Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנו קונים בית מקבלן.

 

לבקשתנו לשינויים בבית, קיבלנו את המחירים הבאים:

תוספת חלון - 4700 ש"ח

הזזת דלת - 600 ש"ח

שינוי בעמודים (הזזה של 20 ס"מ) - 700 ש"ח

 

והשיא - אסלות תלויות - 3500 ש"ח לכל אחת.

 

האם מחירים אלו מקובלים?

 

צביקי

פורסם

אני הייתי ניגש למצב הזה מהכיוון ההפוך - שואל כמה זיכוי אפשר לקבל על בית ללא אסלות בכלל (אולי ניתן

לקזז את העלות עם אחד הסעיפים ברשימה לעיל), ובמקביל מבקש כמה הצעות מחיר מבעלי מקצוע בתחום.

 

את ההתקנה (באמצעות בעל המקצוע הנבחר) הייתי מבצע אחרי ששאר הבית כבר גמור. אינני רואה בעיה

או קושי טכני לעשות זאת (אני מניח שבמבנה מודרני ניתן לסגור את המים לשרותים בנפרד משאר הבית).

 

בשורה התחתונה, הקבלן הוא איש עסקים. תציע לו עסקה שבה שניכם תרוויחו, ואין סיבה שהוא לא יסכים.

פורסם

כאשר קונים בית מקבלן, כל שינוי מהמפרט שלו מלווה בעלויות גבוהות מהמקובל בשוק וכל זאת בידיעה ש99% מהאנשים לא יבצעו שינויים בעצמם אחרי קבלת הבית ממנו כאשר הכל כבר מתוקן ונקי ויתחילו שיפוץ מחדש.

האופציות הם 3:

1. לבקש זיכוי על כל מה שאתה מבקש שינוי ואחרי קבלת הבית לבצע בעצמך (ע"י קבלנים שלך) את השינויים, סביר להניח שתחסוך לא מעט כסף.

2. לבלוע את הג'ולה בגרון ולשלם מה שהקבלן דורש.

3. לנסות להתמקח על מנת להוזיל במעט את המחיר, סביר להניח שזה לא יעזור ,אולי רק יביא לך עוד מעט צ'ופרים לבית.

 

בהצלחה.

פורסם

עבדתי בעבר עם שיפוצניק, מניסיון האסלות האלו לא שוות.

ברגע שיהרס לך משהו בהם אתה צריך לשבור חצי שירותים בישביל זה.

קובי

פורסם
אני הייתי ניגש למצב הזה מהכיוון ההפוך - שואל כמה זיכוי אפשר לקבל על בית ללא אסלות בכלל (אולי ניתן

לקזז את העלות עם אחד הסעיפים ברשימה לעיל), ובמקביל מבקש כמה הצעות מחיר מבעלי מקצוע בתחום.

 

זיכוי ממוצע של קבלן על אסלת מונובלוק של חרסה יהיה 280 ש"ח כולל מע"ם.

 

עבדתי בעבר עם שיפוצניק, מניסיון האסלות האלו לא שוות.

ברגע שיהרס לך משהו בהם אתה צריך לשבור חצי שירותים בישביל זה.

צודק, אבל ניתן להתקין עם פנל קדמי גדול על הכפתור שמאפשר גישה נוחה.

 

ככלל אני אישית לא מבין את הטרנד של אסלות תלויות בבית. הן נולדו מתוך צורך של מבני ציבור לנקות את השרותים בקלות. למה לא לשים משתנה בבית? כמו שלא שמים בבית מטבח נרוסטה תעשייתי כך גם לא שמים אסלה תעשייתית, אלא אם כן יש אלמנט עיצובי מיוחד בה.

פורסם
זה ברור, התכוונתי לקבל מה שנותנים שזה בכל מקרה עדיף מכלום.

 

שלא יקח זיכוי, שיבקש לקבל את האסלה ללא הרכבה. הוא יקבל עליה אולי יותר במכירה ביד 2. לפחות אם להפסיד אז פחות.

 

מעבר לזה, ישנם קבלנים שלא מוכנים למסור דירה לא גמורה, זאת אומרת שהם מחייבים את הלקוח להתקין דברים מסויימים, אחרת הדירה לא תימסר ללקוח כי היא לא מושלמת מבחינת הבניה שלה. ואז יוצא שאתה חייב להרכיב את הפריט, ואם הוא לא לטעמך אז או שתחליף דרך הקבלן, או שתרכיב את הפריט דרך הקבן ויותר מאוחר תשבור ותוציא את הפריט מהמקום.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

גם אם הקבלן יסכים, הכאב ראש של לקבל את הדירה, ואח"כ להביר קבלן חאר ואז לבצע שינויים, לא יעלה פחות מהתשלום לקבלן.

עדיף להתמקח קצת עם הקבלן ולסגור על מה שאפשר.

 

אם הכניסה תתעכב בחודש, זה יעלה לרוכש הרבה יותר מתשלום של עוד 2-3 אש"ח לקבלן (ההפרש בין התקנה של מתקין עצמאי למה שהקבלן מבקש, וזה עוד בלי לכמת את עוגמת הנפש וכאב הראש).

פורסם
אנו קונים בית מקבלן.

 

לבקשתנו לשינויים בבית, קיבלנו את המחירים הבאים:

תוספת חלון - 4700 ש"ח

הזזת דלת - 600 ש"ח

שינוי בעמודים (הזזה של 20 ס"מ) - 700 ש"ח

 

והשיא - אסלות תלויות - 3500 ש"ח לכל אחת.

 

האם מחירים אלו מקובלים?

 

צביקי

 

על ההזזת דלת ושינוי בעמודים אין טעם לדבר, כי זה בודאות יהיה יקר יותר לעשות אחרי שתסיימו את הבנייה.

 

תוספת חלון - תלוי איזה חלון. בעיקרון המחיר שרשמת יכול להיות יקר מאוד או זול מאוד (ואני לא מדבר על חלון ויטרינה ענק, אלא על חלון רגיל).

המחירים של החלונות היום יכולים להגיע לסכומים מטורפים (חלון בלגי ועוד כל מיני שטויות כאלו).

 

אסלות תלויות - קח בחשבון שחוץ מהמחיר של האסלה + מנגנון + לחצן - צריך לבנות מסתור למנגנון של האסלה התלויה.

 

אני לא בטוח עד כמה תמצא יותר זול וכמה זה יהיה כדאי מבחינת נוחות וכו'.

 

אחרי שאתה מוציא מיליון + על בית במקרה הטוב אני חושב שהפרשים כאלו קטנים לא שווים את הכאב ראש שלך.

פורסם

יש כאן חברים שמבלבלים בין אסלה תלויה למנגנון הדחה נסתר. אין קשר ביניהם.

ניתן להתקין אסלה תלויה ומנגנון הדחה בתוך מיכל הדחה גלוי.

ולכל המתנגדים: האסלה התלויה הייגינית יותר ובהחלט ניתנת לעיצוב יפה (כמובן ענין של טעם).

×
×
  • תוכן חדש...