Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנעול דיסק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם לשרשרת יהיה מחובר אחד כזה :

 

pitbull.jpg

 

העובי שלה לא ממש משנה... :idea:

 

:twisted:

 

התמונה לא עלתה, אני לא רואה תמונה.

 

השרשרת נקנתה ממפעל לייצור שרשראות באזור תעשייה חולון, מאחורי תחנת דלק פז הסיירים. אני לא יודע מה שם המפעל, אני רק יודע איך מגיעים לשם.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
המלצה חמה שלי:

אני, במקום לקנות שרשרת מגנום ב- 450 ש"ח או קריפטונייט/אבוס ב- 700 ש"ח (שעוביין בד"כ הוא 7 מ"מ אם אני לא טועה), עשיתי אחרת.

בלילות האופנוע שלי מעוגן לאחד עמודי התווך של הבניין ע"י שרשרת שהזמנתי במיוחד ממפעל לייצור שרשראות.

אורך השרשרת הוא 3.5 מטר, עובי 16 מ"מ (שזה הרבה מאוד לשרשרת, כמו שרשראות בנמלים שקושרים ספינות/טנקים). במקור השרשרת מיועדת למנופים ויכולה להרים עד 12 טון, השרשרת מסיבית מאוד ולא ניתנת לניוד ע"ג האופנוע - היא כבדה.

עלות השרשרת - 400 ש"ח (לפני 3 שנים).

בנוסף, קניתי מנעול גדול ומשובח של רב בריח לנעול את השרשרת - עלות כ-350 ש"ח.

סה"כ, באזור ה- 700-800 ש"ח ואני ישן טוב בלילה.

כמובן, שבנוסף לשרשרת אני משתמש במנעול דיסק וכל השאר...

 

החסרון של השרשרת היא שהיא לא מחוסמת...אבל עם עובי כמו שיש לה אפשר להסתדר. ואגב, ספריי חנקן לפריצת שרשראות עובד על שרשראות מחוסמות ושלי לא אז הנה עוד סיבה למה לקנות כזו שרשרת.

 

אם אתה מעוניין לקבל עוד פרטים דבר.

 

מאיפה בדיוק קנית כזאת שרשרת?

 

ואם שרשרת מחוסמת ניתן לשבור ע"י חנקן....אז מה הן שוות ?

 

כעיקרון, שרשראות מחוסמות חזקות יותר משרשראות לא מחוסמות בשל צפיפות החומר הגובהה יותר שלהן אך אליה וקוץ בה, ובדיוק מסיבה זו קל יותר לפרוץ שרשרת מחוסמת עם חנקן מאשר שרשרת לא מחוסמת.

פורסם
אם לשרשרת יהיה מחובר אחד כזה :

 

pitbull.jpg

 

העובי שלה לא ממש משנה... :idea:

 

:twisted:

 

התמונה לא עלתה, אני לא רואה תמונה.

 

השרשרת נקנתה ממפעל לייצור שרשראות באזור תעשייה חולון, מאחורי תחנת דלק פז הסיירים. אני לא יודע מה שם המפעל, אני רק יודע איך מגיעים לשם.

 

אני מקווה שהמסר יותר ברור עכשיו :

 

pitbull--180x230.jpg

 

:twisted:

פורסם
אם לשרשרת יהיה מחובר אחד כזה :

 

pitbull.jpg

 

העובי שלה לא ממש משנה... :idea:

 

:twisted:

 

התמונה לא עלתה, אני לא רואה תמונה.

 

השרשרת נקנתה ממפעל לייצור שרשראות באזור תעשייה חולון, מאחורי תחנת דלק פז הסיירים. אני לא יודע מה שם המפעל, אני רק יודע איך מגיעים לשם.

 

אני מקווה שהמסר יותר ברור עכשיו :

 

pitbull--180x230.jpg

 

:twisted:

 

לא יודע מה איתך.. .אבל אני לא הייתי פורץ את השרשת הזאת, גם אם היא מחזיקה CBR עצבני כזה (טוב נו, אולי CBR כן...)

כך אמר שדרן החדשות...

"שלושה נערים נעצרו בגין סחר בסמים, שלושתם משכונת התקווה" :-o

 

פיגו ג'ט פורס למכירה, פרטים כאן...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75833

פורסם
אח שלי אזעקה עם ביפר נע בין 600 ל 800

לביפר יש גם רטט עם רדיו של חמש קילומטר

ואז יש לך ראש שקט....

 

אני מבין שמעולם לא היה לך אופנוע עם אזעקה וביפר, נכון? :roll:

הדבר האחרון שיש, עם אופנוע וביפר מחובר אליו, זה ראש שקט.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
אח שלי אזעקה עם ביפר נע בין 600 ל 800

לביפר יש גם רטט עם רדיו של חמש קילומטר

ואז יש לך ראש שקט....

