Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן אנשים זו לא טעות ריקול להונדה ג''אז

אחרי טיוטה גם היפנית מס' 1 מפשלת ובגדול....

http://cars.walla.co.il/?w=/4714/1770199&m=1&mid=105590

 

ריקולים יש כולם, ככה זה. ריקל של אורות דרך זה חשוב, אבל לא נורא.

הרבה יותר מעניין הוא מבחן הריסוק ש"הוצנע" בכתבה - 3 כוכים בלבד לסיוויק בארה"ב.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ממה בדיוק אתה כל כך מתלהב ?

 

אתה עושה רושם כמו אחד שמחזיק מכונית אירופאית (פז'ו ? רנו ? פולקסוואגן?) ומחפש חיזוקים לכך שהאמינות לא נחותה מזו של היפניות.

 

לא יעזור לך, היפניות עדיין יותר אמינות.

 

:lol:

 

ובהקשר לכך שגם "היפנית מס' 1" מקבלת ריקול, במקרה אתמול ישבתי אצל לקוח והיה תלוי לו שם מכתב לסור למוסך עם המרצדס E קלאס (תקף גם לגבי G קלאס) לטובת תיקון ליקוי במערכת ההגה (להלן- ריקול).

 

רד מהעץ, לכולם יש ריקולים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

זו לא הקריאה הראשונה של הג'אז, שהוזמנה למוסך גם ב-2007 (ממסר משאבת דלק) ו-2009 (בלם יד). אז מה? לכל היצרניות

יש קריאות לתיקון, חוץ מפיז'ו-סיטרואן שאצלן אין תקלות סדרתיות, רק לקוחות מקריים שמגיעים למוסך במקרה עם אותה תקלה מקרית

ומשלמים במקריות על התיקון בכסף (אמיתי).

פורסם
ריקולים יש כולם, ככה זה. ריקל של אורות דרך זה חשוב, אבל לא נורא.

הרבה יותר מעניין הוא מבחן הריסוק ש"הוצנע" בכתבה - 3 כוכים בלבד לסיוויק בארה"ב.

רק חבל שאתה מצניע את העובדה שמדובר במבחן ריסוק חדש ומחמיר יותר, שרק מעטים נבחנו בו.

פורסם

יש גם ריקול ל''ג'טה המושלמת''

http://cars.walla.co.il/?w=/4714/1768602

 

שאני אתחיל לשים כאן את כל הריקולים שהיו כאן בחודשים האחרונים(רמז, לא מדובר ביפניות)?

 

כי משום מה רק ריקולים יפניים מפרסמים כאן.

 

תפסיקו לקפוץ ולהתלהב על כל שטות, ולהוציא את התסכול האישי שלכם על היפניות.

 

הן המכוניות הכי האמינות, ואת העובדה הזו אף תגובה של טוקבקיסט סוג ז' לא תשנה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...