Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וצהריים טובים,

 

למרות אהבתי לסיוויק ולמרות שהיא תחסר לי מאוד, אני חושב שהגיע הזמן להחליף את הרכב..

ברמה הכללית אני מרגיש שהסיוויק הוא רכב ברמה מאוד גבוהה (ביחס למתחרות) ואני לא רוצה שהרכב הבא שלי יפול מהרמה של הסיויק..גם לא מעבר אבל שיהיה באותה רמה...

 

בהתחלה התלבטתי בין אוקטביה 1.2TSI לגולף 1.4TSI

לפי הבנתי מהסוכנות צריך לחכות שלושה-ארבעה חודשים להזמנה

הגולף קצת נראת יקרה מדי (אולי בצדק, אולי לא)

לפני כמה חודשים הבנתי שפורד מייצרת את הפוקוס החדשה שאמורה להיות ממש טובה

ובהרבה אתרים כתבו שהיא תגיע לארץ בתחילת 2011..אז חיכיתי..

2011 הגיעה ואני סקרן וחסר סבלנות התקשרתי לסוכנות פורד בארץ

ומסתבר שהיא תשווק בארץ רק באוגוסט (שזה עוד 8 חודשים שלמים)

שאלתי לגבי היצע המנועים...הם לא רוצים להבטיח אבל כנראה מנועים קטנים עם טורבו

אני מאמין שכן..אחרי הכל לא נראה לי שהם ירצו להישאר מאחור..

על הדרך התקשרתי גם לסוכנות שברולט בארץ, שאלתי מה קורה עם מנועי 1.4 שמשווקים בח"ול עם הקרוז

ולא היה להם מושג על מה אני מדבר - "אנחנו מתעסקים עם מה שקורה בארץ, לא בחו"ל" ולאחר מכן "זה בבדיקה"

ככשאלתי מה ז"א "בבדיקה" השיחה נותקה...

בכל אופן ההתלבטות קשה..תעזרו לי

האם לחכות לפוקוס (ת'אמת יש גם קצת הרתעה מאחר וכבישי ארצנו יתמלאו בה מהליסינג)

אם כבר מדברים על לחכות לסוף השנה אז גם ג'טה חדשה ויפייפיה אמורה להגיע אלינו

או שמא להזמין אוקטביה סולידית ואיכותית, או גולף במחיר די לא משתלם נקרא לזה ככה (ביחס לאבזור שמתקבל בגירסא בסיסית)

 

תגיבו ואולי בעזרתכם אני אגיע להחלטה (כמובן אשמח גם לשמוע חוות דעת מאנשים שיש בבעלותם גולף\אוקטביה חדשה)

פורסם

גם אני מתלבטת לקנות גולף... המחיר די מרתיע אבל אני מעדיפה לקנות רכב חזק וטוב ולא רכבשאני אצטרך לחליף ונראה לי שזה רכב די אמין

בהצלחה בחיפוש הרכב המתאים

פורסם

כדאי שתסביר מדוע צריך להחליף רכב בן 4 שנים - בגללך או בגלל הרכב?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ממש לא בגלל הרכב, פשוט יותר ישתלם לי אם אני אחליף לחדש.

בכל אופן, יש דיעות בנושא? כרגע אני יותר נמשך לכיוון של הגולף 1.4TSI

השאלה היא עד כמה העסקה משתלמת כשהגירסא הבסיסית ביותר נמכרת בסביבות ה- 140,000₪

עזרה? :?

פורסם

אני ממש לא מבין את המחירים יותר נכון התמחורים של VW

אני לא הייתי קונה במחירים האלו אלא אם כן אתם אמורים לקבל הנחה רצינית אבל ממש רצינית

אני אומנם חסיד של VW אבל בשנים האחרונות המחירים ורמת הבעיות והתקלות ברכבים האלו

לא מצדיקה קנייה כזאת .

 

זאת כמובן דעתי האישית .

יוסי

פורסם

VW130071-

המחירים אכן גבוהים יותר מהמתחרות אבל בכל זאת פולקסווגן זה מותג יותר חזק ומשלמים על מותג, חוצמזה שזה לא שלא מקבלים תמורה למותג הזה, אני אישית מרגיש הבדל גדול בין ישיבה בסיאט איביזה ופולו לדוגמא.

נשמח לשמוע על איזה תקלות אתה מדבר, כי אני אישית חוץ מחלונות נופלים (שזה באמת בדיחה הלוואי שבעיות חשמל כאלו יהיה לכל המכוניות ולא בעיות אחרות), מה גם שאת התקלה הזאת תיקנו.

Polo 1.2 Tsi 2011

פורסם

שלום

 

ראשית הצהרתי שזאת היא דעתי בלבד ולקנות גולף ב 140000 זה חסר היגיון

אני לא רוצה לפתוח את השרשור הנ"ל לבעיות גיר הDSG למיניהם או לבעיות בVW

אבל תבצע חיפוש גם בפורום הזה ובכלל בפורומים בעולם ותקרא

 

יוסי

פורסם

במחיר הזה ניתן לקנות את האוקטביה בעלת מנוע ה- 1.8TSI מנוע ותיק שהוכיח את עצמו באמינותו, חזק בהרבה מכל דבר אחר שתוכל למצוא במחיר הזה ומאובזרת ולא נופלת בהרבה מהגולף.

×
×
  • תוכן חדש...