Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור שכל מי שמטפל ברכב שלו בעצמו עושה בד"כ את הטיפולים הקטנים והלא מסובכים שאותם אפשר לעשות בכל מוסך.

 

אם וכאשר מתעוררת בעיה שמצריכה ידע מקצועי/צב"ד מיוחד וכו' אין מנוס מלהכניס את הרכב למוסך מורשה.

יותר מזה....אם הכנסת את הרכב למוסך מורשה אל לך לחשוב שבזה אתה מסודר. גם מוסך מורשה צריך לדעת לבחור ולקבל המלצות. ישנם הרבה מוסכים מורשים בארץ שעבודתם איך נגיד....לא משהו להתפאר בו!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אבל אם מטפלים לבד.....מה בעניין ספר טיפולים??

 

מה עושים??....זה לא עלול ליפגועה בזמן מכירת האוטו?

 

עוד מאט אני צריך לעשות טיפול 15K ואני פוחד שזה יעלה המון כסף למזלי יש לי חברים שמבינים בתחום אבל אני פוחד לעשות לבד האחריות והספר הזה.. :?

פורסם

בעיה ידועה ביותר,

 

אני בגולף משתדל לעשות כמה שיותר טיפולים לבד ולגשת למרכזי רק שיש בעיה.

 

לאחרונה קבלתי הצעת מחיר מהמוסך המרכזי של פלוץ עבור החלפת בלמים קדמיים, רפידות+צלחות, המחיר כולל עבודה ולא כולל מע"מ היה 1100 שקל.

 

לעומת זאת קניית רפידות מקוריות וצלחות תחלפיות (הרפידות הן רוב הכסף) עלו 530 שקל כולל מע"מ.

 

חסכתי יותר מ50%, זה שווה למי שמסוגל לטפל לבד ויש לו את הכח לזה.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
אבל אם מטפלים לבד.....מה בעניין ספר טיפולים??

 

מה עושים??....זה לא עלול ליפגועה בזמן מכירת האוטו?

 

עוד מאט אני צריך לעשות טיפול 15K ואני פוחד שזה יעלה המון כסף למזלי יש לי חברים שמבינים בתחום אבל אני פוחד לעשות לבד האחריות והספר הזה.. :?

 

הכל תלוי באיזה רכב מדובר, מאיזה שנתון הרכב, וכמובן כמה חוסכים.

 

אם מדובר ברכב בתקופת אחריות - אז רד מזה בכלל

אם מדובר ברכב חדש יחסית - קח בחשבון שיתן שתסנן כמה רוכשים שלא יתפשרו על ספר טיפולים מלא

אם מדובר ברכב ישן - שווה לקחת הסיכון שכמעט ולא קיים

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
אבל אם מטפלים לבד.....מה בעניין ספר טיפולים??

 

מה עושים??....זה לא עלול ליפגועה בזמן מכירת האוטו?

 

עוד מאט אני צריך לעשות טיפול 15K ואני פוחד שזה יעלה המון כסף למזלי יש לי חברים שמבינים בתחום אבל אני פוחד לעשות לבד האחריות והספר הזה.. :?

 

הכל תלוי באיזה רכב מדובר, מאיזה שנתון הרכב, וכמובן כמה חוסכים.

 

אם מדובר ברכב בתקופת אחריות - אז רד מזה בכלל

אם מדובר ברכב חדש יחסית - קח בחשבון שיתן שתסנן כמה רוכשים שלא יתפשרו על ספר טיפולים מלא

אם מדובר ברכב ישן - שווה לקחת הסיכון שכמעט ולא קיים

 

הרכב הוא שנת 01 אבל על ניקנה ב2002 אז יש לי עוד שנה אחריות...

×
×
  • תוכן חדש...