המנהל.

 

באשר לשמןן 20W50 יש את השמן ASTROL GTX PLUS

מתאים למפרטים:

אמריקני API SJ/CD

 

שמנים בצמיגות של 40 ניתן למצא של אותה חברה (CASTROL) שמן XL מיועד למנועי בנזין.

ושמן CRD שמיועד למנועי דיזל ובנזין ישנים.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

חברת טלרון מצברים מייבאים גם שמנים ביניהם eurol, elf, ו-shell. צור איתם קשר לדעתי יש להם במלאי קניתי לא מזמן שמן של shell

פורסם

בנתיים רכשתי שני מיכלים של 4 ליטר כל אחד, במחיר של 120 ש"ח

לשמן של סונול, מחכה ליום יפה על מנת להחליף את השמן ואז נבחן את התוצאות-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

×
×
  • תוכן חדש...