Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

יש לי סוזוקי סוויפט 2010 עם רדיו דיסק מקורי מובנה נגד גניבות.. כזה שאי אפשר להחליף..

עכשיו לפי מה שהבנתי אין לו יציאות למגבר וצריך מנחת לפי מה שהבנתי..

השאלה היא איפה קונה דבר כזה וכמה הוא עולה?

 

דבר שני מישהו יודע אם סוויפט 2010 מכיל 6.5 בדלתות הקדמיות? אני רוצה להכניס שמה דוטק אוביישן..

פורסם

ערב טוב

יש המון סוגי מנחתים

ממחיר של 80 ש"ח עד לכאלה שנושקים לאלף

את מנחתי החבית (אלו של ה 80) הייתי פוסל לרכישה אבל מסכומים של 100-150 ניתן להשיג מנחתים סבירים להתקנות סבירות של קומפוננט ממוצע וסאב

קצת לא הבנתי את הקטע של "מכשיר מובנה למניעת גניבה"

אבל אם זה מה שאמרו לך בסוכנות אז קטונתי :lol:

דרור

פורסם
ערב טוב

יש המון סוגי מנחתים

ממחיר של 80 ש"ח עד לכאלה שנושקים לאלף

את מנחתי החבית (אלו של ה 80) הייתי פוסל לרכישה אבל מסכומים של 100-150 ניתן להשיג מנחתים סבירים להתקנות סבירות של קומפוננט ממוצע וסאב

קצת לא הבנתי את הקטע של "מכשיר מובנה למניעת גניבה"

אבל אם זה מה שאמרו לך בסוכנות אז קטונתי :lol:

דרור

 

תודה על התגובה..

ובקשר למה שלא הבנת -

הרדיו דיסק הוא מקורי בא עם האוטו ויש חברות שבונות את הרדיו דיסקים שלהם כחלק מכל הדש בורד ואי אפשר לפרק אותו בקלות צריך לפרק את כל הדש בשביל להוציא אותו.. זה כדי שלא יוכלו לפתוח חלון ללחוץ על כפתור של הוצאת הרדיו דיסק ולקחת..

פורסם

אני מכיר ויודע

לדעתי בטווח הרחוק זה אפילו יגביר את הגניבות

כי בעוד זמן קצר שמכשירים מקוריים יתחילו להידפק (וזה קורה מהר ממה שאתה חושב) יהיו המון הזמנות גניבה של מכשירים לפי דגמים ספציפיים

וזאת מכיוון שיבואני הרכב חוגגים בהגזמה מטורפת במחירים של המכשירים המקוריים

והאמן לי לפרק מכשיר מקורי למי שמתמחה בזה לוקח מספר דקות מעטות מאוד

בכל אופן בוא נחשוב בצד החיובי של העיניין

והוא שבעזרת מנחת תוכל ליצור אחלה סביבת סאונד ברכב ואפילו להישאר עם המכשיר המקורי

שיהיה לך בהצלחה והמון נסיעות זהירות בטוחות ורק לשמחות

דרור

פורסם
אני מכיר ויודע

לדעתי בטווח הרחוק זה אפילו יגביר את הגניבות

כי בעוד זמן קצר שמכשירים מקוריים יתחילו להידפק (וזה קורה מהר ממה שאתה חושב) יהיו המון הזמנות גניבה של מכשירים לפי דגמים ספציפיים

וזאת מכיוון שיבואני הרכב חוגגים בהגזמה מטורפת במחירים של המכשירים המקוריים

והאמן לי לפרק מכשיר מקורי למי שמתמחה בזה לוקח מספר דקות מעטות מאוד

בכל אופן בוא נחשוב בצד החיובי של העיניין

והוא שבעזרת מנחת תוכל ליצור אחלה סביבת סאונד ברכב ואפילו להישאר עם המכשיר המקורי

שיהיה לך בהצלחה והמון נסיעות זהירות בטוחות ורק לשמחות

דרור

 

יש לך מושג מה הגודל של הקדמיים בסוויפט 10?

×
×
  • תוכן חדש...