Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בורגמן 400 VS מאזדה 3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש מכוניות עם אותו גיר שיש בקטנועים.

תשווה אותן למכוניות עם DSG ותראה שזה גיר איטי.

 

חפש נתוני תאוצה של TMAX ותראה כמה שהוא איטי

אייל

פורסם

הוריאטור נותן לקטנועים יתרון על אופנועים מבחינת תאוצה.

לא הייתי אומר ש-TMAX איטי, אולי יחסית לאופנועי 600 ספורט.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

travian אמר

קטנוע יפתח מהר בגלל סוג התמסורת שלו.

אפילו יותר מהר מאופנוע כבד (בהנחה שרוכב האופנוע לא סופר מיומן ויודע לתזמן פתיחה אופטימלית)

אז נתתי דוגמא של הקטנוע הכי מהיר.

רוצים נתונים?

Yamaha TMax 2007

 

0-60 mph 7.2 seconds

 

האופנוע הכבד הכי בססי שיש בשוק

suzuki sv650

a 0-60 sprint of just 3.6 seconds

אייל

פורסם
travian אמר

 

אז נתתי דוגמא של הקטנוע הכי מהיר.

רוצים נתונים?

Yamaha TMax 2007

 

0-60 mph 7.2 seconds

 

האופנוע הכבד הכי בססי שיש בשוק

suzuki sv650

a 0-60 sprint of just 3.6 seconds

 

איך סוזוקי sv650 יכול להיות האופנוע הכי מהיר כאשר יש אופנועים עם 1200 ו1500 סמ"ק שזה מנוע פי 2 יותר חזק ומן הסתם גם יותר מהיר

חוץ מזה שבקטנועים Gilera GP800 לא רואה בכלל את הטימקס בפתיחות\נסיעה

פורסם

עוד פעם לא הבנת את הקטע של יחס משקל-הספק, אה ?

ונשמע לי לא הגיוני שהוריאטור נותן כזה יתרון, אפשר באופנוע לשלב הילוך שני למשל ולהאיץ בו מעמידה כל הדרך למנתק תוך שניות ספורות.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

בלי להבין בזה יותר מדי, אני מניח שהוריאטור נותן לקטנוע JUMP טוב יותר, אבל ב50 קמ"ש האופנוע כבר משיג אותו והדרך משם לרכבת קצרה בהחלט, כמובן שלא מדובר על אופנועי סופר ספורט אלא על עופנועי 250, 400 - כלומר שווי ערך לנפח הקטנוע.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...