Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

 

אני מחפש רדיו-דיסק לרכב עם כניסת USB, עדיפות לאחד שגם מזהה IPOD אבל לא חובה (מקסימום מחברים לAUX).

 

אני לא מחפש משהו מטורף - הוא אמור להתחבר לרמקולים המקוריים של פונטו ספייס, ללא מגברים/החלפת רמקולים וכדומה.

מה שכן חשוב לי זה איכות המוצר - שהדיסק לא יגמר תוך זמן קצר, איכות סאונד (עד כמה שאפשר להוציא מהרמקולים המקוריים) , נוחות הממשק וכדומה.

 

המועמדים מבחינתי הם

 

Kenwood KDCW3541

LG LCS500UN

Pioneer DEH2250UBG

LG LAC5900N

כאשר הם מסודרים כאן מהזול אל היקר (איזור ה500 שקל)

 

על איזה מתוכם אתם ממליצים ומה היתרונות/חסרונות של כל אחד?

 

האם יש מוצר אחר שהייתם ממליצים לי עליו?

 

תודה רבה לכל המסייעים!!

אריאל

פורסם

אם חשוב לך איכות המוצר לא הייתי בוחר באף אחד מאלו

רדידיסק זול ואיכותי שמתאים לדרישות שלך שולט USB איייפון אייפוד

הוא הרדיודיסק הנ"ל שווה להוסיף עוד 200 שח עבורו:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=754783

 

http://www.clarion.com/au/en/products/2010/audio/source_unit/1din/CZ200A/au-en-product-pf_1259413421199.html

פורסם

תודה על התגובה!

 

משתמע מדבריך שלדוגמא הפיוניר הנ"ל אינו מוצר איכותי?

מה החסרונות של הפיוניר לדוגמא (אני דווקא נדבק לפיוניר כי עד כמה שידוע לי הוא נחשב מוצר איכות) אל מול המוצר שהמלצת עליו?

 

אריאל

×
×
  • תוכן חדש...