 

אני מבין שמעולם לא היה לך אופנוע עם אזעקה וביפר, נכון? :roll:

הדבר האחרון שיש, עם אופנוע וביפר מחובר אליו, זה ראש שקט.

 

הכרוב צודק...בזמנו..על הEN...היה ביפר...והנשיא תפס את עצמו....יושב מול הביפר..תוהה למה הוא לא מצפצף..אולי בדיוק עכשיו הבטריות ניגמרו...אולי אין קילטה...אולי יוריד את התוכנית הארורה "אהבה מעבר לפינה"....

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
אח שלי אזעקה עם ביפר נע בין 600 ל 800

לביפר יש גם רטט עם רדיו של חמש קילומטר

ואז יש לך ראש שקט....

וחוץ מזה, 5 ק"מ ???

 

תנסה אולי ק"מ או חצי ק"מ.

 

ונכון, אזעקה עם ביפר זה אחד הדברים היותר מציקים שיש. ראש שקט זה בטוח לא נותן.

פורסם

אז נניח קנית שרשראות במיטב כספך, אחת מחוסמת ואחת שרשרת אוניות לא מחוסמת, והשקעת במנעול עם מנגנון חישמול, פלוס מנעול דיסק (לא טבולרי - כמובן ?!?!) בקוטר 5 צול ויצקת קיר בטון עם עיגונים בגובה 58 ס"מ שלא תהיה קונטרה מהריצפה וכו' וכו'.

 

נו ? ועכשיו מה ?

לצאת מהבית הופך להיות פרוצדורה של רבע שעה... ואז מה ? תזמין פול טריילר שיקח את כל המיגונים איתך (כולל את קיר הבטון עם לולאת עיגון בגובה 58 ס"מ כמובן) ?

אז יופי, בבית האופנוע מוגן רצח ( לא שזה באמת יעזור אם כ"כ ירצו ), אבל כמה זמן באמת האופנוע חונה מתחת לבית ?

 

והרי לך רעיון: מה לגבי ביטוח נגד גניבה ?

אז נכון, יותר יקר מהמנעולים ( אלא אם כן אתה מתעקש על קיר בטון עם לו...) ונכון יש גם השתתפות עצמית.

 

אבל, אתה יכול לישון בלילה ואתה יכול לצאת (כמעט) לכל מקום. ואני מתייחס כרגע לאספקט הכלכלי נטו - כי שוב, שום דבר לא יוכל למנוע גניבה מתוכננת ובלעקב גם שרשרת קריפטונייט ומנעול דיסק יעשו עבודה לא רעה.

 

אני לא יודע מה איתך, אבל אני מוכן לשלם בשביל רוגע נפשי. ואני אגיד לך יותר מזה, בעת רכישת אופנוע, תקציב לביטוח נגד גניבה הוא אחד השיקולים.

 

הרי - למען ה', לא חסרות לנו צרות על הכביש והמוח כל הזמן טרוד, אז למה לעזאזל להטריד אותו גם כשאתה לא רוכב ?

 

תחשוב על זה.

פורסם
אז נניח קנית שרשראות במיטב כספך, אחת מחוסמת ואחת שרשרת אוניות לא מחוסמת, והשקעת במנעול עם מנגנון חישמול, פלוס מנעול דיסק (לא טבולרי - כמובן ?!?!) בקוטר 5 צול ויצקת קיר בטון עם עיגונים בגובה 58 ס"מ שלא תהיה קונטרה מהריצפה וכו' וכו'.

 

נו ? ועכשיו מה ?

לצאת מהבית הופך להיות פרוצדורה של רבע שעה... ואז מה ? תזמין פול טריילר שיקח את כל המיגונים איתך (כולל את קיר הבטון עם לולאת עיגון בגובה 58 ס"מ כמובן) ?

אז יופי, בבית האופנוע מוגן רצח ( לא שזה באמת יעזור אם כ"כ ירצו ), אבל כמה זמן באמת האופנוע חונה מתחת לבית ?

 

והרי לך רעיון: מה לגבי ביטוח נגד גניבה ?

אז נכון, יותר יקר מהמנעולים ( אלא אם כן אתה מתעקש על קיר בטון עם לו...) ונכון יש גם השתתפות עצמית.

 

אבל, אתה יכול לישון בלילה ואתה יכול לצאת (כמעט) לכל מקום. ואני מתייחס כרגע לאספקט הכלכלי נטו - כי שוב, שום דבר לא יוכל למנוע גניבה מתוכננת ובלעקב גם שרשרת קריפטונייט ומנעול דיסק יעשו עבודה לא רעה.

 

אני לא יודע מה איתך, אבל אני מוכן לשלם בשביל רוגע נפשי. ואני אגיד לך יותר מזה, בעת רכישת אופנוע, תקציב לביטוח נגד גניבה הוא אחד השיקולים.

