Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני רוצה להתקין מגבר קליטה והבנתי שצריך לחבר אותו ל remote החוט הכחול לבן שיוצא מהמערכת.

החוט מחובר עם מחבר לשקע של הצמה מהאוטו. ראיתי שבצד השני שלו כלומר הצד שהולך לאוטו מחובר חוט דק בבע ירוק בהיר עם פס לבן.

האם יכול להיות שיש מגבר פנימי בתוך הרכב? או שהכבל הזה משמש למשהו אחר.

אפשר להעמיס עליו מגבר קליטה שאמור לקבל + מהכבל הזה?

בדקתי עם מודד יש על הכבל מתח של 11 V כשהמערכת דלוקה ו0 כשהיא כבויה.

המערכת היא דבאל דין של JVC

תודה לעונים.

פורסם

תראה השאלה שלי לא באה סתם

אני שאלתי אותך משום שמגבר אנטנה בדרך כלל אם הוא לא מורכב ברכבים גרמניים או ברכבים אמריקאיים חדשים עלול אפילו להגביר לך את הרעש

אני ממליץ לך לבדוק את האנטנה

ואו לבדוק את הצ"ופצ"יק של האנטנה

כמה שזה נשמע מצחיק לפעמים מרכיבים את הצ"ופצ"יק מתאם הזה (שעולה לא יותר מ 5-10 שקל) ומשתמשים במתאם זבלה שהורס את כל הקליטה

ממליץ לבדוק זאת במקביל לאנטנה ולחוט האנטנה

דרור

פורסם

בעיקרון הקליטה בכלל ירושלים פחתה בכל הרכבים יש איזשהו שינוי של אנטנות או משהו בסגנון.

ברכבים גרמניים יש מגבר בגלל שהאנטנה מובנית בחלון האחורי.

שווה לנסות לשים מגבר לדעתי.

מה יש להפסיד?

יש לך רעיונות בקשר לחוטים? הצבע ירוק עם פס לבן?

×
×
  • תוכן חדש...