Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

והשיא - אסלות תלויות - 3500 ש"ח לכל אחת.

האם מחירים אלו מקובלים?

צביקי

 

אני מניח שאתה מדבר על מיכל הדחה סמוי עם אסלה תלויה, לכן - במקרה שלך (מאחר ומדובר בבית מקבלן, וללא איבזור סטנדרטי מינימלי הוא לא ימסור את הדירה) כל שעליך לעשות הוא להרים טלפון לכמה שיפוצניקים ולשאול כמה יעלה לך להחליף אסלה מונובלוק לאסלה תלויה עם מיכל הדחה סמוי. אם מדובר בסכום נמוך משמעותית מ 3500 שח ליחידה, אז שווה לך. אם מדובר בהפרש לא גדול במיוחד (נניח, לצורך הדוגמא, הפרש של כ 500 שח ליחידה) עדיף שתיתן לקבלן לעשות את זה ואל תבזבז לעצמך זמן וימי עבודה לאחר מכן על עבודות של בעלי מקצוע אחרים שיכנסו לשבור ולבנות מחדש את האסלות בבית.

 

מעבר לעניין היופי (רצפה חלקה) והאסטטיקה של ניאגרה סמויה ואסלה תלויה, אל תהיה מודאג מעניין של תיקונים או תקלות; הגישה למגנון במקרה של תקלה נעשית בצורה מאוד פשוטה וקלה דרך הפתח של הלחצנים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בבקשה: http://www.plasson.co.il/Index.asp?ArticleID=341&CategoryID=55&Page=1

וגם מפעל חרסה מספק כאלה ולמיטב ידיעתי הוא המפעל היחידי שעוד מייצר בארץ (באר שבע) וזה כבר עושה אותו לקנייה עדיפה.

 

וואלה.. :shock:

 

אבל מה הקטע בזה? זה לא יפה יותר מאסלה רגילה, סתם.. :roll:

פורסם

להחליף אסלה אחרי מסירה זה דבר הכי לא חכם. יש לך 7 שנים אחריות על אינסטלציה שמתבטלת ברגע שמורידים את המונובלוק.

הייתי בסרט הזה. דפקתי שיפורים אפטר מארקט ב30K אחרי קבלת המפתח כי קניתי דירה אחרונה בבניין שעמד לפני אכלוס (ערבות קבלן להשלים עבודות בעסקת הקומבינציה רב שלבית). בבדק בית כעבור שנה הציעו לי ברגישות ובנחישות ללכת לאונן בתשובה על תלונתי שמים לא יורדים טוב באמבטיה (הכלב לא שמר על הפרשי גובה בין הניקוז של אמבטיה לקופסת ביקורת).

אם אתה קונה בית מקבלן קטן יש לך מצב להגיע איתו להבנה ולעשות את זה על ידי אנשים שלך באתר שלו לפני המסירה. דניה-סיבוס וא. דורי יציעו לך לחפש את החברים שלך על הברזלים בקרן הרחוב.

ד"א 3.5K לאסלה תלויה זה לא יקר. יש אסלות שרק המושב הפנאומטי שלהן עולה 5K.

זה כמו להגיד: האם רכב ב150K - זה יקר?

פורסם

המקרה שלך עם הניקוז הוא עניין נדיר למדי, אבל בשיקלול הסופי אדם קונה דירה חדשה גם כאן הוא צריך להתפשר או להידפק במחיר ? אם אתה חושב שהתשובה היא כן - אשרייך. אני חושב שבכל זאת - ולמרות הסיכונים - אין סיבה להימנע משיפורי אפטר-מקרט לאחר קבלת המפתח, זה בדיוק מה שאני הייתי עושה אם הייתי עומד באותו המצב (ואני בטוח שיהיו כאלה שיחשבו ההפך).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

רבעק. מדובר במיליונים. לפעמים אפילו לא בשקלים.

בן אדם לא צריך להתפשר או להידפק במחיר. הוא צריך לתכנן את צעדיו ולכלכל את מעשיו. הדבר ההגיוני הוא לבקש לראות מחירון שינויים בטרם חתימת החוזה ולתקצב את זה כחלק מהמכלול ואפילו לנהל על זה משא ומתן.

בקיץ הזה חתמתי חוזה על דירה שאמורה להבנות בעוד שנה. את רוב הדברים שבקשתי קיבלתי חינם. כמובן שמדובר על עבודות בלבד ללא חומרים. אבל זה היה חלק ממכלול העסקה. את עבודות הגבס והחשמל אני אעשה אחרי קבלת מפתחות. יחד עם התקנת המזגנים. הם לא היו מוכנים להוריד בכסף אחרי גבול מסוים, אבל היו מוכנים לתת הזזת קירות, ריצופים באלכסון, הנמכות לפרקט וכדומה בחינם. מדובר על המון כסף בשבילי וכלום עלויות בשבילם. זה הכל חלק מהעסקה, רק במקרה הזה של פותח שרשור מדובר בעלויות נוספות אפילו לא כל כך בלתי צפויות.

אפרופו אסלה. אצלי בפרויקט לא מספקים תלויות. צריך לקנות לבד, לדאוג לאספקה לאתר, לקחת אחריות למקרה ויגנבו אותה משם וגם לשלם יותר מאלפיה על התקנה ועוד אלפיה על בניית קונסטרוקציה לניאגרה.

מזל שאני לא אוהב מראה שרותים של הקניון אצלי בבית. אבל אני במיעוט. אני יודע.

פורסם

3500 זה זול לאסלה תלויה עם ניאגרה סמויה.

האסלה עולה לבד סביבות 1800 כולל התכנה ומושב.

הניאגרה הסמויה מצריכה בנית נישה הפוכה, שזאת עולה לבד בסביבות 2000-2500 כולל חיפוי וקונטרוקציה פנימית. (ניארגה+הנישה ההפוכה)

 

אם לא עברת עם הקבלן על שקעים תעבור איתו עכשיו תראה איפה אתה רוצה להוסיף/לבטל שקעים, שלא יהיה שלב שאין נקודת חזור.

מבעס בבית חדש למתוח כבלים מאריכים.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

×
×
  • תוכן חדש...