 

הרי - למען ה', לא חסרות לנו צרות על הכביש והמוח כל הזמן טרוד, אז למה לעזאזל להטריד אותו גם כשאתה לא רוכב ?

 

תחשוב על זה.

 

אין ספק שזה השאיפה של כולנו...ונכון..אנחנו מצטערים שלא עשינו ביטוח רק אחרי שגונבים לנו את האופנוע.

אבל אנחנו מקללים את האמא של העולם שעברה שנה..שילמנו 5000 שקל..ולא גנבו את האופנוע...

 

 

זה ניראה לי אחת הבעיות הכי קשות של אופנוען...לי אישית אין כסף לשלם סך הכל 10,000 שקל ביטוח בשנה.

אני יודע שאני יקלל את עצמי אם חס ושלום מלח מים טפו טפו טפו יקרה משהו לאופנוע..

 

אבל פשוט..זה לא מציאותי לשלם כאלה סכומים...

 

ושוב פעם..אין ספר שאתה צודק..אבל גם המציאות צודקת.

:(

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה,

אבל לפי מיטב הבנתי, המחיר על ביטוח מקיף עומד על 10% ממחיר אותו האופנוע כחדש מהחברה.

(נתון זה קיבלתי מחבר לעבודה בעל DR650).

 

לא יודע על מה רוכב הנשיא (בנדיט ?) ומה שוויו כיום (של האופנוע, לא של הנשיא), אבל 10% מאופנוע חדש זה בד"כ המון, וגם לפחות מגרד (אם לא עובר) את שוויו של האופנוע בפועל.

 

מחירי המקיף יקרים לאין שיעור, ולא כל אחד יכול/מוכן לעמוד בתשלומים כאלה.

 

בתור בעל BMW שנת 87 (אמנם לא אופנוע) רצו ממני 8500 ש"ח על מקיף, השווי של הרכב היום - 15000. נראה הגיוני לשלם כזה סכום ???

פורסם
תקנו אותי אם אני טועה,

אבל לפי מיטב הבנתי, המחיר על ביטוח מקיף עומד על 10% ממחיר אותו האופנוע כחדש מהחברה.

(נתון זה קיבלתי מחבר לעבודה בעל DR650).

 

לא יודע על מה רוכב הנשיא (בנדיט ?) ומה שוויו כיום (של האופנוע, לא של הנשיא), אבל 10% מאופנוע חדש זה בד"כ המון, וגם לפחות מגרד (אם לא עובר) את שוויו של האופנוע בפועל.

 

מחירי המקיף יקרים לאין שיעור, ולא כל אחד יכול/מוכן לעמוד בתשלומים כאלה.

 

בתור בעל BMW שנת 87 (אמנם לא אופנוע) רצו ממני 8500 ש"ח על מקיף, השווי של הרכב היום - 15000. נראה הגיוני לשלם כזה סכום ???

 

ביטוח מקיף נע בין 10-12 %..

 

שוויו של הנשיא הוא אגורה שחוקה אחת.

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
תקנו אותי אם אני טועה,

אבל לפי מיטב הבנתי, המחיר על ביטוח מקיף עומד על 10% ממחיר אותו האופנוע כחדש מהחברה.

(נתון זה קיבלתי מחבר לעבודה בעל DR650).

 

לא יודע על מה רוכב הנשיא (בנדיט ?) ומה שוויו כיום (של האופנוע, לא של הנשיא), אבל 10% מאופנוע חדש זה בד"כ המון, וגם לפחות מגרד (אם לא עובר) את שוויו של האופנוע בפועל.

 

מחירי המקיף יקרים לאין שיעור, ולא כל אחד יכול/מוכן לעמוד בתשלומים כאלה.

 

בתור בעל BMW שנת 87 (אמנם לא אופנוע) רצו ממני 8500 ש"ח על מקיף, השווי של הרכב היום - 15000. נראה הגיוני לשלם כזה סכום ???

 

ביטוח מקיף נע בין 10-12 %..

 

שוויו של הנשיא הוא אגורה שחוקה אחת.

 

לא כולל מע"מ ... :idea:

פורסם
מנעול דיסק טבולרי :?:

 

מה זה?

מה זה מנעול דיסק שהוא לא טבלורי?

הבנתי שעדיף אחד כזה שהוא לא, מה ההבדלים?

 

לא טבולרי - כזה שהמפתח לא ניראה כמו צילנדר עגול שעליו בליטות.

הבעיה איתם - שלא ממש קשה ברוב המקרים לפרוץ אותם.

יש/היו מנעולי דיסק עם מפתחות/מנעולים מסוגים אחרים.

ברשותי לפחות מנעול דיסק בגמלאות של פלדלת...

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:


×
×
  • תוכן חדש...